Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Eikös Dire Straits hajonnut 80-luvun lopulla ja teki sitten ysärillä comebackin muutamaksi vuodeksi?Dire Straits tulee ainakin jättisuosituista bändeistä mieleen tällaisena.
Eikös Dire Straits hajonnut 80-luvun lopulla ja teki sitten ysärillä comebackin muutamaksi vuodeksi?Dire Straits tulee ainakin jättisuosituista bändeistä mieleen tällaisena.
Näköjään olikin vuoden 1989 "hajonneena", joten teknisesti ei sovi kriteereihin.Eikös Dire Straits hajonnut 80-luvun lopulla ja teki sitten ysärillä comebackin muutamaksi vuodeksi?
2016 kuoli ja seuraavana vuonna bändi palasi. On siellä myös Joe Walsh ja Timothy B. Schmit mukana bändin "varsinaisen uran" ajalta. Näköjään ainakin Wikipedian mukaan myös Vince Gill on nykyään virallinen jäsen.Olen aika kova Eagles -mies, mutta en tiennyt että Glenn on mennyt kuolemaan. Varmaan siksi, kun jurrutan vinyyleitä himassa. Eli poika ja Henley jatkaa vai? Mulla on Freyn omia albumeita muutama, kuten Allnighter ja Soul Searching.
Mutta aiheeseen. Alan Parsons Project, studiobändi joka ei koskaan jatkanut lopettamisensa jälkeen. Parsons jatkoi itsekseen, mutta eri nimellä. Uskalsi jopa esiintyä keikoilla.
Vai niin, no ei mikään ole ikuista. Pidän myös Totosta ja tulossa taas helmikuussa. Mutta ei se ole oikeaa Totoa ilman Paichia ja Procaron veljeksiä.2016 kuoli ja seuraavana vuonna bändi palasi. On siellä myös Joe Walsh ja Timothy B. Schmit mukana bändin "varsinaisen uran" ajalta. Näköjään ainakin Wikipedian mukaan myös Vince Gill on nykyään virallinen jäsen.
Uskallanko edes kertoa, että Randy Meisner vaihtoi hiippakuntaa viime vuonna.
Et sentään kasseja joutunut pihalle jättämään?Tervetuloa diskoon. Mun vessaan. Valot vilkkuu. Mut istumapaikkoja on vaan yksi. Hanasta tulee monenlaista juomaa. Kylmää vettä, kuumaa vettä, haaleaa vettä. Ja drinkkilistalla esimerkiksi haaleaa vettä kylmällä vedellä.
Lyö sitä vilkkuvaa valoa. Joko valo alkaa taas palamaan normaalisti tai sitten se ei ainakaan enää vilku. Hävitä tässä ei voi joten on aivan win-win ratkaisu. Rystysiä säästääksesi kannattaa käyttää jotain astaloa. Tai sitten huonompi idea on vaihtaa/vaihdattaa lamppu.Tervetuloa diskoon. Mun vessaan. Valot vilkkuu. Mut istumapaikkoja on vaan yksi. Hanasta tulee monenlaista juomaa. Kylmää vettä, kuumaa vettä, haaleaa vettä. Ja drinkkilistalla esimerkiksi haaleaa vettä kylmällä vedellä.
Kaikkein huonoin idea on vaihtaa sytytin!!Lyö sitä vilkkuvaa valoa. Joko valo alkaa taas palamaan normaalisti tai sitten se ei ainakaan enää vilku. Hävitä tässä ei voi joten on aivan win-win ratkaisu. Rystysiä säästääksesi kannattaa käyttää jotain astaloa. Tai sitten huonompi idea on vaihtaa/vaihdattaa lamppu.
Hyvä idea tietty, mutta just tää ei ole loisteputki. Kaks tuollaista kynttilälamppua eri suuntiin vuosimallia varmaan -77. No nyt toi toinen on potkaissut tyhjää, heittänyt lusikan nurkkaan, päästänyt kylmän pierun, siirtynyt autuaammille metsästysmaille, vaihtanut hiippakuntaa, lähti kanta edellä ja kohta varmaan kasvaa koiranputkea. No onneks toinen palaa ja on tuolla hyllyssä lisää noita polttimoita.Kaikkein huonoin idea on vaihtaa sytytin!!
Mä en ole lapsuusiän jälkeen mennyt järveen kuin pari kertaa ilman uikkareita. Hitto ne luulee vielä katkaravuksi. Ainakin kirjolohi tarttuu kun katkarapu on mato-ongessa.![]()
Ikinä en mene enää ilman uikkareita uimaan.
Hyvää yritit mutta priimaa pukkaa.Piha-aitaa korjaillessa tuli taas mieleen vanha sanonta. Itse kun tekee, niin saa mitä sattuu tulemaan.
Sama Itselläni. Nykyiseen paikkaan alle vartissa pyörällä. Toista oli se, kun kävin töissä Imatralla. Tuolloin alkuun ei ollut vielä 4 kaistan tietä ja pahimmillaan juuri tuota tehtiin. Yhteensä päälle 4 vuotta olen tuolla Imatralakin työskennellytEi kyllä jaksais 45 min työmatkoja. Tällä hetkellä menee 5 min kotoa töihin.
Eiköhän tuo viimeistään syksyn tummentaessa iltaa, ala ihan priimalta näyttämään.Hyvää yritit mutta priimaa pukkaa.
Turussa on myllykin, tuulimylly!!Ajattelin väsätä kansalaisaloitteen "Myllyt sallittava".