Eli peltiporkkana tai pummiruoste.coop
VAALEA LJUS
LAGER
OLUT ÖL
Alk. 4,2 til-% vol-%
330 ml
Eli peltiporkkana tai pummiruoste.coop
VAALEA LJUS
LAGER
OLUT ÖL
Alk. 4,2 til-% vol-%
330 ml
Eroaako minun juomani K-menu lager tuosta oleellisesti? Olen parvekkeella ja täällä niin pimeää etten nää lukea tekstejä tölkin kyljestä.coop
VAALEA LJUS
LAGER
OLUT ÖL
Alk. 4,2 til-% vol-%
330 ml
Samanlaisia nautinnollisia aineita. Varmaan jossain orjatyöpanimolla valmistettuja.Eroaako minun juomani K-menu lager tuosta oleellisesti? Olen parvekkeella ja täällä niin pimeää etten nää lukea tekstejä tölkin kyljestä.
Paras hellittelynimi kyseiselle juomalle on ehdottomasti kupariluoti.Eli peltiporkkana tai pummiruoste.
Aika ajoin on vaan ihan_pakko päästä haistelemaan savua. Ihan pakko.Lähdettiin vähän retkelle läheisen järven rantaan olevalle niotiopaikalle. Vähän paisteltiin makkaraa ja vaahtokarkkeja ja hörästiin kahveet ja kaakaot. Ilma on mitä mainioin... Aurinko paistaa mutta ei ole turhan kuuma.
Eikös tuo ole aivan osastoa "maistamatta täyttä kuraa"?coop
VAALEA LJUS
LAGER
OLUT ÖL
Alk. 4,2 til-% vol-%
330 ml
Ei kai näitä halpisoluita maun vuoksi juoda? En minä ainakaan. Alkoholia on ja se riittää.Eikös tuo ole aivan osastoa "maistamatta täyttä kuraa"?
Miksi helvetissä kello näyttää aina 59 Min kun katson kelloa, eli minuuttia ennen tasaa. Perkele, että alkaa ärsyttämään.
Vaihda sen patterit tai vedä se!!Miksi helvetissä kello näyttää aina 59 Min kun katson kelloa, eli minuuttia ennen tasaa. Perkele, että alkaa ärsyttämään.
Ei muuten tehdä vastaavia kreisikomedioita enää. Mieluummin niitä katsoisi uusiakin kuin jotain sadatta supersankarileffaa.Spy Hard tuhannenen kerran töllöstä.
Leslie Nielsen kuningas parodiarooleissa. Huikea.
Kauppalappu huomiselle:
- osta karkkia!!
Joo hei, kiitti :DOtin taiteellisen vapauden muokata viestisi siihen muotoon, jonka luet huomenna kaupassa :)
Miksi helvetissä kello näyttää aina 59 Min kun katson kelloa, eli minuuttia ennen tasaa. Perkele, että alkaa ärsyttämään.
Alkoholismi?Poltergeist?