Tosin kaikista ei uskois viestimäärien perusteella.Jotkut meistä tiiätkö käy ihan oikeissa töissä.
Tosin kaikista ei uskois viestimäärien perusteella.Jotkut meistä tiiätkö käy ihan oikeissa töissä.
Samaa itekkin katellut, että monella on pirusti aikaa kirjoitella tänne.Tosin kaikista ei uskois viestimäärien perusteella.
Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :DSamaa itekkin katellut, että monella on pirusti aikaa kirjoitella tänne.
Meinasin ihan niitä kirjoittajia ketkä kirjoittaa tänne 24/7 ja pakko olla silloin töissä.Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :D
Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :D
Entä mikä käsi menee muniin kun pilkot chiliä?Käytätkö kuitenkin eri kättä munien kaiveluun kuin sipsien syöntiin ?
Joo mutta ei niissä ole pakko käydä. Mä ainakin oon saanut aina potkut kun oon halunnut. Ei vaan mene sinne.Jotkut meistä tiiätkö käy ihan oikeissa töissä.
Tästä tulee mieleen kun kesällä käytiin veljen lasten kanssa Tykkimäellä. Siellä oli onnenpyörä josta voi voittaa kassillisen karkkia. Ajattelin että koko pyörä on vain rahastusväline eikä siinä voi voittaa mitään. Katsoin kun pyörä pyöri ja pyöri, hidasti ja ajattelin että varmaan menee yhdellä ylitse mutta pysähtyi kuin pysähtyikin lapsen valitsemaan numeroon. Voi sitä iloa ja riemua. Heti piti laittaa viestiä mummolle kuvan kanssa että hän voitti. Voi miten lapsi hehkuu iloa siinä kuvassa jossa pitää sylissään karkkikassia. Tulee aina hyvä mieli kun katson kuvaa. Mikään laite ei ollut sen veroinen kuin voitettu klassillinen (5 kpl) Remix-karkkipusseja.Voi hyvä isä jos joku onnellisuusmittari olisi ollut käytössä niin ko. lapsen onnellisuus olisi varmasti sen rikkkonut. Olen aina arvellut, että tivoli- ja huvipuistopelit on aivan puhdasta kusetusta, mutta näköjään joku noistakin välillä voittaa.
Kumpi "minäsi" (vai pitäisikö sanoa sinäsi) siis minua mahdollisesti joskus tilaisuuden tullen on hallilla vastassa? Munia kaiveleva introvertti vai sosiaalinen ekstrovertti?Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :D
Tyypillinen suomalainen siis?Yleensä saatan aluksi olla uuden/uusien ihmisten seurassa ujo ja hiljainen, mutta kun minut oppii tuntemaan kunolla, osaan olla melkoinen moottoriturpa!
Mielestäni bongasin hänet Tampereen Festivaalit-nimisillä festivaaleilla perjantaina. Näin myös muitakin julkisuuden henkilöitä, mutta sellaista se kosmopoliitin elämä on.Milla Madetoja on kyllä helvetin hyvännäköinen. Hänen uutislähetyksiään katsoo kyllä aina ihan silmämuna kovana.
Tuli käytyä tivolissa pyörähtämässä kun sellainen sattui kaupungissa olemaan. Seurasin hetken oliko nyt pink date tms. peli jossa helvetin iso pehmolelu roikkuu langan varassa ja rahaa maksamalla kone koittaa saksia sitä lankaa poikki. Juuri sillä kertaa joku lapsi voitti sen hiton ison pehmolelun siitä pelistä. Voi hyvä isä jos joku onnellisuusmittari olisi ollut käytössä niin ko. lapsen onnellisuus olisi varmasti sen rikkkonut. Olen aina arvellut, että tivoli- ja huvipuistopelit on aivan puhdasta kusetusta, mutta näköjään joku noistakin välillä voittaa.
Ja Piällikkökin lähti penkin takaa.Hurjaa tuo että Jukurit menetti 15 parhaasta pistemiehestään 14. Joku 17 pisteen pakki ainoa joka jäi top15-pelaajista Mikkeliin.
Kyllä siitä ääntä tulee, älä pelkää hiljaisuutta päivisin.Hiukan mietityttää näin etukäteen kun täällä missä asun kerrostalossa niin tullaan vaihtamaan kaukolämpö maalämpöön. Minulle itselleni hieman vieraampia asioita nämä mutta äsken olin infotilaisuudessa mikä järjestettiin tuossa kerrostalojen pihalla osakkeen omistajille ja asukkaille.
Mitä olin ymmärtäväni ja muistavani niin noin syyskuun puolivälissä alkaa poraukset. Niistä voi tulla jonkun verran meluhaittaa vaikka suurin osa äänestä on maan alla.