Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Jahas, ostin just joulupäivälle lennot Kanadaan. Tarkoitus lähteä U20 MM-kisoihin tuolloin.
Semmosta tänään.
Ne piirtää kellä on liitua. Mukavaa reissua!
Jahas, ostin just joulupäivälle lennot Kanadaan. Tarkoitus lähteä U20 MM-kisoihin tuolloin.
Semmosta tänään.
Joo kiitos. Saa nähdä miten perse auki sitä on tuon reissun jälkeen, vaikka toisaalta sitä varten kai tässä on silloin tällöin pistänyt rahaa johonkin rahastoihin että voi reissurahoja nostaa sieltäkin tarvittaessa.Ne piirtää kellä on liitua. Mukavaa reissua!
Viimeksi minulta kysyttiin papereita, kun tein yhdennokuen ostoksen muiden ostosten yhteydessä, kun tyttäreni oli mukana. Olisiko siitä nyt kaksi tai kolme vuotta. Ikää oli tuolloin 45 tai 46.Alepasta tarttui äsken sipsien ja smoothien lisäksi mukaan saunaolut, niin kassan nuori neiti kysy multa henkkareita. Imartelevaa näin 31-vuotiaana partajeppenä, että näytän jonkun mielestä alle 30-vuotiaalta.
Ja pääsinpähän käyttämään eilen vanhennutta henkilökorttia, höhö.
Viimeksi toissapäivänä, kun oli taas jostain syystä parta ajettuna.Viimeksi minulta kysyttiin papereita, kun tein yhdennokuen ostoksen muiden ostosten yhteydessä, kun tyttäreni oli mukana. Olisiko siitä nyt kaksi tai kolme vuotta. Ikää oli tuolloin 45 tai 46.
Ite ostin jotain vappusimaa pullon ja kysyi papereita. No kyllä ne mukana oliAlepasta tarttui äsken sipsien ja smoothien lisäksi mukaan saunaolut, niin kassan nuori neiti kysy multa henkkareita. Imartelevaa näin 31-vuotiaana partajeppenä, että näytän jonkun mielestä alle 30-vuotiaalta.
Ja pääsinpähän käyttämään eilen vanhennutta henkilökorttia, höhö.
Tai mahdollisuus.Kävin hakemassa repullisen kaljaa. Helvetinmoinen uhka.
Herään aina noihin aikoihin, ihan sama mihin aikaan olen mennyt nukkumaan. Ei edes kesälomalla meinaa sisäinen kello kääntyä pois rutiineista.Enpä muista milloin viimeksi oon simahtanut jo iltakasin ja puol ysin välissä. Oli oikeastaan aika makee fiilis herätä varttia vaille kuus täysin pirteänä.
Ei väistetä, jos ei tunneta!Eivät millään meinanneet kaverit antaa tietä vaikka selvästi oli kyseessä huomattavasti hitaampi etenemistä kuin minulla auton kanssa... Veikeitä (vai vaikeita) otuksia.
Tai ehkä ne oli kiukuissaan kun olen ne pari kertaa ajanut pois veljen uimarannalla kakkaamasta (ei joutsenen jöötit mitään pikkukakkoja). Ja myös hätistänyt pellolta pois syömästä ja sotkemasta viljaa. Näyttivät että kato, miltä nyt tuntuu kun kiusataan "heikompaa"... ;-)Ei väistetä, jos ei tunneta!
Joutsen on muuten todella agressiivinen silloin kun sillä on poikaset. Siinä jää ihminenkin helposti hopealle kun aikuinen joutsen käy päälle. Siksi keväisin kannattaa esimerkiksi mökkirannalla tiirailla mahdollisia pesäpaikkoja hamuilevia joutsenia ja pitää sen verran meteliä, että valitsevat pesäpaikan jostain muualta.Tai ehkä ne oli kiukuissaan kun olen ne pari kertaa ajanut pois veljen uimarannalla kakkaamasta (ei joutsenen jöötit mitään pikkukakkoja). Ja myös hätistänyt pellolta pois syömästä ja sotkemasta viljaa. Näyttivät että kato, miltä nyt tuntuu kun kiusataan "heikompaa"... ;-)
Kiitos komplimentista. Se lämmittää, erityisesti sinun.Hyvää syntymäpäivää @CuJo#31 !!!!!! Chapeau!!!!
Mihin se poltergeist -ketju hävisi?