Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 493 064
  • 67 701
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joo tota.. pitäis olla hereillä alle kuuden tunnin päästä mutta täällä mä siemailen hard seltzeriä ja töllään twitchiä. Hilpeä olo luvassa huomenna töissä ma luulen.

Hartwallin vadelmanmakuinen hard seltzer muuten hädin tuskin eroaa maultaan perus makuvedestä. Jos en tietäis et tässä on alkoholia, voisin luulla juovani vettä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauttasaareen asti kuuluu tasainen jumputus. Ei nyt näin kämpän sisään juuri ollenkaan, vaikka on parvekkeen ovi ja ikkuna auki, mutta äsken metroasemalta kotiin kävellessä kyllä erottui selkeästi, joskaan ei mitenkään häiritsevästi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo tota.. pitäis olla hereillä alle kuuden tunnin päästä mutta täällä mä siemailen hard seltzeriä ja töllään twitchiä. Hilpeä olo luvassa huomenna töissä ma luulen.

Hartwallin vadelmanmakuinen hard seltzer muuten hädin tuskin eroaa maultaan perus makuvedestä. Jos en tietäis et tässä on alkoholia, voisin luulla juovani vettä.

Hanki Oura ja ala seuraamaan miten nukut alkoholiannoksen ottaneena ja miten taas ilman. Sen jälkeen jää turha tissuttelu illoista pois, kun huomaa mikä ero unenlaadussa on.

Toki myös ikä vaikuttaa, mutta et kai säkään enää mikään Junnu ole.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko Lidlissä myytävä Crisp-olut (alkoholiton) olutta eli maistuuko se oluelta ja maistuuko se hyvältä oluelta?
Suunnilleen, tuotahan saa ihan kaikkialta. Ei nyt perus lageria kummoisempaa juomaa mutta lajissaan ihan pätevä.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tulee välillä pyöräiltyä urheilukentän ohi. Kyseillä kentällä on siis useampi jalkapallokenttä. Se määrä mitä junnut jättää varusteitaan kentälle on kyllä hämmentävä. Tänään aamulla näkyi ainakin neljät maalivahdin hanskat, useampi juomapullo, pari hupparia, yksi takki ja muutama lippis. Eikö vanhemmat kysy kotona, että missä sinun takkisi tai hattusi on ja ostetaanko uusia maalivahdin hanskoja jatkuvasti lisää. Ennen ei ollut kaikki paremmin, mutta silloin jos vaikka takin olisi jonnekin jättänyt niin se olisi lähdetty hakemaan heti sillä hetkellä, eikä todellakaan millään vanhempien autokyydillä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tulee välillä pyöräiltyä urheilukentän ohi. Kyseillä kentällä on siis useampi jalkapallokenttä. Se määrä mitä junnut jättää varusteitaan kentälle on kyllä hämmentävä. Tänään aamulla näkyi ainakin neljät maalivahdin hanskat, useampi juomapullo, pari hupparia, yksi takki ja muutama lippis. Eikö vanhemmat kysy kotona, että missä sinun takkisi tai hattusi on ja ostetaanko uusia maalivahdin hanskoja jatkuvasti lisää. Ennen ei ollut kaikki paremmin, mutta silloin jos vaikka takin olisi jonnekin jättänyt niin se olisi lähdetty hakemaan heti sillä hetkellä, eikä todellakaan millään vanhempien autokyydillä.
Turun Vasaramäessä missä yksi kenttä ja kun siivottiin siellä niin sai vähän väliä laitella juomapulloja sun muita kopin eteen jos joku jopa löytäisi. Nojoo avaimiakin löytys. Jos pariin viikkoon ei haettu niin heitin jätesäkkiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ne piirtää kellä on liitua. Mukavaa reissua!
Joo kiitos. Saa nähdä miten perse auki sitä on tuon reissun jälkeen, vaikka toisaalta sitä varten kai tässä on silloin tällöin pistänyt rahaa johonkin rahastoihin että voi reissurahoja nostaa sieltäkin tarvittaessa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Alepasta tarttui äsken sipsien ja smoothien lisäksi mukaan saunaolut, niin kassan nuori neiti kysy multa henkkareita. Imartelevaa näin 31-vuotiaana partajeppenä, että näytän jonkun mielestä alle 30-vuotiaalta.

Ja pääsinpähän käyttämään eilen vanhennutta henkilökorttia, höhö.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alepasta tarttui äsken sipsien ja smoothien lisäksi mukaan saunaolut, niin kassan nuori neiti kysy multa henkkareita. Imartelevaa näin 31-vuotiaana partajeppenä, että näytän jonkun mielestä alle 30-vuotiaalta.

Ja pääsinpähän käyttämään eilen vanhennutta henkilökorttia, höhö.
Viimeksi minulta kysyttiin papereita, kun tein yhdennokuen ostoksen muiden ostosten yhteydessä, kun tyttäreni oli mukana. Olisiko siitä nyt kaksi tai kolme vuotta. Ikää oli tuolloin 45 tai 46.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Viimeksi minulta kysyttiin papereita, kun tein yhdennokuen ostoksen muiden ostosten yhteydessä, kun tyttäreni oli mukana. Olisiko siitä nyt kaksi tai kolme vuotta. Ikää oli tuolloin 45 tai 46.
Viimeksi toissapäivänä, kun oli taas jostain syystä parta ajettuna.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alepasta tarttui äsken sipsien ja smoothien lisäksi mukaan saunaolut, niin kassan nuori neiti kysy multa henkkareita. Imartelevaa näin 31-vuotiaana partajeppenä, että näytän jonkun mielestä alle 30-vuotiaalta.

Ja pääsinpähän käyttämään eilen vanhennutta henkilökorttia, höhö.
Ite ostin jotain vappusimaa pullon ja kysyi papereita. No kyllä ne mukana oli
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö perustaa "Luulin, että henkilö X oli jo kuollut"-ketjun rinnalle "Luulin, että henkilö X on vielä elossa"-ketju? Pöllikää idea vapaasti, jos siltä tuntuu.

Mutta Olavi Virran poika Pauli Virta. On näemmä kuollut 2011. Jossain Wikipedia-surffailussa päädyin miehen sivulle ja piti oikein historiasta tarkistaa, mikä se polku oli. Tietysti: Mary Ann Hawkins (bändi) > verrattu Laika & The Cosmonautsiin > Janne Haavisto > Haaviston klaani > Susanna Haavisto > Pertsa Reposen käsikirjoittamat TV-sarjat > Titta Jokinen > ollut naimisissa Pauli Virran kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Enpä muista milloin viimeksi oon simahtanut jo iltakasin ja puol ysin välissä. Oli oikeastaan aika makee fiilis herätä varttia vaille kuus täysin pirteänä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eivät millään meinanneet kaverit antaa tietä vaikka selvästi oli kyseessä huomattavasti hitaampi etenemistä kuin minulla auton kanssa... Veikeitä (vai vaikeita) otuksia.
 

Liitteet

  • -5872814006127935941_121.jpg
    -5872814006127935941_121.jpg
    137,4 KB · kertaa luettu: 121

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei väistetä, jos ei tunneta!
Tai ehkä ne oli kiukuissaan kun olen ne pari kertaa ajanut pois veljen uimarannalla kakkaamasta (ei joutsenen jöötit mitään pikkukakkoja). Ja myös hätistänyt pellolta pois syömästä ja sotkemasta viljaa. Näyttivät että kato, miltä nyt tuntuu kun kiusataan "heikompaa"... ;-)
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tai ehkä ne oli kiukuissaan kun olen ne pari kertaa ajanut pois veljen uimarannalla kakkaamasta (ei joutsenen jöötit mitään pikkukakkoja). Ja myös hätistänyt pellolta pois syömästä ja sotkemasta viljaa. Näyttivät että kato, miltä nyt tuntuu kun kiusataan "heikompaa"... ;-)
Joutsen on muuten todella agressiivinen silloin kun sillä on poikaset. Siinä jää ihminenkin helposti hopealle kun aikuinen joutsen käy päälle. Siksi keväisin kannattaa esimerkiksi mökkirannalla tiirailla mahdollisia pesäpaikkoja hamuilevia joutsenia ja pitää sen verran meteliä, että valitsevat pesäpaikan jostain muualta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksi mä oon mä?

Eka lomapäivä, niin piti avata kone ja katsoa miten menee. No, oli mulla tavallaan hyvä syykin, sain vastauksen ettei ole kiire (minkä mä oikeasti tiesinkin).

Lisäksi lomapäivän kunniaksi valita tämä kaikista päivistä taloyhtiön hallituksen kokouspäiväksi? Ihan kun en osaisi olla lomalla siitäkin?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Löysin metsästä metallinpaljastimella amerikkalaisen Vietnamin sodan aikaisen AR-15 lippaan. Ei ollut sentään kuteja sisällä. Mutta en kyllä ihan heti keksi miten tuo on suomalaiseen metsään päätynyt mullan alle. Joku militarian harrastaja antanut muksulleen sotaleikkeihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös