Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 186
  • 66 849

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään pilkillä tuli saatua ja otettua matkaan isompi satsi pieniä ahvenia. Fileoin nuo nahattomiksi ja keitin pienessä vedessä. Jäähdytyksen jälkeen tarjoilin kissoillemme normaalia ilta ruokaa reilummat satsit tuota. Kyllä nyt tyytyväisinä röhnöttelevät mahat piukeina. Vielä aamuksi jäi toiset ateriat tuota herkkua.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Montreal Canadiens varasi minut näköjään tuossa NHL-24- pelissä. Parempi sitten olla hyvä...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Yleensä kun lähden ulos, on reflekseissä tarkastella taskut että avain on mukana. Nyt taskun pohjalla olleet kolikot muuntautuivat avaimiksi ja suljin oven. Pihalla vasta ymmärsin "ei mul oo avaimia".

Siskolla (joka asuu puolen tunnin kävelymatkan päässä) on vara-avain. Soitin sille, että josko se olis vielä puolisen tuntia hereillä jos hakisin avaimen sieltä. Lupas olla. Sitten se soitti heti takas ja "voinhan mä tuua sen avaimen sulle, niin sun ei tarvii kävellä".

En tiedä mitä oon tehny, että ansaitsen tommosia läheisiä. Jotain vissiin ainakin oikein.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teinit puhuu jostain 5/5 -jutuista. En ymmärrä. 6/5. Mitä hittoa.

Mulla on 2/2.
 

Liitteet

  • IMG_20231210_103201.jpg
    IMG_20231210_103201.jpg
    408,9 KB · kertaa luettu: 78

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on ollut Iisoppilassa joululahjavalvojaiset. Muutama lahjapaketti tuli väsättyä (ks. liite). Ja muutama lahja on vielä ostamatta. Illalla yritän tehdä sitten joulukortteja. Idea&inspiraatio puuttuu mutta katsotaan jos ne jostain vielä löytyisi.
 

Liitteet

  • IMG_20231210_112538_HDR~5.jpg
    IMG_20231210_112538_HDR~5.jpg
    892,4 KB · kertaa luettu: 48

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä yödösässä takana on kaks "liha on murha" -tyttöä. Noin muuten mä rakastuisin niihin heti, tai no rakastuinkin jo välittömästi heti paikalla alle aikayksikön. Näkemättä. Mutta miten tässä nyt. Kännykkäkään ei meinaa pysyä käsissä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tässä yödösässä takana on kaks "liha on murha" -tyttöä. Noin muuten mä rakastuisin niihin heti, tai no rakastuinkin jo välittömästi heti paikalla alle aikayksikön. Näkemättä. Mutta miten tässä nyt. Kännykkäkään ei meinaa pysyä käsissä.
Kieltämättä aika mielenkiintoinen aika olla näin iltapäivällä yödösässä. Eipä siinä, kyllä mäkin muistan sen yhden vapun ja juhannuksen välisen yön.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Danske Bankilta on tulossa uudistus Danske ID-sovellukseen, jossa kirjautuminen pankkiin tapahtuu älypuhelimen kameraa käyttäen QR-koodin avulla. Jos ei anna lupaa käyttää kameraa, ei pääse kirjautumaan. Henkilökohtaisesti en luota siihen, että pankki käyttää puhelimeni kameraa kirjautumisen apuna. Lähtee kyllä välittömästi sovellus pois puhelimesta kun ottavat tuon uuden version käyttöön. Tunnuslukulaitteella onneksi voi vielä kirjautua normaalisti. Sitten jos alkavat sitäkin muuttamaan, vaihdan pankkia.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen puhunut viimeisen kahden päivän aikana enemmän englantia kuin vuosikymmeneen. Tämä johtuu pelkästään siitä, että duuniporukassani on suunnilleen kymmenkunta sellaista henkilöä, jotka eivät puhu suomea.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Palstalla on taas viime aikoina huudeltu hamekankaita ties kenelle. Lähettäkää ne ennemmin minulle, enemmän niistä minulle on käyttöä.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas niitä päiviä, kun seistiin suunnilleen kuuden tunnin lähes yhteen menoon. Koska tuollaisia päiviä on sattunut eteeni harvakseltaan viimeisen 20 vuoden aikana, on minun rehellisesti myönnettävä, että se kyllä tuntuu. Ihan mukiinmenevä päivä, jossa joukkoomme ilmaantui toiset parikymmentä jouluapulaista, joista muutamaa joutui neuvomaan ihan perusasioissa.

Pääsin päivän aikana myös muutamaan otteeseen vaihtamaan ajatuksia sen viehkeän blondin kanssa, joka ryhmässäni on ja täytyy myöntää, että hänellä on pirun nuoren naisen ääni, melkeinpä teinin. Hitusen säikähdin sen kuulessani. Voi tietenkin olla, että hänellä on ikää reilusti yli 20 vuotta, koska onhan Nooralotta Nezirilläkin heleä ääni. En ole sortumassa mihinkään idioottimaisuuksiin hänen kanssaan, vaan keskityn rahan tekemiseen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Olipa positiivinen yllätys miten nopeasti Michael Connellyn uusin kirja tuli Oulun kirjastoon saataville. Resurrection Walk nyt hallussa ja tämän parissa meneekin ainakin parin seuraavan päivän vapaa-aika.
 
Tästä minulle yksin kotona ollessani ns. taustamelu. Toki voisi laittaa jotain muitakin luontolivejä.
Jos olet tätä enemmänkin katsellut, niin onko tuolla ollut mitään isompaa kahakkaa?
En oo nähnyt kahakoita. Herättää vaan aina vain ihmetystä miten nuo elukatkin jakaa nuo vuorot kaikessa sovussa.

Nytkin ryhmä strutseja tuli juomaan ja vain yksi kylpee. Voin samaistua häneen, itsekin hikoilen aina.

Eikä edes kylve siinä mistä juodaan vaan siinä ylivuodon alueella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En oo nähnyt kahakoita. Herättää vaan aina vain ihmetystä miten nuo elukatkin jakaa nuo vuorot kaikessa sovussa.

Nytkin ryhmä strutseja tuli juomaan ja vain yksi kylpee. Voin samaistua häneen, itsekin hikoilen aina.

Eikä edes kylve siinä mistä juodaan vaan siinä ylivuodon alueella.
Yksi strutsi näemmä juo ylivuotoalueella. On nuo kyllä isoja lintuja.
Koskahan petoeläimet tulee paikalle, niitä odotellessa.
 
Meni seepra ohi ja kuten myös strutsin poistuminen. Nyt varmaan loppupäivä näitä sarvipäitä.
Nyt näkyy jo useampi seepra kuvan oikeassa laidassa. Taitaa olla kohta niiden vuoro juoda, joku rohkea vain kärjellä kokeili.

Sarvipäiden isäntä hääti ne toistaiseksi pois. Pitänee huolta että lauma saa juodakseen

Edit; tätä editoidessa seeprat kierti vasemmalta sisään ja ovat nyt alueella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt näkyy jo useampi seepra kuvan oikeassa laidassa. Taitaa olla kohta niiden vuoro juoda, joku rohkea vain kärjellä kokeili.

Sarvipäiden isäntä hääti ne toistaiseksi pois. Pitänee huolta että lauma saa juodakseen
Onkohan noilla tosiaan joku sisäinen sääntö, että pedot ei tule tuonne syömään saaliita, sillä tuo olisi oikein mainio paikka käydä hakemassa vähän pikaruokaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös