Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 366 753
  • 66 908

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Joo, olipa hieno päivä jääkiekossa, HIFK antoi turpaan Kärpille 0-7, ja Ketterä RoKille 8-3... Noh seuraavalla kerralla sitten paremmin, ehkä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla on Mitä tänään syötäisiin? -ketju. Mutta miksi ei ole Mitä koko hemmetin loppukuu syötäisiin? -ketjua.
 

Liitteet

  • IMG_20231204_115553~2.jpg
    IMG_20231204_115553~2.jpg
    344,6 KB · kertaa luettu: 108

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemmetti. Noitahan olis kannattanut ostaa aina seitsemän kerralla niin eikö kassa pyöristäisi viiteen senttiin? Ja saman kun toistaisi kymmenen kertaa niin saisiko siinä 20 patukkaa ilmaiseksi. Ja täällä kotona vasta hoksasin. En mä näköjään olekaan ihan niin fiksu kuin mitä luulette.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Oletteko koskaan ajatelleet vaihtaa nickiä siksi, että olette myöhemmin joskus nickin luomisen jälkeen tajunneet sen olevan liian lähellä jotain toista/toisia? Toistaiseksi itse pärjään näin, vaikka sana god nyt ainakin on jollain muullakin käytössä. Sen kuuluisi olevan vain minun käytössäni, perkeles.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Oletteko koskaan ajatelleet vaihtaa nickiä siksi, että olette myöhemmin joskus nickin luomisen jälkeen tajunneet sen olevan liian lähellä jotain toista/toisia? Toistaiseksi itse pärjään näin, vaikka sana god nyt ainakin on jollain muullakin käytössä. Sen kuuluisi olevan vain minun käytössäni, perkeles.
Ehkä joskus aivan palstaurani alussa pohdin tuota, mutta enää en jaksa välittää asiasta. Tosin aika harvalla täällä on nickinsä kolme alkukirjainta muodossa alw.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toistaiseksi itse pärjään näin, vaikka sana god nyt ainakin on jollain muullakin käytössä. Sen kuuluisi olevan vain minun käytössäni, perkeles.

Niinhän sitä kuulemma jossain kirjassakin sanotaan, "Minä olen Herra, sinun jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Kauaa ei kaveri maassa makoillut kontaktin jälkeen. Arvostan suuresti jefu/lätkä/rugby jne. lajien pelaajia. Tuo peliin ihan uuden ulottuvuuden, kun omat suoritukset pitää tehdä tietoisena siitä, että säännöt antavan vastustajan pelaajille/puolustajille oikeuden taklata teikäläinen suoraan seuraavalle viikolle.

Rugbyssa taitaa olla vielä ohuemmat suojat pelaajille, joten siinä lajissa jos missä taklaus todellakin tuntuu. Toinen samantapainen laji on australialainen jalkapallo, jolla on aika vähän tekemistä normaalin jalkapallon kanssa. Arvostan kumpaakin lajia suunnattomasti juuri tuon fyysisyyden vuoksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Piti laittaa uuni päälle, mutta laitoin epähuomiossa etu-oikean levyn täysille. Päällä oleva pelti leivinpapereineen ei tästä tykänny -> palovaroitin ei tästä tykännyt. Nyt sitten -15 pakkasilla tuulettamaan kämppää --> kylmä tulee.

Hälytin soi ehkä max minuutin, ennen kun sain patterin irti. Pitääköhän tässä odotella, soittaako palokunta kohta ovikelloa ja kyselee mikä homma?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Piti laittaa uuni päälle, mutta laitoin epähuomiossa etu-oikean levyn täysille. Päällä oleva pelti leivinpapereineen ei tästä tykänny -> palovaroitin ei tästä tykännyt. Nyt sitten -15 pakkasilla tuulettamaan kämppää --> kylmä tulee.

Hälytin soi ehkä max minuutin, ennen kun sain patterin irti. Pitääköhän tässä odotella, soittaako palokunta kohta ovikelloa ja kyselee mikä homma?
Mulla joskus roskiksessa tuli pieni tulipalo minkä sammutin, soitin itse häkeen ja selitin, että turha tulla tänne ja tilanne hallinnassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mielenkiintoiset pari viikkoa edessä, sillä tänään sain viralliset työvuorolistat. Torstaina alkaa duunit kello kahdeksalta ja päättyvät kello kolmelta. Sama homma jatkuu seuraavana päivänä sekä sunnuntaina, mutta tuo onkin sitten ainoa sunnuntai, jolloin olen töissä. Ensi viikolla maanantaista torstaihin mennään vielä tuolla aikataululla, kunnes perjantaina ja seuraavan viikon maanantaista torstaihin työt alkavat jo seitsemältä. Oman lisänsä tähän työskentelyyn tuo iltalukio, jonka johdosta olen maantainaisin ja keskiviikkoisin vain suunnilleen kymmenen tuntia kotosalla.

Noh, tuleepahan ainakin tienattua rahaa sekä tavattua uusia ihmisiä. Lisäksi toiveissa on se, että saisin jollain tavalla jalkani väliin, jotta myös jatkossa osaisivat tarjota minulle tuollaisia töitä. Nöyränä ja asiallisena tähän uuteen jaksoon elämässäni.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mulla joskus roskiksessa tuli pieni tulipalo minkä sammutin, soitin itse häkeen ja selitin, että turha tulla tänne ja tilanne hallinnassa.

Okei. Kukaan ei ole ovikelloa soitellut, mutta pitää laittaa korvan taakse jos vastaavaa tapahtuu.

Millä tavalla muuten sait roskiksen tuleen, jos saa kysyä?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Okei. Kukaan ei ole ovikelloa soitellut, mutta pitää laittaa korvan taakse jos vastaavaa tapahtuu.

Millä tavalla muuten sait roskiksen tuleen, jos saa kysyä?
LAitoin tuhkiksen sinne missä oli huonosti tumpattu tupakki. Olin vessassa ja äitini poltti ja ei tumpannut kunnolla, tyhjensin tuhkiksen ja kun äitini läksi pois ihmettelin pientä savua ja hajua, tsekkasin sähkölaitteet ja sit huomasin tuon. Vettä vaan päälle ja sammutettu, menihän se muoviastia entiseksi, mutta ei pahempaa.
Liekit oli, mutta vielä ihan alkutekijöissä.

Tuli siitä sen verran savunhajua, että parempi soittaa häkeen, että ei sendi kerrostaloon isoa porukkaa paikalle jos joku muu ehtinyt soittamaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vallilassa sellainen tunti sitten joku lämi sporaraiteilla kiekkoa. Helsinki on jääkiekkokaupunki.

Sen tosin sanon, että kaverilla ei ollut niin sanotusti raikas jalka.
 
Minä olen oikeassa ja te kaikki muut suomenkieliset olette väärässä.

Katselin liikennemerkkejä. Pääkaupunkiseudulla kehätiet on jaoteltu roomalaisin numeroin. Roomalaiset numerot ovat järjestysnumeroita.

Ei ole mitään kehä ykköstä - se on oikeasti kehä ensimmäinen.

Sitten on kehä toinen ja kehä kolmas.

Esim.

"kaikki kehä kolmannen ulkopuolella on pöndeä"

"ajelin kehä ensimmäistä kun pöllö paskoi tuulilasiin"

Lukion äidinkielenopettajani voi haistaa pitkän paskan. Sä et akka tiedä suomen kielestä vaaksan vertaa.

Hakekaa takkinne!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oletteko koskaan ajatelleet vaihtaa nickiä siksi, että olette myöhemmin joskus nickin luomisen jälkeen tajunneet sen olevan liian lähellä jotain toista/toisia? Toistaiseksi itse pärjään näin, vaikka sana god nyt ainakin on jollain muullakin käytössä. Sen kuuluisi olevan vain minun käytössäni, perkeles.
Arnold"lisänumeron" kanssa. Tuollaisia sikisi jossain välissä palstalle. Hö, tämähän on jo reippaasti päälle 25 vuotta vanha nimimerkki, joten itse tulin ensin!
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
On se aikamoista, kuinka vähän työasiat voivatkaan kiinnostaa. Syy siihen on se, että tuossa jokin aika sitten tein päätöksen vaihtaa palkanmaksajaa ensi vuoden aikana. Olin jo eilen haastattelussa aivan erityisen kiinnostavasta työpaikasta, johon tietysti on runsaasti hyviä hakijoita - kuinkas muuten. Vaikka kaikki on tietysti erittäin epävarmaa, karkaa ajatus jatkuvasti "mitäs jos" -tyyppisesti tulevaisuuteen. Ihmeellistä haihattelua, vaikka kohta on viiskyt vuotta mittarissa, työuraakin takana neljännesvuosisata.

Ja vaikka kuinka koittaa pakottaa itsensä tekemään tätä nykyistä työtä PLUS laittamaan lisää hakemuksia menemään niin..."jaa, siinä uudessa hommassa en muuten ehkä tarvitsisikaan autoa...miten kulkeminen onnistuisi julkisilla..." ja niin vain tutkin HSL:n reittiopasta ja suunnittelen milloin pitää nousta jotta ehdin katsomaan matsin aamulla ja mennä kasiksi toimistolle ja ja ja. Jumalauta mies! Nyt ryhtiä.

Parempi vaan asennoitua siihen, että ennen kuin tulee tieto seuraavalle haastattelukierrokselle pääsystä ei paljon kannata hosua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken hammaslääkärissä rakensivat noi kaksi etuhammasta uudelleen, mutta miksi ne piti kääntää tolleen etuviistoon sojottamaan ja jättää vielä vähän pidemmäksi kuin muut hampaat ympärillä. Hitto mä oon nyt kuin Freddie Mercury. Missä on lähin karaokebaari?! Homobaarikin kelpaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Harakka jättänyt aamulla pari palaa kissanruokaa syömättä ja yrittää nyt nokkia niitä kun ovat ehtineet jäätyä. Ihmettelin kun rupesi outoa meteliä kuulumaan parvekkeelta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231205_145139_Gallery.jpg
    Screenshot_20231205_145139_Gallery.jpg
    215 KB · kertaa luettu: 84
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös