Kunhan ei olisi vain Mr. Miniature......
En usko pysyvään onneen Karitan ja tämän Mr. Jättimeisselin kanssa.
Kunhan ei olisi vain Mr. Miniature......
En usko pysyvään onneen Karitan ja tämän Mr. Jättimeisselin kanssa.
Jokeriltahan se näyttää. Kai se sitten on semmoinen.Nyt se tuli.
Sairaalaklovniksi siirtymässä?Nyt se tuli.
Mä nyt oon tämmöinen Narri.Sairaalaklovniksi siirtymässä?
Etkä vissiin osta kaljaakaan, että HIFK saisi rahaa?Mä nyt oon tämmöinen Narri.
Kaljaa mä en osta saa siitä mikä taho vaan rahaa.Etkä vissiin osta kaljaakaan, että HIFK saisi rahaa?
Voin jo nyt sanoa kun tätä saatanan tietäjät tietää ohjelmaa on tullut 10minuuttia, että tämä on yksi kaikkien aikojen huonoimmista tietokilpailu ohjelmista mitä on koskaan tullut
Tiesin tuon asian jo pelkästään mainokset nähtyäni, joten kiitos varoituksesta. Maikkari jatkaa tutulla linjallaan.Voin jo nyt sanoa kun tätä saatanan tietäjät tietää ohjelmaa on tullut 10minuuttia, että tämä on yksi kaikkien aikojen huonoimmista tietokilpailu ohjelmista mitä on koskaan tullut
Rysän päältä kiinni jääminen on järisyttävä kokemus. Jättimeisseli jää hetkessä statistin osaan.Joko tästä jättimeisselin koosta on saatu faktaa? Kuva ois kiva.
Mutta meisselimies astuikin Karitan.
Ei tarvinnut kun nähdä mainoksen tästä showsta niin myötähäpeä kun samat pallinaamat siellä.Voin jo nyt sanoa kun tätä saatanan tietäjät tietää ohjelmaa on tullut 10minuuttia, että tämä on yksi kaikkien aikojen huonoimmista tietokilpailu ohjelmista mitä on koskaan tullut
Tempo oli vallan mahdoton, uneliaampi katsoja hyytyi viidessä minuutissa. Ja Roope Salminen on yhä niljakas made.Voin jo nyt sanoa kun tätä saatanan tietäjät tietää ohjelmaa on tullut 10minuuttia, että tämä on yksi kaikkien aikojen huonoimmista tietokilpailu ohjelmista mitä on koskaan tullut
Tietäjät tiesi että tämä(kin) viihdeohjelma on osastoa näkemättä paskaa.Voin jo nyt sanoa kun tätä saatanan tietäjät tietää ohjelmaa on tullut 10minuuttia, että tämä on yksi kaikkien aikojen huonoimmista tietokilpailu ohjelmista mitä on koskaan tullut
Ja kun kyseessä ei ole mikään kummoinen laululintunen, niin vielä enemmän tuo mainitsemasi asia ihmetyttää. Mitäänsanomatonta siirappista poppia, jolle vain sattuu olemaan suuri tilaus maailmalla. Jotkut vain onnistuvat takomaan rahaa, kun on tarpeeksi hyvä koneisto ympärillä.Noi Taylor Swiftin touhujen talousluvut on absurdeja. Siis yhden ihmisen ympärille rakentunut tuollainen merkittävän pörssiyhtiön luokan miljardibisnes.