Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 749
  • 66 882

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulle nämä juhlapyhät alkavat olla ihan vain normiaikaa, jota voi viettää yhdessä vaimon kanssa kotona tai muualla, tai sitten satunnaisesti joku jomman kumman lapsista kutsuu itsensä kylään ja rantasaunaan (myös talvella). Eikä siinä mitään, kivahan se on viettää aikaa porukalla hetki, mutta olen huomannut, etten enää oikein jaksa kunnolla viikonloppuakaan mitään jatkuvaa "häppeningiä" ja touhuamista, mitä esim. lapsi-/koiraperheet saavat aikaan.
Mutta joo - Hyvää Juhannusta kaikille!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aamusta tuli jo hoidettua kotihommat. Kävinpä sitten noiden jälkeen heittämässä talviturkin läheisellä lammella. Rouva lähti iltavuoroon töihin, joten istuskelen täs patiolla yksikseni nauttien auringosta ja leppoisasta musiikista. Jos tekisi kohta jonkun hyvän drinkin itselleni. Kyllähän tässä hieman seuraakin kaipailisi. Ei vain jaksais lähteä tonne kylille, jossa sitä seuraa kyllä olisi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Teimme nyt juhannusaattona jo tapojen mukaisen kesäreissun klubitalolaisten kanssa. Viime vuoden juhannusaattona teimme reissun Helsingin Linnanmäelle, Sealifeen ja tänä vuonna kävimme Vantaalla Heurekassa.

Heurekan reissu oli varsin mukava ja mielenkiintoinen. Näkemistä, tutkittavaa ja kokemista riitti. Mukava oli mennä hyvällä porukalla ja nyt sitten on olo väsynyt kun olemme tulossa junalla Hämeenlinnaan takaisin.

Kyllä sitä juhannusta näinkin vietti. Eipä tässä oikein muuta suunnitelmaa ole juhannukseksi. Vielä pitäisi jaksaa vaan kävellä Hämeenlinnan juna-asemalta noin 45 minuutin kävelymatka kotiin, perkeleen lähibussit kun ei kulje enää tähän aikaan juhannuksena. No, kai se matkan teko kävellenkin luonnistuu kun pitää taukoja.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen varmaan jo toistakymmentä vuotta viettänyt city-juhannusta, kun ei toi mökkeily kiinnosta sitten yhtään, varsinkaan juhannuksena. Välillä ollu töissä, välillä tällanen semijuhannus, niin ku nytkin. Tänään töiden jälkeen rouvan kanssa käytiin syömässä iltapävällä ravintola Koulussa. Rouva lähti töihin, mä fillaroin jokirannan läpi ja poikkesin kotimatkalla arvostetussa turkulaisessa korttelikapakassa Arvossa viinillä.
Arvossa oli muuten hieno meininki. Hillityn rauhallinen, muiden muassa kaks porilaista pariskuntaa pelas terassilla naapuripöydässä Kimbleä. Voiko hienompaa tapaa olla viettää juhannusta, kuin pelata Kimbleä juhannusaattona seitinohkaisessa korttelikapakan terassilla?

Pienet ovat murheet, mutta joskus aiemmin nautin todella paljon hiljaisesta kaupungista juhannusaikaan. Porukkaa ei juurikaan missään, muutamassa harvassa auki olevassa baarissa sentään muutama ihminen. Nyt näyttää lähes kaikki jokilaivatkin olevan auki ja porukkaa niin perkeleesti liikkeellä.
Entiset ajat eivät varmaan koskaan enää palaa, mutta kaipaan vanhoja aikoja, jolloin sai juhannuksen aikaan nauttia rauhallisesta kaupungista näkemättä välttämättä yhtään ihmistä.
Eipä silti, jos joku ehdottais mulle seuraavaks juhannukseks jotain mökkijuhannusta kivalla porukalla ja jotain vitun ”olympialaisia”, niin sanoisin heti ei. Sata kertaa mielummin juhannus kaupungissa, kun mökkeily.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken liikenteessä ollessa sain kuunnella jonkin sortin hoitajien keskustelua. Hyvä muistutus taas itselle, että kannattaa kuolla joko nuorena ja terveenä tai vanhana, terveenä ja rikkaana. Jos aikoo kuolla vanhana ja ei-niin-terveenä, niin sitten pitää olla sekä hynkkyä että sellaisia nuorempia läheisiä, jotka haluavat oikeasti pitää huolta eivätkä ole vain kiinnostuneita rahasta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна

Olihan se nyt Iltikseen soitettava, että oltiin menossa muttei menty, koska mentiinkin Skansenilla ja oltaisiin menty vuoristorataan ja oltaisiin voitu olla juuri tuolla kierroksella mukana.

Esko Aho -Trophyn tavoittelua.

Mietin kyllä itsekin miten pienistä valinnoista kaikki voi olla kiinni.

"Käydään eka hei kusella", niin ainakaan tämä kyseinen henkilö ei olisi kuollut. Vaunu olisi luultavasti suistunut raiteelta samalla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Viime yönä oli tullut videotervehdys eräältä palstalaiselta Fuengirolasta. Videolla paikallisessa suomimetallibaarissa kuunneltiin Teuvo Lomanin Helsinki City boyta. Kuulemma vain sen takia, että saatiin miulle kunnon videoterveiset. Arvostan!

Viimeeksi kun vierailin kyseisessä juottolassa, niin yht äkkiä pyytämättä alkoi soimaan kesken metallimusiikin edellä mainittu kappale... Sama nimimerkki oli toki tuolloinkin taustapiruna. Kaikenlaista sitä..

Haha... En oo ollu mä kun en oo Espanjassa ikinä käyny.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Juhannusreissulta kotiuduttu. Puolisollani hirveä paniikki ennen reissua kun joutuu tapaamaan perheeni (äitini, siskoni perheineen ja vielä serkkuni lapsineen kaupan päälle), mutta nyt on todella onnellinen että tapasi.
 
Voi helvetti, jääkaapissa oli kylmäsavulohikeitto jonka viimeinen käyttöpäivä oli 26.6. Kello on nyt kolme minuuttia 27.6 puolella eli poishan tuo pitää heittää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pitäisi muuttaa useammin niin tulee joskus käytyä tavaroita läpi ja heitettyä turhat menemään. Neljä jätesäkillistä olen jo kantanut täysin turhaa roinaa roskiin ja varmaan ainakin pari kolme tulee vielä lisää. Kivasti vapautunut kaapeista tilaa uudelle asukkaalle.
 

444

Jäsen
Noh, se oli vitsi. Huiviin meni että heilahti eikä ainakaan vielä lähtenyt henki!!
Noin viikko sitten oksensin ensimmäistä kertaa sitten syksyn 2010. Syynä todennäköisesti useita päiviä aiemmin paistettu lohi tai sen kyytipoikana ollut perunamuusi. Veikkaan jälkimmäistä, koska puoliso söi pelkästään sitä lohta samana iltana ilman mitään seuraamuksia. Hyvällä ruokahalulla mussutin tuon menemään ja hetkeä myöhemmin juoksin vessaan. Harmitti niin vietävästi, sillä samaan aikaan join myös kesän ensimmäisen oluen, joka tuli siinä samalla ylös. Tuskin oli alkoholimyrkytys kuitenkaan.

Yleensä mulla on aika tarkka nokka noiden ruokien suhteen; jos se ei näytä pilaantuneelta, ei haise pilaantuneelta eikä edes maistu pilaantuneelta, niin se todennäköisesti on kunnossa. Nyt päättelyketjussa jokin kohta petti ja koko annos tuli raivolla samaa kautta ulos kuin meni sisäänkin. Näköjään jokaisella vuosikymmenellä pitää oksentaa kerran, eli seuraavaan kertaan on aikaa vielä vähintään seitsemisen vuotta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäisi muuttaa useammin niin tulee joskus käytyä tavaroita läpi ja heitettyä turhat menemään. Neljä jätesäkillistä olen jo kantanut täysin turhaa roinaa roskiin ja varmaan ainakin pari kolme tulee vielä lisää. Kivasti vapautunut kaapeista tilaa uudelle asukkaalle.
Vähän olet turhaa kerännyt jos noin vähällä pääset. Tuleeko herrasta simpeleen asukas? Vai pysyttekö kuntarajojen (pks) sisällä?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän olet turhaa kerännyt jos noin vähällä pääset. Tuleeko herrasta simpeleen asukas? Vai pysyttekö kuntarajojen (pks) sisällä?
Juu en minä siis muuta mihinkään vaan hän muutti tänne. Sama vaikutus kuitenkin eli turhasta roinasta eroon. Ja häneltä toki myös lähtenyt roinaa ihan hyvin suoraan roskiin.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Bond-ketjussa olisi taas uutta liveseurantaa kohta tulilla. Kaikille viime viikon ihmettelijöille on myönnetty yleinen armahdus á la Wagner ja osallistumiseen kannustetaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisi muuttaa useammin niin tulee joskus käytyä tavaroita läpi ja heitettyä turhat menemään. Neljä jätesäkillistä olen jo kantanut täysin turhaa roinaa roskiin ja varmaan ainakin pari kolme tulee vielä lisää. Kivasti vapautunut kaapeista tilaa uudelle asukkaalle.

Jos kyse on parisuhteesta, niin toivottavasti kohta ei ole rojuja ikävä ja tee mieli kantaa uusi asukas jätesäkissä roskikseen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jos kyse on parisuhteesta, niin toivottavasti kohta ei ole rojuja ikävä ja tee mieli kantaa uusi asukas jätesäkissä roskikseen.
Rojuja ei tule kyllä ikävä kun suurin osa jotain ex vaimon hankkimaa aivan turhaa kaapintäytettä. Toivottavasti uudella (avo)vaimolla on vähemmän tarvetta turhan tavaran hankkimiselle, mutta voi olla turha toivo kun naisesta kuitenkin kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös