Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 721
  • 66 880

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En tajunnut sanaakaan tästä, joten ehdottomasti ehkä.
Missä päin Idän pikajuna tällä hetkellä puksuttaa ja onko siellä myös joku belgialainen pöyhkeilijä komeine viiksineen? Joku lienee myös menettänyt henkensä?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Missä päin Idän pikajuna tällä hetkellä puksuttaa ja onko siellä myös joku belgialainen pöyhkeilijä komeine viiksineen? Joku lienee myös menettänyt henkensä?
Ne erikoismiehet matkustaa aina vähän erilailla.
 

Liitteet

  • s-l500.jpg
    s-l500.jpg
    25,1 KB · kertaa luettu: 86

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Missä päin Idän pikajuna tällä hetkellä puksuttaa ja onko siellä myös joku belgialainen pöyhkeilijä komeine viiksineen? Joku lienee myös menettänyt henkensä?
Olisi itse asiassa ihan mielenkiintoinen twisti. Mutjoo, nyt itse asiassa kotimatkalla. Tällä kertaa linjuriautolla, sehän on maantien ässä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En tajunnut sanaakaan tästä, joten ehdottomasti ehkä.
Jotenkin olin saanut kuvan että olisitta "peljännyt" joutuvanne agentti keikalle junan katolle matkalla Pieksänmäen Satama Rokkiin tjn. , ja aattelin että juuri ennen tunnelia...ja silleen. Ja nyt Roger Mooren torso jossain muualla kun pää. Päällänsä PieksämäenPalloSeppojen paita numerolla 007.

Ilmeisesti näin ei onneksi käynyt. Toivottavasti vailla ymmärrystä.

Ja kirjoitin Pieksänmäen, koska sen näin näen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pönttövuoren Savon puolella asuu omituista porukkaa.

Kauan sitten jyväskyläläisessä jäähallissa kuultu huuto: Kuivalainen kuivuu. Rapisee jo!

Kuivalainen rapisi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
7 kertaa on tullu käytyä luovuttamassa verta, ja ainoa vitutuksen aihe on se, että miksi en aikaisemmin aloittanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös