Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 825
  • 66 851
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Keskustelin tänään sen mukavan lähihoitajattaren kanssa melkein kuuden minuutin ajan lähtiessämme koulutuspaikasta päivän päätteeksi. Ilmeisesti huumorimme osui hyvin yhteen ja muutenkin juttua riitti, koska hän ei paennut vierestäni, joten tämä on hyvä merkki tulevia vastaavia tilanteita silmälläpitäen: pitää vain petrata tuota sosiaalista kanssakäymistä, koska taidot ovat helvetin pahasti ruosteessa. Edellisen kerran pääsin näin pitkään juttelemaan nuoremman naisihmisen kanssa reilusti yli kymmenen vuotta sitten, joten jo oli aikakin.
Saattoi tehdä työtänsä.
 

Glove

Jäsen
Olis tosi kiva, jos kaveri, jota olen aiemmin auttanut vaikeassa tilanteessa, auttaisi nyt minua, kun minulla on vaikeampaa. Mutta eihän sitä nyt semmoisia. En taida auttaa enää ketään, pitkää tunkkinne.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin kylmä ulkona. Mikä tätä maata vaivaa? Paksu pipo, untuvaliivi, hanskat jne. oltava käytössä luk.ot. ehkä 1/3 vuodesta (touko, kesä, heinä, elo). Joku jätkä käppäili tuolla vielä t-paita päällä, kuumaverinen kaveri kaikesta päätellen.
 

Descent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
20-luku on kuuma uusi aika suomalaiselle jääkuokalle ja pirteille uusille yrittäjille. Pian saadaan Jokerit ja Blues takaisin edustustasolle!

Tappara ei peittele:"I'm sorry Jon" ja voittaa silti.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
20-luku on kuuma uusi aika suomalaiselle jääkuokalle ja pirteille uusille yrittäjille. Pian saadaan Jokerit ja Blues takaisin edustustasolle!

Tappara ei peittele:"I'm sorry Jon" ja voittaa silti.
Olisihan se uskomattoman hienoa ja ikiaikainen unelma saada vielä joskus nähdä kunnon liigakiekkoa sekä paikallispelejä Espoossa!

Uskomattoman hieno tunne ja hetki muutenkin tämänpäiväinen mestaruus. Ensimmäinen mestaruus ylipäätään koskaan allekirjoittaneen fanitus"uralla" joka on ollut aika kaukana mistään gloryhunterista tähän mennessä. Ei tätä oikein vielä pysty kokonaan kuvailemaan, erikoinen fiilis. Zen-fiilis. Luotto oli kokoajan kova, että homma hoituu. Jostain syvältä se kumpusi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Alla olevaan juttuun liittyen, olen joskus kaupassa hämmästellyt itsepalvelukassojen varmuutta. Koska tosiaan eihän itsepalvelukassa tiedä, missä tuotteessa se viivakooditarra on kiinni, joka siinä luetaan. Toki jos noin lähtee kikkailemaan, niin tietysti kait tuotteen oman lukemattoman viivakooditarran pitäisi antaa jonkinlainen hälytys.. niin kait tässä tapauksessa kävi

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Upgreidasin itseni junassa ekstra-luokkaan. Maksaa itsensä takaisin jos juon viisi kuppia kahvia. Ja tästä varmaan pääsee nopeammin katolle. Tosin harvoin junassa nyt mitään ihmeitä sattuu. En sitten tiedä pitäisikö ihmetellä, äsken tuli junaan kaksoset jotka ilmeisesti viskoo puukkoja sirkuksessa ja ilmeisesti jotain jalokiviä on tässä kyydissä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Miten saisi ihmiselle taottua järkeä päähän? No ei mitenkään on vastaus. Jos ei edes tärkein ihminen maailmassa (oma lapsi, jonka kanssa asiasta juteltu) pysty mitään tekemään niin turha läheisimmän ystävänkään mitään tehdä (yritys kyllä kova). Koulutuksena vielä mielenterveyshoitaja (nyt en puhu banskusta, mutta bansku kyllä tietää ketä tarkoitan).
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Upgreidasin itseni junassa ekstra-luokkaan. Maksaa itsensä takaisin jos juon viisi kuppia kahvia. Ja tästä varmaan pääsee nopeammin katolle. Tosin harvoin junassa nyt mitään ihmeitä sattuu. En sitten tiedä pitäisikö ihmetellä, äsken tuli junaan kaksoset jotka ilmeisesti viskoo puukkoja sirkuksessa ja ilmeisesti jotain jalokiviä on tässä kyydissä.
Nipistäs ny ensin ittees, jos vaikka oot vielä unessa...
 
Upgreidasin itseni junassa ekstra-luokkaan. Maksaa itsensä takaisin jos juon viisi kuppia kahvia. Ja tästä varmaan pääsee nopeammin katolle. Tosin harvoin junassa nyt mitään ihmeitä sattuu. En sitten tiedä pitäisikö ihmetellä, äsken tuli junaan kaksoset jotka ilmeisesti viskoo puukkoja sirkuksessa ja ilmeisesti jotain jalokiviä on tässä kyydissä.
Oisko päivitystä junamatkasta vielä? Vähän huolestuttaa tällaiset. Toi nimi ja junamatkustelu..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aloitanko ruusuista vai orvokeista. Käly toi vähän ristipistotyöitä minulla tehtäväksi. Oli maksanut niistä 5€ kappale mikä on kyllä hyvä hinta.
 

Liitteet

  • IMG_20230429_161929_HDR.jpg
    IMG_20230429_161929_HDR.jpg
    740,9 KB · kertaa luettu: 45

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Valmentajalle X potkut" -ketjut on kyllä palstan paskin "meemi". Siis kun ne avataan Lukko-osion Lämsälle kenkää -ketjun tavoin tyyliin ennen ensimmäistäkään ottelua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mukavaa vappua vaan kaikille.
Minulla on täällä munkkitaikina nuosemassa...
 

Liitteet

  • IMG_20230430_095834_HDR~2.jpg
    IMG_20230430_095834_HDR~2.jpg
    979,6 KB · kertaa luettu: 51

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onpas ankea vappusää. Oli pakko lämmittää sauna tätä kylmyyttä vastaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Käly toi jostain marttojen tapahtumasta minulle vähän ristipistotyynynpohjia (5€ kpl, eli tosi halpoja). Minä aloittelin vähän orvokkeja tekemään (ks. Liite). Kyllä on taas rentouttavaa pistelyä tiedossa... Iisoppi tykkää.
 

Liitteet

  • IMG_20230430_110036_HDR.jpg
    IMG_20230430_110036_HDR.jpg
    731,2 KB · kertaa luettu: 26

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kannattaa seuraavalla kerralla kokeilla chatgpt:n hyödyntämistä. Ainakin itsellä sinne työnkuvauksen laittamalla ja pyytämällä tekemään hakemuksen sen pohjalta sain suhteellisen hyvän hakemuspohjan jota lähteä muokkaamaan.

Toki tuo oli englannniksi, mutta kai se jollakin tasolla toimii myös suomeksi.
Tulihan se kutsu sieltä..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Käly toi jostain marttojen tapahtumasta minulle vähän ristipistotyynynpohjia (5€ kpl, eli tosi halpoja). Minä aloittelin vähän orvokkeja tekemään (ks. Liite). Kyllä on taas rentouttavaa pistelyä tiedossa... Iisoppi tykkää.
Onhan noi hienoja sitten valmiina, mutta mulla kun on tuommoisessa suurinpiirtein hamsterin kärsivällisyys, niin ei tulisi valmista...
Taidankin lähteä tästä pistämään laattaa jonoon kasvarin pohjille, se on mun älylle käypästä...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt on yksi ihme taas tullut nähtyä: seksikäs ja vieläpä kaunis lipuntarkastaja. Noin 30-vuotias brunetti tarkasti tänään lippuni ja soi minulle virallisen hymynsä. Vapputunnelmani parani hitusen tuon kokemuksen myötä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Melko perinteinen vappusää tämänkin vuoden vappuaattona. Vaihteleva, kylmä ja sateinen. Nyt ei sada sentään räntää tai lunta. Pitkään tuossa olikin aurinkoisia päiviä mutta nyt tietenkin vappua kohti kylmeni. Ja nyt on varsin koleaa ja pilvistä, ei sentään sada just tällä hetkellä. Mutta on satanut tänään ja saattaa sataa vielä uudelleenkin.

Miten se vappu onkin usein aina kylmä ja sateinen. Tilastoja ei ole nyt katsoa väitteen tueksi mutta ulkomuistista näin heittäisin. Vaput on muistaakseni ollut usein koleita.

Vappu on myös kevään juhla vaikka just nyt ei siltä tuntuisikaan. Toukokuu alkaa huomenna ja melko usein viime vuosina, niin on kesä alkanut jo toukokuun puolella. On tosi mukavaa kun vähitellen tulevat kesäkelit. On niitä kaivannut pitkän ja kylmän talven aikana.

Minulla ei ole oikein mitään erikoista ohjelmaa näin vappuna. Munkkeja ostin Lidlistä tänään ja niillä olen sentään herkutellut. Kohta saatan käydä tuolta Keskiaikaisyhdistyksen munkkikahvilasta ostamassa vähän lisääkin munkkeja. Tämä on vähän poikkeuksellinen vappu minulle kun en ole mitenkään huomioinut vappua. Usein ainakin ruokapuoleen olen vappuna panostanut.

Simaa olisin varmasti itse tehnyt jos siihen ei tulisi alkoholia. Ja ilman hiivaa se ei kuitenkaan maistuisi niin paljon simalta. Huomenna sentään käydään vapputorilla klubitalolaisten kanssa.

Ja nyt kun olen tämän tekstin saanut kirjoitetuksi niin alkaa aurinkokin tulemaan esiin. Hauskaa vappua vaan kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös