Jahas. Autoni vaihdekeppi on jumittunut kun moottori on käynnissä. Kun auto ei ole käynnissä niin toimii ihan normaalisti, mutta virrat kun lyö päälle niin ainoa vaihde mikä menee silmään on pakki. Vaikuttaa hyvältä.
Sitä on vasta lisätty. Noh, tuttu käy huomenna tässä. Itsehän en ymmärrä autoista A. yhtään, B. Mitään, joten odotellaan...Katoppas jarru- ja kytkinnesteet. Lisää tarvittaessa.
Ainoa ruoka mihin ranskalaiset sopii hyvin on perinteiset makkaraperunat. Kebabbia en ole tainnut koskaan syödä ranskalaisten kanssa, yleensä syön salaatilla tai sitten otan rullakebun. Eikä se huono olen riisinkään kanssa. Iskender ei oikein iske.Ranet, ranut, tikkupotut, ranskikset. Noi tökkäs itellä tosi pahasti joku aika sitten ja sen ansiosta on tullut otettua erilaisia lisukkeita ravintoloissa eikä niitä ainaisia kebab ranskalaisilla tai burgeri ranskalaisilla. Muunmuassa kebab salaatilla, paistetuilla kasviksilla tai iskender on todella paljon parempi setti kuin ranskiksilla.
Tapahtui 70-luvulla Asematunnelissa:Silti kovin oli Turussa Dynamon kulmat, kun maalaispoika alkoi siellä ensimmäisen kerran ysärin loppupuolella pyöriä.
-Haluuks ostaa heroiinia? Köh köh köh!
Vastasin, että kiitos, en käytä kyseistä tuotetta.
Syntymäpaikka?Mikä minussa on vikana, kun olen KooKoon putoamisen jälkeen katsonut enemmän SHL:ää ja Mestistä?
Ei mikään, SHL pelit on hyvää lätkää. Mestistä en ole katsonut niin en tiedä onko se hyvää.Mikä minussa on vikana, kun olen KooKoon putoamisen jälkeen katsonut enemmän SHL:ää ja Mestistä?
Nyt kiinnostaa, miten sulla voi olla kaksi syntymäpaikka?Göteborg ja Imatra. Ohi meni molemmat.
Uskon uudelleensyntymiseen. Ei siinä sen kummempaa.Nyt kiinnostaa, miten sulla voi olla kaksi syntymäpaikka?
SHL:hän on ihan hemmetin hyvää lätkää. Tutustuin siihen 2000-luvun alussa, kun katsoin Frölundan ja Färjestadin finaalikapinoita. Siitä lähtien olen seurannut sitä vaihtelevasti, mutta yleensä aina pleijarivaiheessa. Toki seuraaminen noudattelee vähän sitä, miten Frölundalla menee, mutta pleijareita katson joka tapauksessa. Kunniamaininta pitää antaa Luulajalle, karvaita tappioita ovat kärsineet, mutta kotipeleissä on ihan loistava meininki, näkyy Suomeen saakka.Ei mikään, SHL pelit on hyvää lätkää. Mestistä en ole katsonut niin en tiedä onko se hyvää.
Pitaa pahaa Han sinulle on tehnyt?Iskender ei oikein iske.
Kuka tietää, mikä on tuo salaperäinen sana mestarin laulussa? "Hetkaat" on kuulosteltuna.
Davellahan on ollut ennenkin näitä omaperäisiä ilmauksia.
Ja jos junttikylä Tampere yrittää Daven omia, koska se siellä asuu, niin ei onnistu ikinä. Kuunnelkaa nyt itse rehellisesti.
Dave on maailman stadilaisin artisti, vaikka asuisi missä. Ja juuri siksi rakastan Davea. Davessa kuuluvat nämä Haagankin kulmat, ja se on hienoa.
On Davella tosin yksi rivi Tampereesta:
Valo sammuu, haju jää.
Hitchcock, lausuu Limppusen Ralf.Kuka tietää, mikä on tuo salaperäinen sana mestarin laulussa? "Hetkaat" on kuulosteltuna.
Lisätään tähän yksi niistä, eli loppuriimi kappaleesta Jazzikansa tulee:Davellahan on ollut ennenkin näitä omaperäisiä ilmauksia.
Historia taisi taasen toistaa itseään.Lukkohenkiset nimimerkit ovat muuttaneet liiga-osiosta löytyvän korkeakulttuuristaan tunnetun "Ässät vs Lukko"-ketjun vittuilu-ketjuksi tänään ja porilaiset ovat suunniltaan.
Vastaavan tasoinen sneak attack nähtiin viimeksi Pearl Harborissa 1941.
Kytkin paskana. Maistuu.Jahas. Autoni vaihdekeppi on jumittunut kun moottori on käynnissä. Kun auto ei ole käynnissä niin toimii ihan normaalisti, mutta virrat kun lyö päälle niin ainoa vaihde mikä menee silmään on pakki. Vaikuttaa hyvältä.
Kyllä siitä varmaan tonnilla selviää.Kytkin paskana. Maistuu.