Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 617
  • 66 870

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
lappeen Ranta on muistaakseni joltain 60-luvulta. Teekkarit olivat jo silloin hassunhauskoja vitsi Niekkoja.

Vai haetko takaa vain internetmeemejä?
Joo unohtui tarkentaa. Raipen syöttäminen 90-luvulta.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Tuli mietittyä tuossa, että mitkähän on Suomen pitkäkestoisimpia meemejä?
Mikäli jääkiekko-juttuja aletaan miettimään niin Jatkoajan foorumeilla Tami ainakin jos hänet voi meemiksi lukea. Normojen keskuudessa Juti lienee vielä Tammistakin isompi ilmiö. Ja sitten jos lähdetään pilkkomaan atomeja niin täällä Jatkiksessa on monenmoista meemiä aina Anaheimiin menevästä Nättisestä Maccellin nimestä hassuttelemiseen. Unohtamatta tietenkään Laineen Fortnite-meininkejä tahi Puljujärven kypärää. Paras on silti se 20 pisteen kierroksen seuraaminen. Siitä iso kiitos käyttäjälle @FASlapsi ja monelle muulle jotka ovat lähteneet meininkiin mukaan. Ei jääkiekonkaan tarvitse olla niin vakavaa. Tuosta on itse asiassa muodostunut ainakin itselleni jonkinmoinen rutiini hieman samalla tavalla kuin silloin Laineen ensimmäisillä kausilla että heti herätessä oli jotakin mitä alkoi innolla tutkailemaan. Kiitos teille ystävät.

On mukavaa olla kiinnostunut jääkiekosta ihan vain meemienkin vuoksi. Harmillista kun monikaan kaveri ei näitä tajua. Joutuu sitten pakottamaan näitä paska-vammaisia juttuja täällä päin. One love.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On mukavaa olla kiinnostunut jääkiekosta ihan vain meemienkin vuoksi. Harmillista kun monikaan kaveri ei näitä tajua. Joutuu sitten pakottamaan näitä paska-vammaisia juttuja täällä päin. One love.

Näistä löytyy ketjukin:


On pitkäkestoisempaa, lyhyempää ja kaikkea.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suomen kunnista Vimpeli on 28. vanhin.
Vimpeli on myös hallitseva pesäpallon Suomen mestari.
Eilen Vimpeli teki uutta historiaa. Naiset ylsi ekaa kertaa koripallossa Suomen neljän parhaan joukkoon
Vimpelistä on muuten peräisin myös reserviupseerikoulu.
Näin pari asiaa sanoakseni.
 

redpecka

Jäsen
Kaik' on paskast. En tiedä miten selviän vai selviänkö enää. Missiokseni otin käydä fuengirolassa Mundo-baarissa kun @banaaninviljelijä oli palstalla ohimennen kehunut. Mulle sellainen viimeinen trippi. Ravintelissa ei ollut mitään pahaa - päinvastoin...

...ihme episodeja sen jäñkeen kävi ja nyt oon väsynyt enkä tahdo enää kirjoittaa jos enää mitään konettakaan olisi millä kirjiuttaa. Oon ahistunut+2
 

redpecka

Jäsen
Kiitos @Krepo symppauksesta. Luin myös, että olitte itärannikolla lomailemassa. Mä en tiedä nähdäänkö joskus vai ei. Luultavasti ei koska en osaa käyttää smliigansivuja tai sos-mediaa. Jatkista tää ukko osaa. Mulla vaikea hetki elämässäni - viimeiset puol vuotta. Olet varmasti kiva ihminen livenäkin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minut näköjään bongattiin äsken asemalla. Tuli viesti "isi mä näin sut helsingissä ku oltii hakemassa mummua junalta".
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs se saksalainen näyttelijä olikaan joka aina saa näytellä natsiuoseeria kaikissa elokuvissa... Götz Otto taitaa olla nimi. Siinä on kaveri joka univormun päälle vetäessään näyttää enemmän natsilta kuin kukaan aito natsi koskaan näytti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tottakai, hitto vie kun aamulla piti lähteä dösälle niin pakkasta reilu 20 astetta. Kiva siinä lähteä palemaan kun tässä on ollut paljon korkeampia lämpötiloja monina päivinä. Eiks tämä talvi osaa lopettaa pakastamista. Se vois olla kevättä nyt, hei...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikäs se saksalainen näyttelijä olikaan joka aina saa näytellä natsiuoseeria kaikissa elokuvissa... Götz Otto taitaa olla nimi. Siinä on kaveri joka univormun päälle vetäessään näyttää enemmän natsilta kuin kukaan aito natsi koskaan näytti.
Juu ja näytteli toki myös Jameksi-elokuvassa Huominen ei koskaan kuole saksalaista goonia nimeltä Stamper. Oli aikalailla tehty siihenkin rooliin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Pikkaisen on naurattanut tämä yksi työmatkalainen. Aikuinen mies joka hyppää joka aamu tähän samaan bussiin millä itse kuljen. Mies matkustaa bussilla n.800m sitten jää pois. Tietysti tuohon 800m matkaan kuuluu yksi isompi ylämäki. Mutta luulis että tuon nyt mielellään kävelisi ihan kuntoilun takia. Ei tulisi itselle edes mieleen että maksaisin 2e noin lyhyestä matkasta kun kävelisin tuon muutamassa minuutissa nauttien ulkoilmasta samalla. Jokainen vetää omalla tyylillään ja siihen jokaisella on tietysti oikeus. Vähän vain huvittavaa matkustaa julkisilla noin lyhyt matka jonka voisi helposti kävellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hah, Tappara ja Ilves joutuu aloittamaan vieraissa kun Tuiskun Antti vetää Tampereella (Areenan täyteen). Eli tänään lähtee välierät käyntiin Lahess... Nyt vaan kunnon taistelua meidän linnut ettei Ilves raatele kunnolla!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies matkustaa bussilla n.800m sitten jää pois. Tietysti tuohon 800m matkaan kuuluu yksi isompi ylämäki. Mutta luulis että tuon nyt mielellään kävelisi ihan kuntoilun takia. Ei tulisi itselle edes mieleen että maksaisin 2e noin lyhyestä matkasta
Minulla oli tapana kulkea Lahden torilta Paavolaan kaupoille bussilla. Matkaa on sellaiset 900 m. Ja matka oli kaksi pysäkin väliä. Minulla oli kuukausikortti joten sinänsä matka ei maksanut oikeastaan mitään. Loppujen lopuksi olen varsin laiska ihminen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pikkaisen on naurattanut tämä yksi työmatkalainen. Aikuinen mies joka hyppää joka aamu tähän samaan bussiin millä itse kuljen. Mies matkustaa bussilla n.800m sitten jää pois. Tietysti tuohon 800m matkaan kuuluu yksi isompi ylämäki. Mutta luulis että tuon nyt mielellään kävelisi ihan kuntoilun takia. Ei tulisi itselle edes mieleen että maksaisin 2e noin lyhyestä matkasta kun kävelisin tuon muutamassa minuutissa nauttien ulkoilmasta samalla. Jokainen vetää omalla tyylillään ja siihen jokaisella on tietysti oikeus. Vähän vain huvittavaa matkustaa julkisilla noin lyhyt matka jonka voisi helposti kävellä.
Itse aina oudoksunut, kun ihmiset seisoo rullaportaissa, viimeiseen pariin vuoteen en ole oudoksunut asiaa, sillä oma polvi ei nykyisin portaista tykkää. Tosin suurin osa rullaportaissa seisojista on vaan laiskoja.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Laitoin taannoin ensimmäisen ihmisen koskaan ignoreen. Minulla on aika pitkä pinna, mutta vänkäys oli sitä tasoa, ettei vaan yhtään jaksanut lukea. En mä tiedä toimiiko toi kunnolla, että nimimerkki on kuitenkin näkyvissä, mutta eipä ole tullut kiusausta klikata viestejä auki. Eli jotain hyötyä. Seuraava asiakas saa kyllä olla sitten todella rasittava, että saa saman kohtelun. Kohtelun pitää olla aina tasapuolista kaikille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt mä keksin mitä ostan äidille äitienpäivälahjaksi... ;-)

SINI Nysväri on kapeiden kolojen ja rakosten puhdistamisen täsmäharja. Sillä voi puhdistaa hanojen ympärykset ja pesualtaitten pienet koloset. Nysväri käy myös tiski- ja pyykinpesukoneiden tiivisteiden puhdistamiseen. Nysväri on tarpeeksi pieni ja kapea, jotta sillä pääsee puhdistamaan kapeat koloset. Napakka harjas kestää kovankin jynssäämisen.

 

Liitteet

  • Screenshot_20230331-153229~2.png
    Screenshot_20230331-153229~2.png
    81,7 KB · kertaa luettu: 34

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt mä keksin mitä ostan äidille äitienpäivälahjaksi... ;-)

SINI Nysväri on kapeiden kolojen ja rakosten puhdistamisen täsmäharja. Sillä voi puhdistaa hanojen ympärykset ja pesualtaitten pienet koloset. Nysväri käy myös tiski- ja pyykinpesukoneiden tiivisteiden puhdistamiseen. Nysväri on tarpeeksi pieni ja kapea, jotta sillä pääsee puhdistamaan kapeat koloset. Napakka harjas kestää kovankin jynssäämisen.

Voisi oma vaimo ottaa tuon vittuiluna, joten jää tähän talouteen hankkimatta. Joutunee tyytymään kukkiin. Taas.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä tyydyn yleensä merkkipäivinä antamaan pussillisen siemeniä.
MInun siemenetkään eivät kuulemma enää kelpaa. Neljä vahingonlaukausta ilmeisesti riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös