Taitaa pamahtaa pelikieltoa tästä, mutta pääsitpähän murjaisemaan.Terve vaan Mietaa!
Taitaa pamahtaa pelikieltoa tästä, mutta pääsitpähän murjaisemaan.Terve vaan Mietaa!
Hei, mua ei huimaa!Taitaa pamahtaa pelikieltoa tästä, mutta pääsitpähän murjaisemaan.
Mä yritin aamulla keittää kahvia. Vesi vain puuttui. YYA/FWB tuli sitten ilkkumaan et jotain unohtui.
Rohkeaa... Toivotaan, että Ukko Ylijumala ymmärtää huumoria...Terve vaan Mietaa!
Itsellä oli tapana pistää hieman vettä kahvipannuun sen jälkeen kun on pannu tyhjentynyt. Toimi ihan hyvin kun käytti pannua veden kaatoon. Nyt kun ei ole käyttänyt vaan on erillinen astia siihen, niin pari kolme kertaa olen miettinyt miksi kahvia onkin enemmän ja miksi se on laihempaa kuin tavallisesti. Noh se desi tai kaksi vettä pohjalla vähän vaikuttaa.No mä oon kerran jättäny kahvinpurut laittamatta ja ihmettelin miksi pannussa oleva aine ei ole mustaa
Tykkään elää vaarallisesti. Ja ei vuorossa oleva Ukko ymmärrä, ei varsinkaan huumoria.Rohkeaa... Toivotaan, että Ukko Ylijumala ymmärtää huumoria...
Itsellä oli tapana pistää hieman vettä kahvipannuun sen jälkeen kun on pannu tyhjentynyt. Toimi ihan hyvin kun käytti pannua veden kaatoon. Nyt kun ei ole käyttänyt vaan on erillinen astia siihen, niin pari kolme kertaa olen miettinyt miksi kahvia onkin enemmän ja miksi se on laihempaa kuin tavallisesti. Noh se desi tai kaksi vettä pohjalla vähän vaikuttaa.
No mä oon kerran jättäny kahvinpurut laittamatta ja ihmettelin miksi pannussa oleva aine ei ole mustaa
Ostin jossain vaiheessa sellaisen termosmukikeittimen ja siinähän kävi yhtenä aamuna niin, että muki jäi laittamatta paikoilleen. Ja kun oli halvalla hyvää, niin ei ollut tippalukkoa tietenkään ja valkoiset keittiön laatikostot oli sen jälkeen haalean paskan väriset. Kalliiksi tuli taas halpa, kun ei se kahvin väri lähtenyt millään pois.Itsellä oli tapana pistää hieman vettä kahvipannuun sen jälkeen kun on pannu tyhjentynyt. Toimi ihan hyvin kun käytti pannua veden kaatoon. Nyt kun ei ole käyttänyt vaan on erillinen astia siihen, niin pari kolme kertaa olen miettinyt miksi kahvia onkin enemmän ja miksi se on laihempaa kuin tavallisesti. Noh se desi tai kaksi vettä pohjalla vähän vaikuttaa.
Mutta olisi Juha Miedon Innsbruckin viestihiihto 1976 jäänyt kyllä Bruce Leeltä tekemättä. Jos olisi Lee ollut kakkososuudella, niin tuskin Suomi olisi saanut edes pronssia.Bruce Leestä on olemassa lukuisia tarinoita siitä, kuinka kovaa hän treenasi sekä siitä, millaisia temppuja hän pystyi tekemään silkalla fysiikallaan. Lukiessani taas yhtä noista tarinoista rupesin miettimään, että Juha Miedon jokavuotinen mämmin syönti ei ihan ole samalla viivalla esimerkiksi Bruce Leen pelkästään peukaloillaan suorittamien etunojapunnerrusten kanssa.
No sehän se olisikin ollut ihmeellistä, että olisi vajaat kolme vuotta kuolemansa jälkeen edes tuohon suoritukseen kyennyt. Jo osallistuminen olisi ollut ihme.Mutta olisi Juha Miedon Innsbruckin viestihiihto 1976 jäänyt kyllä Bruce Leeltä tekemättä. Jos olisi Lee ollut kakkososuudella, niin tuskin Suomi olisi saanut edes pronssia.
No näinhän se on. Kuten edesmennyt Matti Nykänen tiesi, elämä on ihmisen parasta aikaa pohjoismaisten hiihtolajien urheilusuorituksiin. Kuoleman jälkeen harva enää saa parastaan irti.No sehän se olisikin ollut ihmeellistä, että olisi vajaat kolme vuotta kuolemansa jälkeen edes tuohon suoritukseen kyennyt.
Söiköhän Bruce Lee koskaan mämmiä? Ja kuinka monta mottia puita syntyi tunnissa paljain käsin? Näihin ensi yönä epäilemättä meikäläistä valvottaviin kysymyksiin tuskin saamme koskaan vastausta.No näinhän se on. Kuten edesmennyt Matti Nykänen tiesi, elämä on ihmisen parasta aikaa pohjoismaisten hiihtolajien urheilusuorituksiin. Kuoleman jälkeen harva enää saa parastaan irti.
Entä harjoitteliko Bruce kesäisin hiekkamontuissa, vai oliko enemmän suomiehiä? Harmittavaa, kun ei googlekaan kerro.Söiköhän Bruce Lee koskaan mämmiä? Ja kuinka monta mottia puita syntyi tunnissa paljain käsin? Näihin ensi yönä epäilemättä meikäläistä valvottaviin kysymyksiin tuskin saamme koskaan vastausta.
Pyydä joulupukilta. En ole vuosikausiin ostanut vuodevaatteita kun aina joululahjaksi saan.Pitäisi ostaa uusia vuodevaatteita. Mutta voi helvetti tuota tarjontaa. Aivan karseita kuoseja. Mulle kelpaisi hyvin joku simppeli juttu, muttei oo. Enkä viitti maksaa 160 € + postit jostain Black Sabbath tai Motörhead lakanoista vaikka niissä varmasti nukkuisi paremmin ja näkisi hyviä unia.
En ole vuosiin saanut joululahjoja.Pyydä joulupukilta. En ole vuosikausiin ostanut vuodevaatteita kun aina joululahjaksi saan.
Olet ollut tuhma poika.En ole vuosiin saanut joululahjoja.
Mullakin niin köyhä pukki, ettei se paljon lahjoja jakele.Pyydä joulupukilta. En ole vuosikausiin ostanut vuodevaatteita kun aina joululahjaksi saan.
Ootkin lahjaton.En ole vuosiin saanut joululahjoja.
Tää futsal on muuten ihan katsojaystävällinen laji. @peksa
Vaan minun ei tarvitse harjoitella.Ootkin lahjaton.
Mulle niitä tulee taas pyytämättä ja yllättäen.
Mitä ituja tykkäät syödä?Vaan muäinun ei tarvitse harjoitella.
Kyllä minä toki kaikenlaista kivaa aina silloin tällöin saan, mutta jouluna en edes huoli lahjoja. Kulutusjuhlat vituttaa köyhää ituhippiä.