Juu - miten vaan...
Näin vanhana motoristina tuommoiset sun lapselliset öyhötykset vain pistävät pahasti silmään... Ja usko poju huvikses, olen nähnyt paikan päältä muutamankin tuommoisen lähtevän maata kiertävälle, kun se "rytkönen" ei sitten oikein pysynytkään näpeissä - sitä luonnon valintaa aidoimmillaan, sano...
Mulla ei muuta tähän hätään, mutta voisit mennä vaikka vit... no, jonnekin muualle täältä öyhötyksinesi ja palata sitten, kun on taas jotain asiaakin...
Älä ota kaikkea tosissasi, motoristejä on sellaiset 1/4 miljoona tässäkin maassa? Se ei ole kovin kummoista kuitenkaan lopulta. Tuolla mopoilee kaikenlaista teineistä seniorikansalaisiin ja jokainen mittaa maailmaa omilla standardeillaan.
Poistuma on jokseenkin vakio ja kännissä tieltä suistunut pyörävaras on myös motoristi.
Lähinnä viesti oli, jos täällä älämölö osastolla sellaisesta kannattaa yrittää, perkuleellinen himo päästä paanalle ja että perusteet liikenteen vaarantamiselle ovat juurikin nuo itsensä ja toiselle vaarallisena olemiset, joita asianomainen ei välttämättä tiedä, koe tai tunne ja sitten ajokortti on kanissa noilla perusteilla. Se että ajaa tehopainosuhteeltaan haastavalla kapistuksella yleisillä teillä, muodostaa toisinaan tai joillekin hyvin usein tuollaisen em. tilanteen missä arvioidaan tuon vaaran aiheuttamista, etenkin jos kohtaa virkavaltaa.
Niissä piireissä missä minä ajelen, on näitä tapauksia hyvin monella tavallisella perheenisillä, muutamilla naispuolisilla kuskeilla, eli välillä napsahtaa halusi tai ei. Eli sääntöjä on toisinaan haastava noudattaa, ja tuuriakin tarvitaan.
Radalla näin ei käy, mutta se on eri juttu. Taajamat, koulut yms. alueet, kuten kilpa-ajot ovat myöskin eri asia
Mikähän se sinun viestisi oli? Moraalinen ylivertaisuus yhdistettyinä näkemääsi? Mahtavaa, jos omaat ylivertaiset ajotaidot tai muita ominaisuuksia ja näin peitellysti halusit minua dissata. Tosikko olet ainakin ja seuraavalla kerralla pidä omatietonasi oma erinomaisuutesi, vaikka se voi olla tottakin, niin muille se ei kovinkaan paljoa välttämättä ole. Kommentoi seuraavaksi jotain sellaista mihin sinulla on annettavaa tai jos jokin tuntuu kovin ällistyttävältä niin vaikka kysymällä mitä tarkoittaa moinen esitetty asia.
Minä en ole kiinnostunut sinun tulkinnoistasi, mutta kun kerran halusit vittuilla, niin tartuimpa haasteeseen. Morjestetaan kun kohdataan. Minä olen se jolla ei huomioliivejä ja pitkät ei ole päivällä päällä.