Työpaikalla on seinällä kello. Kotona riittää kun on kello tietokoneessa,pädissä, puhelimessa, ranteessa, uunissa ja mikrossa.Eikö ihmisillä ole enää seinäkelloja? Olen hädin tuskin setämiesiässä ja taloudesta löytyy puolen tusinaa seinäkelloa.
Työpaikalla on seinällä kello. Kotona riittää kun on kello tietokoneessa,pädissä, puhelimessa, ranteessa, uunissa ja mikrossa.Eikö ihmisillä ole enää seinäkelloja? Olen hädin tuskin setämiesiässä ja taloudesta löytyy puolen tusinaa seinäkelloa.
Onko sulla oikeasti seinäkello? Setämies oot.
...
Eikö ihmisillä ole enää seinäkelloja? Olen hädin tuskin setämiesiässä ja taloudesta löytyy puolen tusinaa seinäkelloa.
No, tottahan toki meidän taloudessa seinäkello on... ja vielä ihan ite tekemä. Tosin, koneisto on tietysti jostain "tiimarista", mutta kellotaulun pohja on mun tekemä ja vaimo teki siitä kelloksi ymmärrettävän...Työpaikalla on seinällä kello. Kotona riittää kun on kello tietokoneessa,pädissä, puhelimessa, ranteessa, uunissa ja mikrossa.
Meillä ei edes konttorilla ole seinällä kelloa. Tai alakerran aulassa saattaa olla.Työpaikalla on seinällä kello. Kotona riittää kun on kello tietokoneessa,pädissä, puhelimessa, ranteessa, uunissa ja mikrossa.
Aina näin. Eikö olisi paljon jännempää, jos kello olisi jäljessä? Auton nopeusmittaritkin näyttävät tunnetusti aina hieman liikaa, vaikka paljon jännempää olisi, jos mittarivirhe olisi toiseen suuntaan. Yhdellä kouluaikojen kaverilla oli muuten sellainen vanha Saab, jonka nopeusmittari näytti liian vähän. Eksoottista. Tosin auto ei kiihtynyt niin hurjiin nopeuksiin, että tuosta olisi ollut suurta haittaa.Sekä keittiössä että olohuoneessa on seinäkello. Sijoitettu silleen sopiviin paikkoihin ja laitettu näyttämään muutama minuutti etuaikaa, että kerkeää ajoissa sinne minne on menossa.
Ei kai sitä nyt ehdoin tahdoin kannata punaista korttia ottaa?Voi että kun tekis mieli provota ja olla hankala. Mut näin mukavana miehenä en löydä mihin tarttua. Tai löydän, mut se ois jo liian helppoa. Olen mä yhden varoituksen urani aikana saanut. Hui.
No tietenkään. Mut ees Joku raportois. Uskottavaa tarttumapintaa en laiskana miehenä viitsi etsiä.Ei kai sitä nyt ehdoin tahdoin kannata punaista korttia ottaa?
Oli oikein mielenkiintoinen juttu. Suosittelen lukemaan.Onnellinen orja Kun Teemu menee kotiin, hänestä tulee ”orja” – tältä tuntuu, kun nainen alistaa 24/7
Katsoin äkkiä otsikon luettua mitä se Selänne on taas tehnyt/kommentoinut.
Raportoin tästä peenis-sanan ja saat penaltia.No tietenkään. Mut ees Joku raportois. Uskottavaa tarttumapintaa en laiskana miehenä viitsi etsiä.
Miksi muuten joku oli kovin pöyristynyt kun Antin penis näkyi telkkarissa?
Raportoin tästä peenis-sanan ja saat penaltia.
Tiälä Mualimannavasa kaekki onnii viärinpäen... vua suattaa se olla toisenniipäen... suattaa olla iha olemattahii...Tämä (äidin kotipaikka Savossa) on "hauska paikka". ...
Aikatauluista on hyvä pitää kiinni. Mullakin suoli toimii joka aamu kuudelta, kellontarkasti. Harmi vaan kun herään vasta seitsemältä.Nyt pitäisi lähteä laittamaan ruokaa tulille. Täällä syödään nimittäin klo 11... Eikä haittaa vaikka ruoka olisi valmista jo sitä ennenkin.
Se on aina ihan fifty-sixty, että miten aamulla käy ja toisaalta jokainen tsäänssi on mahdollisuus syödä hyvä pitsa.Joo, kyllä kannatti taas ottaa se pizza jossa on jalapenoja vaikka ne eivät mahalleni sovi juurikaan. Darraa pukkaa ja sitten pitää juosta vessassa paskalla. Ja sitten kapsaisiini polttelee myös ulos tullessaan.
Toisaalta oli kyllä hyvä pizza.
Seinänaapurilla on joku kaappikello tai vastaava, joka kajauttaa tasatunnein ilmoille tuntimäärän mukaisen määrän kumahduksia.Onko sulla oikeasti seinäkello? Setämies oot.
Joo, mut tuon muun allekirjoitan. Tässä kun istuu ja näpyttää niin ei kuulu autoja.
Mutsilla on myös, se on 3 minuuttia edellä.Seinänaapurilla on joku kaappikello tai vastaava, joka kajauttaa tasatunnein ilmoille tuntimäärän mukaisen määrän kumahduksia.
Kello on 4 minuuttia jäljessä.
Joo - minäkin olin kerran tilannut saunaillassa John Holmes -mallin implantin. Noh, kotona sitä sitten harmittelin ja yritin perua tilausta, mutta vaimo kielsi ja sanoi: "Tilattu, mikä tilattu - näillä mennään!"Meillä oli työporukan saunailta eilen. Kattelin sit aamulla kun sähköpostissa oli tilausvahvistus tilaamastani Donald Trump -mallin peruukista. Se oli sellanen ilta sitten se.
Pitäsköhän tää performanssi vetäistä sillä tavalla sitten loppuun asti että alan käyttämään itseruskettavaa (oranssia) ja hankin vielä MAGA-lippiksen?
Joo kyllä tosimies seisoo sanojensa takana. Sinulla toki seisoi varmasti jotain muutakin. HE HE HE!Joo - minäkin olin kerran tilannut saunaillassa John Holmes -mallin implantin. Noh, kotona sitä sitten harmittelin ja yritin perua tilausta, mutta vaimo kielsi ja sanoi: "Tilattu, mikä tilattu - näillä mennään!"