Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 910
  • 66 856

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Helvetti miten voi heseruoka haista. Otin tapojeni vastaisesti sapuskat Hesestä, kun olin Kaaressa ja oli kiire. Normaalisti otan sushit, mutta nyt tein toisin. Ehkä kerran-pari vuodessa syön tuota skeidaa. Siitä on nyt kohta neljä tuntia. Vieläkin haisee rappukäytävässä burgeri ja ties mikä. Ihan älytön löyhkä. Ja tosiaan toin vain ne tänne himaan, en jäänyt tietenkään syömään tuonne aulaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Helvetti miten voi heseruoka haista. Otin tapojeni vastaisesti sapuskat Hesestä, kun olin Kaaressa ja oli kiire. Ehkä kerran-pari vuodessa syön tuota skeidaa. Siitä on nyt kohta neljä tuntia. Vieläkin haisee rappukäytävässä burgeri ja ties mikä. Ihan älytön löyhkä. Ja tosiaan toin vain ne tänne himaan, en jäänyt tietenkään syömään tuonne aulaan.
Hese - Haisee mennen tullen. Siitä ilmainen slogan puljulle, saavat ilmaiseksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hese - Haisee mennen tullen. Siitä ilmainen slogan puljulle, saavat ilmaiseksi.
Suurin ihmetys on silti siinä, mikä siinä haisee. Ehkä rasva, eihän siinä hirveästi mausteita ole.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa. Olen taas ollut tänne kirjoittelemaan pari tuntia, mutta älkööt jengi huolestuko, vielä olen elossa, kävin vain tuossa saunassa ja sen jälkeen naapurin kyydillä Prismassa. Juuri kotiuduin ja taas olen valmiina ilostuttamaan teidän iltaanne.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Meikäläisen kesäloma on vihdoin alkanut. Lasissa santtua ja lonkeroa. Hyvää lauantai-iltaa kaikille!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä Haagassa kuului joskus kahdeksan aikaan keikan ääniä jostain kaukaa. Ajattelin, että se on kai Ed Sierain, joka vissiin on tänään Stadikalla. Mutta nyt ennen yhtätoista ei kuulu mitään.

Ihmettelen vain. Ei nimbyilyä eikä muuta. Paska artistihan se on, joten parempi vain, ettei mitään kuulu.

Shiraz Lane oli muuten eilen vitun kova! Tuo bändin nimi jaksaa aina viihdyttää.

Jani Laine on Suomen kovin glamrock-kitaristi. Ja pääsin vetämään Hanneksen kanssa ylävitoset.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@heavy Sulleko piti kertoa, olinko katsomassa Shiraz Lanea? No olin. Oli loistava!

Piti kuitenkin lähteä. Kuten eilen totesin, Nummis Tavastialla on kuin Monkey in the jungle.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@heavy Sulleko piti kertoa, olinko katsomassa Shiraz Lanea? No olin. Oli loistava!

Piti kuitenkin lähteä. Kuten eilen totesin, Nummis Tavastialla on kuin Monkey in the jungle.
Ois kyllä siistiä nähdä pitkästä aikaa toi bändi... Lahdessa ainakin ois lähitulevaisuudessa keikka
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Muutama päivä sitten tehty t a tuonti kutiswe niin paljon että järki menee. Pahempaa kun se itse tatuoiminen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ois kyllä siistiä nähdä pitkästä aikaa toi bändi... Lahdessa ainakin ois lähitulevaisuudessa keikka
Itse olen nähnyt Shiraz Lanen ainakin sen viisi kertaa, ehkä enemmänkin, en ole laskenut. Aina on ollut hyvä meininki. Eilenkin oli eturivissä paljon hyvännäköisiä mimmejä, mutta silti Hannes veti fistbumpin myös tällaisen nihkeän vanhan brittipop-ukon kanssa. Hannes on loistava esiintyjä, osaa ottaa yleisönsä.

Noita Shiraz Lanen keikkoja on aina yhdistänyt se, että siellä on ollut helvetin kivaa. Hyvä meininki bändillä, hyvä meininki yleisöllä. Siksi minäkin menen niitä katsomaan. Enkä nyt edes jaksa saivarrella siitä, että olen eri kohderyhmää, minähän olen pohjimmiltani kuitenkin vanha 80-luvun glamrokkari, josta tuli brittipoppari. Siksi minä näitä bändejä käyn katsomassa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen nähnyt Shiraz Lanen ainakin sen viisi kertaa, ehkä enemmänkin, en ole laskenut. Aina on ollut hyvä meininki.
Varmaan samaa luokkaa on omat livekokemukset yhtyeestä. Eka kerta jäi tietty parhaiten mieleen, oli joku Velmun tilaisuus Tiksissä. Sieltä tarttui mukaan niiden omakustannekin (oli siis aikaa ennen levytyssopimusta). Mutta nimenomaan se bändin asenne oli se mihin ihastuin välittömästi!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@heavy ja @Moto Sanokaapa jos olette jampat joskus vaikka Tavastialla. Olisi kiva nähdä, jos teille sopii. Toki sekin käy, jos ette halua :D Minuahan on ollut melko helppo tunnistaa, @Czescku on laittanut kaikkia karaokevideoita ja ties mitä. Muistan ainakin laulaneeni karaokea tukevassa humalassa KooKoo-hupparissa, mikä päätyi tännekin. Ja lätkäkaudellahan minut tunnistaa aina helposti, olen se ainoa KooKoo-kamoihin pukeutuva tyyppi täällä Stadissa. Jos ei muuta niin lippis. Joku KooKoo-vaate ja Länsi-Helsinki on satavarma bongaus. Tulkaa häiritsemään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@heavy ja @Moto Sanokaapa jos olette jampat joskus vaikka Tavastialla. Olisi kiva nähdä, jos teille sopii. Toki sekin käy, jos ette halua :D Minuahan on ollut melko helppo tunnistaa, @Czescku on laittanut kaikkia karaokevideoita ja ties mitä. Muistan ainakin laulaneeni karaokea tukevassa humalassa KooKoo-hupparissa, mikä päätyi tännekin. Ja lätkäkaudellahan minut tunnistaa aina helposti, olen se ainoa KooKoo-kamoihin pukeutuva tyyppi täällä Stadissa. Jos ei muuta niin lippis. Joku KooKoo-vaate ja Länsi-Helsinki on satavarma bongaus. Tulkaa häiritsemään.

Älä huoli. Niillä on varmaan "räpinpaska" -paidat ja kohtaat turvallisen tilasi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Älä huoli. Niillä on varmaan "räpinpaska" -paidat ja kohtaat turvallisen tilasi.
Eiköhän nuo kaksi kaveria tiedä, mitä tekevät. Haluatko muuten tulla mukaan?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kaikesta nykypaskasta yritän parhaani mukaan pysyä erossa, mutta tämä mielensäpahoittaminen on kyllä over the top. En vaan pysty ymmärtämään miten kaikesta saadaa väännettyä vastakkainasettelua ja sukupuolikysymys.
...
Joo - mahdollisimman kaukana ja mahdollisimman tietämättömänä heidän öyhötyksestään!
Tosin, tämmöisiä sarjamielensäpahoittajia varten mulla on kyllä aina valkosipuliletti kaulalla, krusifiksi ojennetussa kädessä ja teroitettuja puuvaarnoja. Jonkun mielestä voin sekoittaa asioita, mutta jos se tepsii kuolemattomiin hirviöihin, pitäisi tepsiä näihin yltiöfeminismin luomiin otuksiinkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mä oon kuunnellut jo 80-luvulla rappia...Entäs sinä, jonne?

En ole koskaan kuullutkaan tyylilajista. Kuten vaikkapa tuo tämän palstan aiheeseen suunnattu ketju todentaa.

Eli nyt on jonnettelu spotattu myös viestitolkulla toistetun räpinpaska-huutelun lisäksi.
 

Glove

Jäsen
Lounas nautittu, nyt voisi alkaa miettimään, mitä syö pöivälliseksi? Vaatii nimittäin kauppareissu kin, ennen kuin voin jotain alkaa kokkailemaan. Paitsi jos tyydyn pelkästään, perunoihin, riisiin tai makarooneihin. Mutta joo, mieluummin teen jotain siihen lisäksi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan kuullutkaan tyylilajista. Kuten vaikkapa tuo tämän palstan aiheeseen suunnattu ketju todentaa.

Eli nyt on jonnettelu spotattu myös viestitolkulla toistetun räpinpaska-huutelun lisäksi.
No, jos meni pieleen jonnettelu, niin kerroppa miten otit vastaan vaikka Beastie Boysin debyytin sen ilmestyttyä?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No, jos meni pieleen jonnettelu, niin kerroppa miten otit vastaan vaikka Beastie Boysin debyytin sen ilmestyttyä?

Eli se ettei ollut syntynyt, on vapaalippu tuohon? Vetää sanattomaksi.

Ehkä tyydyn jakamaan viikko sitten kirjoittamani mielipiteen.

Lainattu kesän festarit -ketjusta tänne.



Noiden ihmistyyppien kohdalla on hyvä muistaa että heille on helvetin kova paikka kun raskaampi musiikki ja räppi ovat olleet jännitteenä toisilleen suunnilleen aina.

On syntynyt esimerkiksi jo 1986 yhteistyötä.





Nuo nummenkalliot ovat hiljalleen katoava luonnonvara ja se on samalla hyvä sekä huono asia.

Noin yleisellä tasolla myös se on kova paikka kun usea räppäri sattuu olemaan raskaan musiikin ystävä ja väriä tunnustetaan esimerkiksi fanipaidoilla. Tuo aiheuttaa hyvää tärinää kun räppäreiden musiikkimaku kyseenalaistetaan ja heität vastapalloon että ilmeisesti Metallica, Iron Maiden ja vaikkapa Led Zeppelin ovat sitten kauttaaltaan paskaa.

Kolmas kova paikka on tuo väkivalta mitä tietyt raskaan musiikin ystävät kohdistivat ysärin lopussa ja 2000-luvun alussa räppifaneihin skininatsi-larppaajien kanssa. Jos oli löysemmät kuteet, pääsi myllyttämään ilman kutsua. Onhan se upeaa julistaa oikean musiikin sanomaa kun aikuinen ihminen hakkaa pari valkoista ja tummaa lasta.

Ja ei hiphop-kulttuurin ympärillä hengannut porukkakaan mitään jeesuksia täynnä ollut. Ihan yhtä kusipäistä väkivaltaan tarttumista sekä puristista asennetta näkyi. Jäätävä häpeätahra ja löytyi vielä paljon idiootteja räppäreitä jotka löivät natsin, rasistin tai skinin leimaa kaikkien raskaan musiikin fanien suuntaan. Hyvä alku olisi ollut lopettaa itse se Metallican luukuttaminen jos piti päteä.

Itse olen helvetin tyytyväinen että vuonna 2022 pystyy lähestulkoon jokaisen raskaamman musiikin ystävän kanssa käymään keskustelua.

Vittuilu kuuluu asiaan, mutta niin pitääkin. Hyvin monet asiat salonkikelpoistuvat nykyään tai ovat sen tehneet. Itse toivon että kärjistetysti sanottuna näiden kahden tyylilajin edustajat säilyttävät sen hyvän autenttisen junttiuden ja tekijät tekevät yhteistyötä jatkossakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös