Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 776
  • 66 857
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tänään kävi ruokajaossa hieman huonompi flaksi. Pääruoaksi soveltuvaa tuli ruokakassissa paketti veriohukaisia ja pussillinen savusuikaleita. Noista suikaleista nyt varmaan saa tehtyäkin jotain ruokaa mutta veriohukaisia en voi syödä kihdin takia.

No juu, ei tässä nyt kovin paljoa voi valittaa. Kaikki tuotteet jaetaan kuitenkin hyvästä tahdosta ja ilmaiseksi. Ja ne otan tietenkin mielelläni vastaan, apu se on pienikin apu. Ja ei tuollaisia ruokakasseja jaettaessa voi katsoa mitä erityisruokavalioita sitä kullakin on.

Ja kohta on taas uudet ruokajaot eli ensi viikolla. Kai minä taas pärjään kun syön kuitenkin välillä Klubitalollakin.
Stadissa on noita ruokajakoja miltei joka päivälle.
Ruoka-apu.fi sieltä voi tsekkailla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Stadissa on noita ruokajakoja miltei joka päivälle.
Ruoka-apu.fi sieltä voi tsekkailla.

Tälläkin seudulla olisi useampiakin ruokajakoja kai mutta toistaiseksi en ole ollut kiinnostunut käymään kuin näissä kahdessa eli tiistain Helluntaiseurakunnan ja tämän keskiviikon Vapaakirkon ruokajaossa. Tuossa kuitenkin täytyy aina jonotella ja odotella jonkun aikaa niin ei ole ollut vielä motivaatiota käydä kuin kahdessa ruokajonossa.

Ja nuo kaksi ruokajonoa on toistaiseksi myös riittänytkin ihan hyvin mutta nyt tällä viikolla missasin tiistain ruokajonon.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sain naapurin Petriltä aikoinaan vuonna 1985 The Number of the Beastin LP:n ja nauhoitettiin isoveljen kanssa kaseteille kaikki siihen mennessä ilmestyneet Maidenit, Kissit, WASPit ja Moottoripäät. Vaikka olen punk-ihmisenä kulkenut sen 30 vuotta, niin kyllä kasarin hevit silti laittaa melkoiset kylmät väreet.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tommi Läntinen tänään On The Rocksissa. Uhka vai mahdollisuus?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sain naapurin Petriltä aikoinaan vuonna 1985 The Number of the Beastin LP:n ja nauhoitettiin isoveljen kanssa kaseteille kaikki siihen mennessä ilmestyneet Maidenit, Kissit, WASPit ja Moottoripäät. Vaikka olen punk-ihmisenä kulkenut sen 30 vuotta, niin kyllä kasarin hevit silti laittaa melkoiset kylmät väreet.
Muutenkin erittäin lämmittävää kuulla tämä, mutta tuo nauhoittaminen nevöföget. Tästä tuli todella hyvä fiilis. Tuolla tavalla se hyvä musiikki silloin levisi. Ihan tuli oma lapsuus ja varhaisnuoruus mieleen. Ja vaikka olen itsekin kenties profiloitunut täällä muunlaisen musiikin ystävänä, niin kyllä kasariheville on minunkin sydämessäni ikuinen paikka. Siitä kaikki alkoi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mahdollisuus. Hieno artisti.
Kyllähän Länä veti Boycottissa todella hyvin. Sitä ei saisi kaiken naureskelun keskellä unohtaa. Ja tähän Gotta Rock-video. Tuo biisi on ihan julmetun kova.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tommi olisi voittanut Euroviisut.
Länähän on ammattimies, hyvä laulaja ja esiintyjä. Sikäli olisi voinut joskus laittaakin viisuihin.

Ei tämä kaikki Länälle naureskelu johdu siitä, että Länä olisi taidoton. Länähän on kova ammattimies. Naureskelun aiheuttaa vain ne 25 vuotta katrihelenaa. Mutta kukapa ei rahasta tuota tekisi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei tämä kaikki Länälle naureskelu johdu siitä, että Länä olisi taidoton. Länähän on kova ammattimies. Naureskelun aiheuttaa vain ne 25 vuotta katrihelenaa. Mutta kukapa ei rahasta tuota tekisi.
Joo, samahan se vähän varmaan Kirkan kohdallakin. Toki ei niin isossa mittakaavassa, mutta olihan Kirka oikeasti aikoinaan todella kova rokkikukko ja ne pari rock-levyä ovat mainioita. Mutta iskelmäveikkona saattoi tulla leipää vähän paremmin pöytään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo, samahan se vähän varmaan Kirkan kohdallakin. Toki ei niin isossa mittakaavassa, mutta olihan Kirka oikeasti aikoinaan todella kova rokkikukko ja ne pari rock-levyä ovat mainioita. Mutta iskelmäveikkona saattoi tulla leipää vähän paremmin pöytään.
Kirka on oikeastaan tosi hyvä vertailukohta. Kirkahan lauloi joskus 60-70-luvulla ihan mitä tahansa, lauloi paljon elokuvamusaa ja mainoksia oman uransa ohella. Syynä saattoi olla myös raha, mutta myös se, että Kirka oli niin saatanan hyvä. Kukas nyt paskaa laulajaa palkkaisi. Kasarilla vaihtoehtoja oli ehkä jo enemmän, mutta luulen, että Länän kohdalla oli silti vähän sama juttu.

Ja näistä molemmat, Kirka ja Länä, ovat olleet halutessaan saatanan kovia rock-laulajia.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
10.6.2019 ostin Sideways 2020:een Friendly Bird-lipun. Nyt vain 3 vuotta ja 5 päivää myöhemmin se on vaihdettu rannekkeeseen.

Ei kyllä ihan mahdottomia hurraahuutoja aiheuta tuo tämän vuoden kattaus, mutta toisaalta viimeksi sellainen olo oli 2017 ja se on mielestäni edelleen paras Sideways.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
10.6.2019 ostin Sideways 2020:een Friendly Bird-lipun. Nyt vain 3 vuotta ja 5 päivää myöhemmin se on vaihdettu rannekkeeseen.

Ei kyllä ihan mahdottomia hurraahuutoja aiheuta tuo tämän vuoden kattaus, mutta toisaalta viimeksi sellainen olo oli 2017 ja se on mielestäni edelleen paras Sideways.
En nyt halua olla negatiivinen, mutta yli satanen Roisin Murphystä ylitti kynnyksen. Ei vaan pysty, varsinkin kun olen hänet tottakai nähnyt.

Ihan paskaa tuo tämän vuoden Sideways.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Korkkasin just äsken ja kuuntelen Toys In The Atticia ja Rocksia. Jos jollekin pitäisi määrittää, mitä on rock and roll, niin noita levyjä soittaisin. Tuo alkuaikojen Aerosmith on parasta rokkenrollia ikinä. Sitä rokkenrollin pitää olla. Todella raakaa, mutta myös melodista. Siksi mulla on kaksi 70-luvun Aerosmith-julistetta raameissa kotonani.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäistä kertaa ainakin kolmeen tai neljään vuoteen minun tekee mieli juoda jotain alkoholipitoista (lonkero tai joku muu sen tapainen), koska päivä oli sen verran piinaava. Ei mitään suuria määriä, vaan yksi tölkillinen tai pullollinen, koska en koskaan juo sitä enempää. Pitänee huomenna käydä Prismassa katselemassa heidän tarjontaansa sillä saralla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt halua olla negatiivinen, mutta yli satanen Roisin Murphystä ylitti kynnyksen. Ei vaan pysty, varsinkin kun olen hänet tottakai nähnyt.

Ihan paskaa tuo tämän vuoden Sideways.
Kyllä siellä nyt saa kalenterin täyttymään, mutta ulkomaisissa ei ole hirveän kiinnostavia ja esim. Dinosaur Jr. on jo bongattuna. Kotimaisistakin muutama tuli nähtyä jo Kesärauhassa. Roisin Murphy on siinä ja siinä, jääkö katsomaan - Flowssa joskus näin.

Juuri nyt kuuntelen kokeeksi Big Thiefiä ja kyllä tämä siltä kuulostaa, että pitää tarkistaa.

Käviköhän tässä kuten Flown kanssa muutamia vuosia sitten - juuri kun ajattelee että ollaan sillä tasolla, että uskaltaa ostaa sokkolippu, rupeaa käyrä kääntymään alaspäin. Anteeksi turkulaiset, ostin tänään Blind Bird-lipun ensi vuoden Kesärauhaan, joten minun syy jos se lässähtää...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä siellä nyt saa kalenterin täyttymään, mutta ulkomaisissa ei ole hirveän kiinnostavia ja esim. Dinosaur Jr. on jo bongattuna. Kotimaisistakin muutama tuli nähtyä jo Kesärauhassa. Roisin Murphy on siinä ja siinä, jääkö katsomaan - Flowssa joskus näin.

Juuri nyt kuuntelen kokeeksi Big Thiefiä ja kyllä tämä siltä kuulostaa, että pitää tarkistaa.

Käviköhän tässä kuten Flown kanssa muutamia vuosia sitten - juuri kun ajattelee että ollaan sillä tasolla, että uskaltaa ostaa sokkolippu, rupeaa käyrä kääntymään alaspäin. Anteeksi turkulaiset, ostin tänään Blind Bird-lipun ensi vuoden Kesärauhaan, joten minun syy jos se lässähtää...
Jos Sidewaysistä puhutaan, niin ei vain tuo lista vakuuta. Sideways on ollut vuosia sellainen pikku-Flow, ja helvetin hyvä sellainen. Nyt ei vain ole niin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
10.6.2019 ostin Sideways 2020:een Friendly Bird-lipun. Nyt vain 3 vuotta ja 5 päivää myöhemmin se on vaihdettu rannekkeeseen.

Ei kyllä ihan mahdottomia hurraahuutoja aiheuta tuo tämän vuoden kattaus, mutta toisaalta viimeksi sellainen olo oli 2017 ja se on mielestäni edelleen paras Sideways.
Mogwai on ihana ja Haunted Plasma olisi mielenkiintoista nähdä, vaikkakaan biisiäkään en ole kuullut. Muut artistit onkin tasoa "njääh"

Jaa juu, 22PP on tietty aina kova.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mogwai on ihana ja Haunted Plasma olisi mielenkiintoista nähdä, vaikkakaan biisiäkään en ole kuullut. Muut artistit onkin tasoa "njääh"

Jaa juu, 22PP on tietty aina kova.
Aika kova on myös tuo Pirkkojen esiintymisaika 16:20 työpäivänä - ja 20 min porttien aukeamisen jälkeen. Muuten ilman muuta, mutta saa nähdä pystyykö pätkäisemään päivää tarpeeksi.

Jos nyt joku kenties tuntemattomampi ulkomaistärppi pitää antaa huomiselle, niin Iceage. Muutama vuosi sitten menin mielijohteesta katsomaan Tavastialle ja oli ihan kova. Jotain punkahtavaa, mutta melodista indierockia jos pitää jotenkin luonnehtia. Tuo Sahara-lava on vaan aika kusinen ja tila ahdas, jos siellä on liikaa porukkaa.
 

Glove

Jäsen
Päivällä usein väsyttää, mutta näin nukkumaanmeno aikaan sitä on pirteä kuin peipponen. Pitäisikö alkaa nukkumaan päivät ja valvomaan yöt? Ulkonakin on valoisaa 24/7 niin senkään puolen ole väliä milloin nukkuu.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Korkkasin just äsken ja kuuntelen Toys In The Atticia ja Rocksia. Jos jollekin pitäisi määrittää, mitä on rock and roll, niin noita levyjä soittaisin. Tuo alkuaikojen Aerosmith on parasta rokkenrollia ikinä. Sitä rokkenrollin pitää olla. Todella raakaa, mutta myös melodista. Siksi mulla on kaksi 70-luvun Aerosmith-julistetta raameissa kotonani.
Mitä korkkasit? Eikö siun pitänyt olla korkkaamatta nyt hetken. Soosoo sinua!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä korkkasit? Eikö siun pitänyt olla korkkaamatta nyt hetken. Soosoo sinua!
Veljet on tarkkana, se on välittämistä. Kiitos siitä, oikeasti. Pääsin korkkaamaan siitä syystä, että nyt on vapaita. Talven ja kevään valtavaa ylityökertymää pitää purkaa jotenkin.

On taivaallisen ihanaa korkata päivän eka kalja aamuyöstä ja katsoa änäriä. Jos minulta kysyttäisiin, mitä on vapaus, kertoisin jotain tällaista.

Viimeksi koin tätä 2018, kun seurasin Capitalsin voittoa.

Ja hyvä Avs! Vaikka olenkin Blackhawksin miehiä, niin maistuu silti.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Elämä on joskus jännää. Velipoika pääsi viisikymppisenä kolmen A:n luokitukseen, alta lähti asunto, ammatti ja akka. Olen huolissani, vaikka tiedän, että hän on juuri se, joka tulee pärjäämään aina.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mä välillä yksin mietin, että mitä se Susanna Tapani oikeen yritti siinä finaalin rankkariskabassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös