Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 776
  • 66 857

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Paljastettakoon, että parrankasvu minulla paljastui 45-vuoden iässä... eli mikään ei ole mahdotonta.
Minäkään en väitä, että rouva olisi erityisen ilahtunut ollut moisesta "villityksestä", mutta jokin lisä se minulle oli pitkällä matkalla itsensä löytämiseen.
Usko, toivo ja... Kauko, suurin niistä on Kauko.

Onhan tässä sitten jokunen vuosi sitten aikaa odotella. Kaveripiirissä eräällä kasvoi aikoinaan tuuhea parta jo yläasteiässä. Ihmeellistä on elämä (ja geenit).
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaveripiirissä eräällä kasvoi aikoinaan tuuhea parta jo yläasteiässä.
Sisareni poikakaverilla ja myöhemmin miehellään oli tuhti parta ensitapaamisellani hänen ollessaan 17-vuotias. Kertoi joutuvansa ajamaan parran kaksi kertaa päivässä ollakseen "siisti" - luopui ja antoi parran kasvaa, joskin piti siitä hyvää huolta.

Parta ei ole tasa-arvoinen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kertoi joutuvansa ajamaan parran kaksi kertaa päivässä ollakseen "siisti" - luopui ja antoi parran kasvaa, joskin piti siitä hyvää huolta.
Parta on sillä tavalla kanssa jännä juttu - tuntuu että mitä useammin sitä ajaa, sitä tiheämmin ja nopeammin se kasvaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Itselläni parrankasvu alkoi kiihtyä siinä 25 ikävuoden jälkeen ja nykyään sen tahti on sellainen, että joudun ajamaan sen parin päivän välein, jos haluan pitää naamani sileänä. Voimakkainta kasvu tuntuu olevan suupielissä, poskissa sekä kaulan seudulla, joten siksi tuo ducktail-tyyli vaikutti sellaiselta, jota voisin kokeilla.
 

ace

Jäsen
En tiedä mikä on ducktail parta, mutta omani on kasvanut jo parikymmentä vuotta. Tai siis olisi kasvanut, jos vaan kasvaisi pidemmäksi, mutta harmaantunut se on tehokkaasti.

Poskilla minulla ei kasva kuin muutamia hassuja yksittäisiä karvoja, niin paljon kuin haluaisinkin sellaisen muodissa olevan tuuhean kokoparran. Pulisongeista voin vain haaveilla.

Guitar Herossa aikoinaan sai hahmolle valita Goatee parran, kaippa se tätä omaa reuhkaa kuvaa parhaiten.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En tiedä mikä on ducktail parta, mutta omani on kasvanut jo parikymmentä vuotta. Tai siis olisi kasvanut, jos vaan kasvaisi pidemmäksi, mutta harmaantunut se on tehokkaasti.

Poskilla minulla ei kasva kuin muutamia hassuja yksittäisiä karvoja, niin paljon kuin haluaisinkin sellaisen muodissa olevan tuuhean kokoparran. Pulisongeista voin vain haaveilla.

Guitar Herossa aikoinaan sai hahmolle valita Goatee parran, kaippa se tätä omaa reuhkaa kuvaa parhaiten.
Ducktail-parta muistuttaa jonkin verran sitä partaa, joka Gerard Butlerilla oli elokuvassa 300. Ei mikään brentburnsmainen, vaan varsin siisti paketti. Tosin sen trimmaaminen ja siistiminen saattaa olla aika työlästä.
 

ace

Jäsen
Ducktail-parta muistuttaa jonkin verran sitä partaa, joka Gerard Butlerilla oli elokuvassa 300. Ei mikään brentburnsmainen, vaan varsin siisti paketti. Tosin sen trimmaaminen ja siistiminen saattaa olla aika työlästä.
No joo, piti googlata. Hassua että spartalaisilla oli rajauskoneet jo tuolloin, millähän ne ladattiin? Komea parta kieltämättä kuitenkin.

Olispa brentburnsit, mut ei vaan kasva.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Siirryin syöpäkääryleiden aktiivipolttamisesta sähkötupakkaan tammikuun ensimmäisinä päivinä. Muuten kaikin puolin muutos oli parempaan, mutta voi helvetti, että tulee hiisattua sisällä paljon. Tupakkaa polttaessa en polttanut käytännössä ikinä sisällä, mutta sähköröökin kanssa on ihan toinen juttu. Onneksi käytössä on varsin tehoton rimpula, joten nestemäärällisesti ei mene sentään niin älyttömästi.

Eipä siinä, kokonaan en ole päässyt syöpäkääryleistä eroon, koska aika ajoin tulee poltettua joko tupakki tai sikari. En siitä kuitenkaan mitään henkisiä ota niin kauan, kun en vaan sorru uudestaan polttamaan askia päivittäin. Varsinkin alkoholia nauttiessa annan mielihaluille periksi varsin herkästi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Aamukakinnan jälkeen vaaka näytti 100,1 kg eli jos tuossa olisin vielä parran sipaissu pois, niin olisi mennyt heittämällä alle sadan mitä se ei olekkaan aikoihin näyttänyt.
No sitä en tohdi ajatellakkaan, vaan koronan aikana hankituista parta jää ja läskit saa viimein lähtee.
Kohta uljas partani saa seurakseen ihailtavan kostokropan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään alkoi sitten toistaiseksi pisin lomani sairaalasta. Eli aamulla pääsin kotiin ja palaan vasta ensi viikon tiistai-iltana takaisin. Se alkaa olemaan sitten myös todennäköisesti se kotiuttaminen hyvin lähellä. Ensi viikon keskiviikkona on itse asiassa kotiutuspalaveri ja jos kaikki menee hyvin niin voin päästä tuon jälkeen kotiutumaan.

Sosiaalityöntekijä kutsui ainakin tätä nyt alkanutta lomaani kotiuttamislomaksi ja kai tämä sellainen onkin. Testataan tällaisella pidemmällä lomalla miten sopeudun kotioloihin. Maanantaina tulee ensimmäistä kertaa myös kotikuntoutuksesta taas hoitajakin käymään asunnollani. Tarkoituksena on siis että jatkan nyt taas kotikuntoutuksen piirissä sen jälkeen kun olen sairaalasta pois päässyt.

Aika paljon odotan tuota kotiuttamistani vaikka ei sitä nyt enää niin paljoa tarvitsisi odotella. Nyt voi ajatella jo päässeensä kotiin, kun olen nyt pitkällä vapaalla ja päiviä osastolla ei tarvitse juurikaan luultavammin enää viettää. Eihän tuo herkkua ole ollut todellakaan olla tuolla osastolla mutta eiköhän ne päivät siellä ole nyt jo taas lusittu.

Parempi toisaalta ettei ihmeitäkään odota tuolta kotiutumiselta. Ettei tule pahimmillaan sitten pettymyksiä, sellaista tässäkö tämä kaikki nyt sitten olikin vain-fiilistä? Eiköhän sen kaiken mitä on edessä näe nyt tänään alkaneella pitkällä lomallakin? Paljon tyhjiä, vapaita päiviä on varmaan edessä sitten kotiuttamisen jälkeen kun ei minulla heti ole uutta työtäkään.

Mutta kyllä fiilis on silti hyvä. Hienoa että asiat ovat edenneet taas niin vauhdilla että pääsen varmaan ensi viikolla kotiutumaan. Ja onhan se mukavaa vietellä pitkiä vapaita ja kotiutua tällaiseen aikaan kun kevät on totisesti alkanut takatalvien jälkeen ja aurinko taas paistaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen muuten itsekin ensi viikosta alkaen lakossa. Pitääkö tässä nyt alkaa kunnon taistolaiseksi? Työn orjat sorron yöstä nouskaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jatketaanpa
Olen muuten itsekin ensi viikosta alkaen lakossa. Pitääkö tässä nyt alkaa kunnon taistolaiseksi? Työn orjat sorron yöstä nouskaa.
Oletko siis hoitoalalla?

Nyt on aikaa matkustaa Ugandaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos @Moderaattorit menevät lakkoon, niin suljetaanko koko palsta sen ajaksi vai noudatetaanko tuollaisessa poikkeustilanteessa Purge -leffoista tuttua tyyliä eli kaikki rikokset ovat sallittuja tietyn aikaa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tilasin tänään sitten Ruutu plussan kuukaudeksi. Tilasin sen lähinnä siksi että näen Kauhajoen Karhu Basketin loput pudotuspeliottelut tältä keväältä. Onko niitä sitten edessä kuinka monta, niin sen tulevat pelit osoittaa? Eihän tuolla Ruutu plussalla nyt kovin paljoa hintaa ollut. Vain noin kympin maksaa kuukauden tilaus.

Pianhan sieltä alkaa jo taas yksi Kauhajoen Karhu Basketin välierämatsi Helsinki Seagulsia vastaan. Taitavat nyt voitot olla 2-1 Karhu Basketille ja neljällä voitolla pääsee finaaleihin. Sitähän sitä pitää toivoa että Karhu Basket menee tänä keväänä jälleen päätyyn asti.

Sen verran kiinnostaa kuitenkin minuakin tuon entisen opiskelukaupunkini korisylpeyden edesottamukset. Jos olisin kunnossa tänä keväänä ollut niin ties vaikka olisin eksynyt paikan päälle korismatsiinkin tuonne Helsinkiin? Sehän se kun iso tavoitteeni on tässä ollut, mennä joskus katselemaan korista ja Kauhajoen Karhu Basketin matsia livenä paikan päälle johonkin halliin?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Aamukakinnan jälkeen vaaka näytti 100,1 kg eli jos tuossa olisin vielä parran sipaissu pois, niin olisi mennyt heittämällä alle sadan mitä se ei olekkaan aikoihin näyttänyt.
No sitä en tohdi ajatellakkaan, vaan koronan aikana hankituista parta jää ja läskit saa viimein lähtee.
Kohta uljas partani saa seurakseen ihailtavan kostokropan.
Ainoa oikea tapa laihduttaa! Iso kakka, parta ja hiukset pois. Jos ei paino tipu tarpeeksi niin pitää olla koko päivä syömättä ja juomatta. Illalla sitten vaakaan jonka jälkeen onnellisena perhepizza ja mäyris.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeinen viikonloppu ennen the showta edessä. Jotenkin tyhjä olo. Pää on tyhjä ja takki on tyhjä. Olen kerran työurani aikana saanut potkut, joten periaatteessa tiedän, millainen olo minulla on toukokuun ensimmäinen päivä, kun pöly on laskeutunut. Mutta silti on tämä aikamoinen fiilis.

Jos olisin yhtään taipuvainen ryyppäämään, ryntäisin varmaan vastaanottamaan toukokuuta istunnon jälkeen lähimpään baariin, mutta kun olen päättänyt jo vuosia sitten, että kaikki paska, mitä elämä heittää eteen, pitää ottaa vastaan selvänä, niin semmoinen on suunnitelma myös ensi viikolla. Kerran se vain kirpaisee ja sen jälkeen voin alkaa keskittyä omaan elämääni ja sen rakentamiseen pala palalta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ihme, kun työ keittiössä tänään ei maistunut. Kuume nousi jo 39.4 asteeseen. Rapsakkaa. Eikä tarkene nukkua, niin pakko valvoa.
 

Second Best

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)

Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!
Antaa tulla vaan, mua rupee heti aamusta pelottaa..
 
K

Kiekkokatsoja

Aamukakinnan jälkeen vaaka näytti 100,1 kg eli jos tuossa olisin vielä parran sipaissu pois, niin olisi mennyt heittämällä alle sadan mitä se ei olekkaan aikoihin näyttänyt.
No sitä en tohdi ajatellakkaan, vaan koronan aikana hankituista parta jää ja läskit saa viimein lähtee.
Kohta uljas partani saa seurakseen ihailtavan kostokropan.
Kenelle kostat, ja mitä?
On se hyvä juttu, jos saa laitettua itseään parempaan kuntoon. Tuotapa samaa, olen tehnyt itsekin. Pikkuhiljaa hyvä tulee. Toki kesällä on tarkoitus toisinaan olla renttunakin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kenelle kostat, ja mitä?
On se hyvä juttu, jos saa laitettua itseään parempaan kuntoon. Tuotapa samaa, olen tehnyt itsekin. Pikkuhiljaa hyvä tulee. Toki kesällä on tarkoitus toisinaan olla renttunakin.
Kaikille exille tulevat mukaanlukien. Yksi tuleekin huomenna poikkeamaan niin saa kalorit taas kyytiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös