Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 443
  • 66 870
En kuitenkaan raportoi.
No mitäpäs jos minä hoidan homman, eli raportoin, tykkään ja isken vielä kaiken lisäksi perään kiusaamiselta vaikuttavan yksityisviestin?

Pitäisi laskea budjetti kunhan kiinnostaisi. Ja pakkohan sen on kiinnostaa, että pääsen bussilla loppukuun ajan liikkumaan töihin (pajalle) ja takaisin kotia. Yksi poissaolo tuli taas alkoholin takia, poissaolon syy ei liene mikään yllätys hirveän monelle. Ja valehtelin että johtui väsymyksestä, mitenhän muuten pääsisin eroon tästä sairaasta valehtelemisesta?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pitäisi laskea budjetti kunhan kiinnostaisi. Ja pakkohan sen on kiinnostaa, että pääsen bussilla loppukuun ajan liikkumaan töihin (pajalle) ja takaisin kotia. Yksi poissaolo tuli taas alkoholin takia, poissaolon syy ei liene mikään yllätys hirveän monelle. Ja valehtelin että johtui väsymyksestä, mitenhän muuten pääsisin eroon tästä sairaasta valehtelemisesta?
Lopettamalla sen alkoholin käytön?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkoholi on kyllä viheliäinen aine, eikä kaikille sovi. Jos alkoholin käyttö ei häiritse työntekoa/vapaa-aikaa ja homma kontrollissa, niin homma toimii. Mutta jos vapaa-aikansa sen parissa käyttää ja mitään muuta ei pysty sitten sen takia tekemään, on kyseessä ongelma. Silloin tällöin ihan mukava aine käytettäväksi, mutta jos alkaa elämää häiritä, niin jotain ratkaisuja pitäisi asian suhteen keksiä. Toki helppo huudella täältä sivusta. Mutta itse näen asian näin mustavalkoisesti, varmasti joku on eri mieltä, mutta saa ollakin.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja nä
Alkoholi on kyllä viheliäinen aine, eikä kaikille sovi. Jos alkoholin käyttö ei häiritse työntekoa/vapaa-aikaa ja homma kontrollissa, niin homma toimii. Mutta jos vapaa-aikansa sen parissa käyttää ja mitään muuta ei pysty sitten sen takia tekemään, on kyseessä ongelma. Silloin tällöin ihan mukava aine käytettäväksi, mutta jos alkaa elämää häiritä, niin jotain ratkaisuja pitäisi asian suhteen keksiä. Toki helppo huudella täältä sivusta. Mutta itse näen asian näin mustavalkoisesti, varmasti joku on eri mieltä, mutta saa ollakin.
Ja näin. Nuorempana luuli, että pikku hutikassa menee duunit. Sitten tajusi, ettei mikään homma ole niin simppeliä, että jurrissa hoituu. Sen jälkeen viikkodokailu on ollut ehdottomasti no no.
Jos duuni vituttaa, niin homma vaihtoon, ettei tule mitään vahinkoa, varsinkaan henkilövahinkoa.
Oluthan maistuu, nykyään vähemmän tiukkaa, mutta tulee siitä hyvä olo. Hetkeksi. Sen takia viikolla, tai työvuoroista riippuen ei duunijaksolla oteta. Älkää ottako tekään. Kyllä sitä ehtii sitten vapailla.
Vaikka tänne kirjoittelemaan :)
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Silloin aikanaan kun kaikki oli vielä hyvin... siis ettei ollut sääntösuomea, saattoi nosturikuskikin ihan huoletta vetää sen kossupullonsa siinä nosturinsa alla, jotta uskalsi kiivetä työpaikallensa. Sitähän tarina ei kerro että monenko pullon voimalla sieltä kotiutui, mutta AINA oli seuraavana aamuna työmaalla.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Hukkuisi sekunnissa tuonne SM-liigan keskusteluihin, joten laitetaan tänne.

Tappara meni finaaleihin vaikka joukkueen runkosarjan kaksi parasta maalintekijää ja kaksi parasta pistemiestä ei ole tehnyt vielä maaliakaan pudotuspeleissä. Anton Levtchi ja Waltteri Merelä.
 

Glove

Jäsen
U20 maajoukkue näyttää pelaavan samasssa Pribram Zimni Stadionissa kuin minä vuonna nakki ja kivi. Olikohan se 1989? Jotain muistoja jäänyt mieleen tuosta turnauksesta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Alkoholi on kyllä viheliäinen aine, eikä kaikille sovi. Jos alkoholin käyttö ei häiritse työntekoa/vapaa-aikaa ja homma kontrollissa, niin homma toimii. Mutta jos vapaa-aikansa sen parissa käyttää ja mitään muuta ei pysty sitten sen takia tekemään, on kyseessä ongelma. Silloin tällöin ihan mukava aine käytettäväksi, mutta jos alkaa elämää häiritä, niin jotain ratkaisuja pitäisi asian suhteen keksiä. Toki helppo huudella täältä sivusta. Mutta itse näen asian näin mustavalkoisesti, varmasti joku on eri mieltä, mutta saa ollakin.
Joo, itellä on taas sellainen olo että ei nyt ihan hetkeen tee oikein mieli ottaa kuppia. Pari viikkoa sitten tuli rymyttyä ja seuraavana päivänä oli taas sellainen krapula että se kestikin sitten sen pari päivää. Eikä siis tosiaan se alkoholin käyttäminen itsessään ole mikään ongelma koska mitään haittaa siitä ei muuten tule, mutta kyllä nuo krapulat nykyään jyskyttää siihen malliin että ei oikein maistu.

Toki nyt kun tämän kirjoitin niin varmaan vedän läpi pääsiäisen soppaa ja kolmantena päivänä noustaan sitten ylös kuolleista.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään leivoin kaksi persikkapiirakkaa. Vasemmanpuoleinen on itselle uuden ohjeen kokeilu. Tuli vähän hassun näköinen kun taikina nousi täytteen läpi. Toinen on sitten tilaustyö vanhasta ohjeesta jostain 80-luvulta. Onkohan se jo "retro-leivonnainen"? No vanhanaikainen kuitenkin...
Mulla on vissiin likainen mielikuvitus, mutta toi vasemmanpuoleinen kyllä muistuttaa... no toinen on muotovalio.
Harrastus tekee mestarin. Kaikkea sinä jaksat tehdä, hattua päästä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla on vissiin likainen mielikuvitus, mutta toi vasemmanpuoleinen kyllä muistuttaa... no toinen on muotovalio.
Harrastus tekee mestarin. Kaikkea sinä jaksat tehdä, hattua päästä.
No, pitihän sitä mennä kurkkimaan.... Äääääh.. On sulla likainen mielikuvitus ja nyt se tarttui minuunkin...

Sorry @Iisoppi näistä setämiesten höpötyksistä, ja herkulliset leipomukset oot tehnyt.

PS. Hyvää Pääsiäistä kaikille!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitkäperjantai on valjennut täällä pilvisenä ja pikkaisen pakkasen puolella. Aamukahville tästä voisi vaikka lähteä kun kuului kahvinkeitin piipanneen ja mieskin häärii keittiössä.
Hyvää pääsiäistä kaikille!
 

Liitteet

  • IMG_20220414_102924_HDR~2.jpg
    IMG_20220414_102924_HDR~2.jpg
    889,1 KB · kertaa luettu: 55

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onpas mukavat fiilikset. Tänään kävelin osastolta kotiini pääsiäisloman viettoon. Eipä tuolta sairaalalta kovin pitkä matka ole kotiini ja on ihan hyvää liikuntaa kävellä sieltä kotiin. Minun kävelyvauhdilla matkaa on ajallisesti noin 45 minuuttia.

Nyt olen sitten pääsiäislomalla. Palaan osastolle takaisin maanantaina iltapalalle. Eipä minulla mitään kummempia suunnitelmia ole nyt pääsiäisvapaille, se on tärkeintä että saan olla kotona. Kävelymatkani varrella poikkesin kyllä mämmiä sentään ostamassa kaupasta ja minisuklaamunia. Onhan se nyt noita mämmiä ja pääsiäismunia syötävä jonkin verran pääsiäisenä.

Minun vapaat alkavat nyt vain entisestään pidentymään tuolta sairaalasta. Tai koko ajanhan ne on pidentynyt ja minulla on ollut kerta toisensa jälkeen pidempiä ja pidempiä lomia sieltä. Nyt on jo neljän vuorokauden pituinen pääsiäisloma ja sitten olen pari päivää osastolla ja sitten olisi vielä pidempi loma.

Hyvät fiilikset ovat kyllä. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin ei minulla ole enää kuin pari hassua vuorokautta nyt vietettävänä osastolla. Lääkäri hahmotteli jo kotiuttamispäivääkin ja muistaakseni se olisi mahdollisesti jo huhtikuun puolella eli 26. päivä. Valta osa näistä lopuista päivistä ennen kotiuttamista vietänkin suunnitelmien mukaan kotona.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Käväisin aamusella American Car Show:ssa ihailemassa klassisisia jenkkirautoja ja ottamassa lähemmäs 300 valokuvaa. Aika hatarat muistikuvat tuosta reissusta, sillä nukuin viime yönä vain kaksi tuntia, mikä käytännössä tarkoitti sitä, että rankka väsymys iski puolivälissä keikkaani. Siinä vaiheessa tietää olevansa helvetin väsynyt, kun automessuilla olevien nuorten naisten fysiikka näiden varsin avonaisten paitojen ja tiukkojen housujen osalta ei hetkauta mihinkään suuntaan. Normaalitilanteessa olisin ollut suopeampi tuollaisille häiriötekijöille, mutta nyt ei vaan innostanut.

Kauniita autoja suuri halli täynnä. Oldsmobileja, suosikkejani Cadillaceja, Pontiaceja, Chevyja, muutamia Chryslereita, Plymoutheja, hemmetin paljon Fordeja ja tietenkin Jeeppejä. Käväisin myös katselemassa ja kuvaamassa tuning -autoja, joita oli suoraan sanottuna aivan liikaa. Muutama laadukas tuning oli onneksi joukossa.

Moottoripyöräosastolla oli varsin paljon erilaisia moottoripyöriä. Katumoottoripyörät olivat taas kerran enemmistönä, mutta koska olen vannoutunut cruiser-fani, en kuvannut niitä yhtään. Moottoripyörän tulee näyttää moottoripyörältä eikä miltään lelulta, ja kiiltävällä kromilla varustettu kunnon cruiserprätkä on paljon kauniimpi kuin yksikään 400 km/h kulkeva Suzuki. Katumoottoripyörien ja cruisereiden joukossa oli myös choppereita, jotka tuovat minulle mieleen sekä Easy Rider -leffan että varsinkin Prätkähiiret. Kuvasin niitä, ja vaikka ne näyttävätkin komeilta, en haluaisi omistaa sellaista.

Ihmisiä viihdyttämässä oli jotain showpainijoita, mutta kahden sekunnin vilkaisu riitti vakuuttamaan minut siitä, että se ei ole minun juttuni. Tuo laji ei ole koskaan auennut minulle, ei vaikka olenkin nähnyt ainakin parikymmentä Trish Stratusin ottelua sekä kymmenkunta Hulk Hoganin sekä The Rockin ottelua.

Kotiin palattuani sammuin sitten täydellisen uupuneena sänkyyn, josta heräsin parin tunnin päiväunien jälkeen. Viimeksi samaisilla messuilla käydessäni tein sen virheen, että menin sinne samaan aikaan yleisön kanssa, joten kuvaaminen oli sanalla sanoen vittumaista, kun koko ajan piti varoa muita. Nyt olin paikalla tuntia ennen yleisöä, mutta koska kuvauskohteita oli niin paljon näytillä, rahvas ennätti osittain sotkemaan hyvää flowtani. Onneksi olin siinä vaiheessa jo käynyt kuvaamassa ne paikat, joista yleisö ryntäsi sisään.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tuntuu jokseenkin että joskus se hyväkin saa palkkansa. Viime ma-ti työntelin parit lumeen jumittuneet autot liikkelle työmatkalla aamuvarhain, jotta pääsevät minne ovatkin menossa. Keskiviikkona soitti entinen työkaveri että ois tuurauskeikkaa tiedossa tälle viikkoa, jotta kerkiinkö ja voiko antaa numeron. No muut hommat hyvin joustaa eli sinne vaan, ja heti maanantaina soiteltiin perään että voisinko tehdä jatkossa vakituisemmin ja kesällä vielä enempi. Ja mielelläni teen sillä kovasti tykkäsin ja muutamassa päivässä rupesi keittiö "omalta" tuntumaan, kun sinne kuten toki aina uuteen kylmiltään joutui hyppäämään ja itekseen kaiken toimittamaan. Sainhan toki tuurattavaltani mainion info paketin mailina.
Kovastihhan tuo vaan mieltä ylentää kun keittiölle palasin reilun 20 vuoden jälkeen viime kesänä, ja varsinkin tuoreimmasta palautteesta päätellen olen ihan pätevä.
Nyt sitten ens kuun loppuun kolmen homman parissa, mutta yksi saa jäädä pois jottei liikaa tarvii sumplia eikä tällänen introvertti enempiä ihmiskontakteja kaipaakkaan.
Sisäinen narsissi melkein puskee kukkaa näin pääsiäisen kunniaksi. Onneks en oo koko ikääni tehnyt ruokaa ihmisille. Vaikkakin mietin että miksi en.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä ehtiny kalaan, kolme tuulenkaatoa pölleiksi, sitten silppurilla oksaa lastuksi. Tulee muuten aivan helkkaristi risua yhdestäkin puusta. No, huomenna loput oksat silpuksi, josko sitten ehtisi kalastellakin.
Komia päivä, joskin tuulinen. Ei sieltä olis kalaa tullutkaan ;). Sentään olutta ehti juomaan kyllä, menee puuhommissa aivan ikeniin vaan koko ajan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Eipä ehtiny kalaan, kolme tuulenkaatoa pölleiksi, sitten silppurilla oksaa lastuksi. Tulee muuten aivan helkkaristi risua yhdestäkin puusta. No, huomenna loput oksat silpuksi, josko sitten ehtisi kalastellakin.
Komia päivä, joskin tuulinen. Ei sieltä olis kalaa tullutkaan ;). Sentään olutta ehti juomaan kyllä, menee puuhommissa aivan ikeniin vaan koko ajan.
Tuulinen sää paras kala hommissa. Kunhan ei puhalla pohjoisesta. Br. Krepo eteläisen Lappeen fisherman#1!!

Ps. Kuhanuistelussa rasvatyyni helle ilta paras!!
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuulinen sää paras kala hommissa. Kunhan ei puhalla pohjoisesta. Br. Krepo eteläisen Lappeen fisherman#1!!

Ps. Kuhanuistelussa rasvatyyni helle ilta paras!!
No, pohjoisen puoleltahan tuo paiskoi. Ja nyt on niin helvetin hieno kuunsilta, että. Jos ois romanttinen ja roppa kestäis, niin vois mennä vaimon kanssa rantakiville rakasteleen. Tai paneen, niin kuin jätkät sanoo.
No eipä ole, niin ei mennä.
Kevään ensimmäinen suruvaippa ja sitruunaperhonen bongattu. Jihuu, kesä tulee.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olipahan yksi synkeimmistä kymppi uutisista minkä olen nähnyt. Sotaa, mellakka ja arvostetun valtiomiehen kuolema. Hyvin menee, mutta sentään Joutsen näkyi kuvissa.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo, just näin. Sananvapaus pois.
Jos Jatkoaika suljettaisiin niin miten se vaikuttaisi sinun sananvapauteesi? Twitter nyt muutenkaan ole mikään sananvapauden majakka kun siellä on kaikenlaisia sääntöjä siihen liittyen mitä sinne saa kirjoitella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös