Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 352 066
  • 66 881

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaverin piti tulla huomenna kylään, mutta soitti että on luultavasti saanut koronan, joten ei tietenkään nyt tulekaan (ja vähän sen jälkeen oli saanut virallisen testituloksen joka oli positiivinen). Millonkohan tuon koronan onnistuisi itse saamaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Kaverin piti tulla huomenna kylään, mutta soitti että on luultavasti saanut koronan, joten ei tietenkään nyt tulekaan (ja vähän sen jälkeen oli saanut virallisen testituloksen joka oli positiivinen). Millonkohan tuon koronan onnistuisi itse saamaan.
Laita ostoilmoitus nettiin?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
36h kun työntää materiaalia suusta ja sieraimista ulos, niin menee näköjään 4vrk kunnes kroppa on lähes entisensä.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Nyt on saatana covid huushollissa. Käytiin vähä pelaan jääkiekkoa.
No! Ei kyllä tunnu missään? Ei sitten missään. Jäiköhän luoti piippuun?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eero Ritala on kyllä paskin mainosääni koskaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvää taistelulaiva Bismarckin vesillelaskun vuosipäivää vaan kaikille.
Sehän oli isäsi lahja sinulle, pääsit 12-vuotiaana jo nauttimaan shamppanjaa. Sitten hyppäsitkin naapurin puolelle, Überläufer!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tää Ritokoski on kyllä rasittava narisija. Vaihtaisin kanavaa heti jos ei olis muita kuuntelemassa

Eikö Tuke-Show lämmitä? Pakko kyllä myöntää että vähäisenkin kuuntelun perusteella kaveri on määrittänyt aikuisjonneilun ihan uudelle tasolle. JVG:n jätkät voivat olla vain kateellisia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin vähän hiihtämässä. Oli kyllä raskas keli eikä huoltokaan ollut kyllä onnistunut... Ihan paska kapula.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vitun pahoja nää sunnuntait aina. Aikavälillä 18.00-02.00 kerkiää miettimään koko olemassaolonsa tarkotuksen useasti. Yksin yksiössä, kaverina ainoastaan eversti Johan August Sandels.
En nyt ole viime aikoina huomannut tuollaista, mutta silloin kun sunnuntai-illan tv-tarjonta loppui Martti Servon synkkiin yksinpuheluihin, niin oli kyllä monesti tuollaista tunnelmaa. Siitä on varmaan jotain 17 vuotta? Servokaan ei ole enää sillä ohjelmapaikalla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kävin vähän hiihtämässä. Oli kyllä raskas keli eikä huoltokaan ollut kyllä onnistunut... Ihan paska kapula.
Kopille vaan nyrkkiä puimaan ja vaatimaan parannusta tilanteeseen... aamuyöllä huoltoporukka ylös ja testaamaan kalustoa!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toivottavasti @vilperi llä on nyt kaikki okei ja mies palaa tänne entistä vahvempana kun aika sille on kypsä. We miss you brother!

Edit: on näköjään olluki paikalla äsken.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kopille vaan nyrkkiä puimaan ja vaatimaan parannusta tilanteeseen... aamuyöllä huoltoporukka ylös ja testaamaan kalustoa!
Kouluajoilta muistan miten yhdellä toverilla oli voitelu hieman pielessä, oli kyllä seinäpito, mutta kun piti kävellä alamäki alas sukset jalassa. Ei se parin sentin lumikerros pohjissa luistanut häävisti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kouluajoilta muistan miten yhdellä toverilla oli voitelu hieman pielessä, oli kyllä seinäpito, mutta kun piti kävellä alamäki alas sukset jalassa. Ei se parin sentin lumikerros pohjissa luistanut häävisti.
Olen aikoinani hiihtänyt kilpaa kaksikymppiseksi asti, ammoin puusuksiaikakaudella, ja voin vakuuttaa, että kaikenlaista on tullut koettua, seinäpitoakin em. mainitusta syystä...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Laitoin ensimmäisen työhakemuksen yli 18 vuoteen menemään vartti sitten ja huomenna alan todella ahdistelemaan työkkäriä. Iso pyörä on nytkähtämässä liikkeelle. Toivon, että jo tuo ensimmäinen hakemus riittäisi, sillä vaikka kyseessä on pelkkä keräilijän työtehtävä, on se silti sellaista duunia, josta voisin pitää, koska tykkään järjestellä asioita ja olla ihmisten kanssa tekemisissä. Asiakaspalvelustakin on reilusti yli 20 vuoden kokemus. Ja pohjaltahan sitä muutenkin aloitetaan.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mieleeni on alkanut hiipiä viime aikoina sellainen pieni ajatus, että tämän vuoden aikana tulisin pääsemään johonkin työporukkaan mukaan. Tuollainen ajatus tuntui vielä muutama vuosi sitten täysin mahdottomalta vallitsevista olosuhteista johtuen, mutta tänä vuonna kaikenlainen positiivinen ajattelu on alkanut vaikuttaa päivittäiseen elämääni kenties voimakkaammin kuin moneen, moneen vuoteen. Ensin oma koti, sen jälkeen mahdollinen uusi duuni ja sitä rataa. Kaikki nuo normaalin elämän peruseliksiirit alkavat ainakin joltain osin olla lähempänä todellisuutta, ei enää vain pelkkää toteutumatonta unelmaa.

Olen jo aiemmin maininnut, että olen viimeksi ollut palkkaduunissa 2000-luvun alussa. Noista ajoista muistan oikeastaan vain sen tunteen, kun pääsi viettämään aikaa duunikaverien kanssa. Se oli vaan niin helvetin mahtavaa, että pystyi tuntemaan olevansa osa jotain suurempaa porukkaa, jolla oli yhteinen tavoite. Kaipuuni ihmisseuraan on viime vuosina vain voimistunut, sillä niin monen vuoden ajan olin se, jonka ympäriltä tuolit viedään ja jota kukaan ei oikeastaan edes huomannut.

Monelle nämä ajatukset, joita tässä heittelen ilmaan, ovat tuttuakin tutumpaa, sillä he ovat päässeet osaksi joko hyvää tai surkeaa työyhteisöä vähintään muutaman kerran elämänsä aikana ja koska he ovat myös päässeet nauttimaan enemmän tai vähemmän tasaisesta elämästä omine puolisoineen tahi perheineen. Minulle nämä kaikki ovat uutta tai ainakin koen ne niin, sillä olen ollut niin kauan ulkona kaikesta. Tällä hetkellä tuntuu siltä, kuin olisin juuri pääsemässä valoon maailman pisimmästä tunnelista, jossa olen harhaillut vailla valoa tai karttaa ikuisuudelta tuntuvan ajan.

Pieni unelma ensimmäisestä oikeasta parisuhteesta alkaa tuntua päivä päivältä todennäköisemmältä. Enää en ole se rääsyihin pukeutunut heppu, joka kuskaa Myllypuron leipäjonosta saatua elintarvikekuormaa jonnekin väliaikaiseen yöpymispaikkaan, vaan pian saatan olla tuottava osa yhteiskuntaa.

Rohkeasti eteenpäin, päivä kerrallaan. Se, mikä ei tapa, vahvistaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Haastattelu sujui ainakin omasta mielestäni hyvin. Jos kaikki menee hyvin, pääsen aloittamaan jo ensi viikolla ja kaiken lisäksi kaupassa, jossa olen käynyt 16 vuoden ajan, joten tunnen sen läpikotaisin.
Tässä iässä ja tällä kokemuksella ei pitäisi enää jännittää, mutta silti tunnen kämmenpohjieni hikoilevan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Todella mukava kuulla, @alwahla! Oma kokemukseni kaupan alalta on, että työporukka voi olla hyvinkin tiivis ja vuorotyössä afterille lähtijöitä löytää mukaan, kun oma asenne on kunnossa.

Ei muuta kuin onnea jatkoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös