Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 385 806
  • 66 972

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei tuossa ole mitään loukkaavaa. Nyt sait mies hyvä 2 viikkoa sairauslomaa ja lääkkeitä. Käytä lääkkeitä ja pyri ottamaan sairauslomasi rentoutumisen kannalta. Unohda työt ihan kokonaan. Niistä ei puhuta ollenkaan. Seuraa vaikka urheilua, näe ystäviäsi/perheenjäseniä ja tehkää jotain, mihin ei nämä asiat, jonka johdossa olet saikulla liity ollenkaan. Tai ylipäänsä tee jotain mikä rentouttaa itseäsi ja mieltäsi ja jätä somekanavat suosiolla tauolle, niissä ei kuitenkaan tapahdu mitään merkittävää.
Olympialaiset alkaakin kohta @vilperi , sieltä katselet urheilun ystävänä kaikkea kummallista mitä tulee.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olympialaiset alkaakin kohta @vilperi , sieltä katselet urheilun ystävänä kaikkea kummallista mitä tulee.

Juu. Nyt on aika alkaa keskittymään omaan elämään. Pistää se nyt oikeasti kuntoon taas ja ottaa ote elämästä uudelleen. Ja alettava taas katselemaan sitä urheiluakin. Tehdä taas niitä asioita mistä ennen tykkäsi. Aika palata varmaan ruotuun takaisin.
 
Kyllä tämä haiskahtaa valelääkäriliiton salajuonelta sinua vastaan. En sulkisi pois sitä vaihtoehtoa että naapurisi ovat käyneet juoruamassa (vale)lääkärillesi tekemisistäsi.

Roger, anna olla niin kuin hyvän ja fiksun kirjoittajan kuuluu tehdä.

Myönnetään että yritin nyt vähän huumorin keinoin keventää tunnelmaa, mutta ajoitus vähän sakkasi.
Olemme samaa mieltä, että nyt ei tuo ensimmäisessä lainatussa oleva osunut ihan maaliinsa. Arvostamme kuitenkin kykyä todeta asia myös itse.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Siitä on ainakin 20 vuotta, kun viimeksi kävin Korkeasaaressa, joten on korkea aika käydä siellä uudestaan. Ajatus on kutkuttava, sillä olen aina pitänyt eläimistä ja viime aikoina nuo paikat, joissa olen halunnut käydä tai joissa olen joskus käynyt, ovat alkaneet tuntua aina vaan houkuttelevimmilta.

Ainoa asia, joka vähän jänskättää, on Africasia-talo, sillä olen aina kärsinyt kohtalaisen voimakkaasta araknofobiasta ja kyseisessä talossahan vipeltää vapaana skorpionilukki, mikä on varsin vaikuttava ilmestys. Kuinka todennäköistä on, että törmään kyseiseen otukseen heti ovesta sisään astuttuani?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensimmäistä kertaa elämäni aikana tänään puukolla ja leikkauksen jälkeen sai vielä konjamiiniakin.

Turun Pulssille 6/5 tähteä asiakastyytyväisyydestä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220202_144416_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20220202_144416_com.android.gallery3d.jpg
    802 KB · kertaa luettu: 91

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onpas livetulokset muuttunu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä kerrostalossa on jostain syystä nyt hirveän levoton meteli. Ja koirakin välillä haukkuu. Olenhan minäkin pari kertaa kunnolla törttöillyt mutta olen luvannut ryhdistäytyä, nyt varsinkin kun asiat on selvitetty lääkärin kanssa.

Minulla oli pitkään hermot tosi koetuksella kun jouduin sitkeästi vain luottamaan lukuisten solvauksien, vähättelyjen keskellä omiin näkemyksiini. Yllättävästi ne sitten kai olikin ihan asiantuntevia mietteitä kun lääkäri ne kuunteli tosissaan.

Minun osalta asiat on loppuun käsitelty kun olen murheet saanut vihdoin purettua ulos ihmiselle joka ymmärsi minua. On aika jatkaa matkaa. Silti nuo naapurit kerta toisensa jälkeen jaksaa tuolla lailla metelöidä. Minä alan olemaan kohta henkisesti loppu kun hermot oli pitkään kireällä kun jouduin vain sitkeästi luottamaan itseeni läpi paskamyrskyn ja nyt vielä tuollainen lähes tulkoon naapureiden ihmeellinen käytös.

Ei tässä oikein voi keskittyä jääkiekonkaan seuraamiseen ja itsehillintä alkaa olemaan koetuksella. Enkä minä ujona persoonana uskalla tähän puuttuakaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Minun osalta asiat on loppuun käsitelty
Lyhyt lainaus pitkästä viestistä. Eikö tämä nyt useamman päivän ole jo loppuun käsitelty?

Kaikella rakkaudella. @vilperi, nyt eteenpäin elämässä ja minä kuten monet muutkin oletettavasti lukevat elämän makuista meininkiäsi mielellään tulevaisuudessakin.

Geeliä tukkaan ja vastatuuleen. Ja ennen kaikkea eteenpäin!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lyhyt lainaus pitkästä viestistä. Eikö tämä nyt useamman päivän ole jo loppuun käsitelty?

Kaikella rakkaudella. @vilperi, nyt eteenpäin elämässä ja minä kuten monet muutkin oletettavasti lukevat elämän makuista meininkiäsi mielellään tulevaisuudessakin.
Muistele vilperi kesän retkiäsi ympäri Suomen ja tännekin jakamiasi hienoja kuvia. Silloin oli ainakin ukko iskussa :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lyhyt lainaus pitkästä viestistä. Eikö tämä nyt useamman päivän ole jo loppuun käsitelty?

Kaikella rakkaudella. @vilperi, nyt eteenpäin elämässä ja minä kuten monet muutkin oletettavasti lukevat elämän makuista meininkiäsi mielellään tulevaisuudessakin.

Geeliä tukkaan ja vastatuuleen. Ja ennen kaikkea eteenpäin!

Jeps, eteenpäin kyllä. Oli kirjoitettava vaan tunnot ulos tuosta metelöinnistä vielä kun hermot ollut muutenkin kireällä kun niin pitkän ajan olin sitkeästi kiinni noissa murheissa.

Eteenpäin nyt vaan. Tässä katselen tosiaan jääkiekkoa ja kuuntelin äsken vähän Pohjolan pitoja, kevyempää viihdettä vaihteeksi. Yksi mielikuvitusnaikkonenkin tuossa kovasti jo suorastaan tuntuu vähän jopa jo välittävän minusta. Vai mitäpä se poika naisasioista tietää...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Huomenna sossut tulevat kotikäynnille. Ilmeisesti heidän tarkoituksenaan on nähdä, miten hyvin olen kotiutunut. On yllättävän helppoa pitää paikat siistinä, vaikka minua on joskus sotkuisuudesta syytetty. Pitäisiköhän laittaa soimaan jotain musiikkia, kun he saapuvat? Eaglesia? Uriah Heepia? Arch Enemya? Zen Cafeta? Vai Radio Dei?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Muistele vilperi kesän retkiäsi ympäri Suomen ja tännekin jakamiasi hienoja kuvia. Silloin oli ainakin ukko iskussa :)

Jeps, ne oli hienoja reissuja. Minulle elämässä on tärkeintä onnellisuus ja erilaisten elämysten kokeminen sitten kuitenkin. Jos jotain on tunnon päällä niin ne lauotaan joskus ulos mutta muuten pyritään nauttimaan elämästä. Elelen vähän sellain rennolla otteella elämää, ja en ota itseäni liian vakavasti. Minulla on erittäin vahva kyky nauraa itselleni. Ja erittäin hyvä itsehillintä. Aika viisas räkänokkainen jätkä. Oikein kunnon kiimapentu suorastaan.

Nyt elämässä eteenpäin. Kauniita muistoja muistelen, kuten vuoden 2019 torijuhlia ja viime kesän Saimaan kierrosreissua. Ne oli hienoja aikoja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Huomenna sossut tulevat kotikäynnille. Ilmeisesti heidän tarkoituksenaan on nähdä, miten hyvin olen kotiutunut. On yllättävän helppoa pitää paikat siistinä, vaikka minua on joskus sotkuisuudesta syytetty. Pitäisiköhän laittaa soimaan jotain musiikkia, kun he saapuvat? Eaglesia? Uriah Heepia? Arch Enemya? Zen Cafeta? Vai Radio Dei?
Dimmu borgiria laittaisin itse soimaan.
Pikkuisen valkoista ja mustaa naamaan kanssa! Ristit seiniltä käännät kanssa "oikeinpäin"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös