Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 961
  • 66 893

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietty erikseen sitten se, haluaisinko mä vaihtaa mahtavien ihmiskohtaamisten ja elämäntarinoiden ja kaikkien seikkailujen ja aamuherätysten oudoista paikoista äidin - Malmin Konjan vaikka johonkin keskustan ylänappi on auki toinen maailmansota tähtien sota e=mc2 mites muuten pörssikurssit -Teerenpeliin. Ehkä mä vaihtaisin.

Pari akkaa nuolemaan palleja ja maailmalle.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ranskalaistyylinen seitinohut iltapäiväkänni. Huh kun nous nopeesti nuppiin kun rapulaa korjaili.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko se torstai kun yks muija itki mua vasten elämäntarinaansa ja perjantaina oli pride-viikon kunniaksi miehen vuoro. Aikamies pillitti kuin pikkupoika. Tätähän tää elämä on. Eilen oli vapaapäivä tunteilusta tai en muista loppuiltaa kun filmi poikki jne, mutta olisko tänään mun vuoro.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Syöttekste te jääkaapista? Sinnehän ne safkat aina pilaantuu kun ottaa kaljaa. Pitäis pakastimeen pistää.
Nykyään mennään tilausruualla. Kerran päivässä kun muistaa syödä silloin kun ottaa ni riittää.

Katson u20 2016 koostetta finaalista ja silmät kostuu vieläkin. Oli mahtavaa. Äärimmäisen upea laji, kyllä tässä alkaa jo keskikesällä kaipaamaan lätkää kun tuo jalkapallo on tommosta ihmeellistä hinttimäistä itkuparkua joka ottelu.

U20 MM 2016 | Suomi - Venäjä | Finaali kooste - YouTube
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Nykyään mennään tilausruualla. Kerran päivässä kun muistaa syödä silloin kun ottaa ni riittää.

Katson u20 2016 koostetta finaalista ja silmät kostuu vieläkin. Oli mahtavaa. Äärimmäisen upea laji, kyllä tässä alkaa jo keskikesällä kaipaamaan lätkää kun tuo jalkapallo on tommosta ihmeellistä hinttimäistä itkuparkua joka ottelu.

U20 MM 2016 | Suomi - Venäjä | Finaali kooste - YouTube
Onhan tuo turnaus itelle yks hienoimpia lätkämuistoja ja kokemuksia kautta aikojen. Kylmiä väreitä pukkaa tosta videosta. Hienoa kattoo tota yleisöäkin miten se räjähtää noista maaleista.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onhan tuo turnaus itelle yks hienoimpia lätkämuistoja ja kokemuksia kautta aikojen. Kylmiä väreitä pukkaa tosta videosta. Hienoa kattoo tota yleisöäkin miten se räjähtää noista maaleista.
Nuo olivat kyllä ihmeelliset kisat ja ihmeellinen oli joukkuekin. Yksityiskohtia en enää muistanut, tunteen sitäkin paremmin. Vaikka Venäjä tasoitti viime sekunneilla, oli oma tunne vaan että näin tämän pitääkin mennä. Kerrankin joukkue johon uskalsi luottaa.

Upeaa kyllä tuo yleisön tuki, Kamenevinkin ryssittyä itsensä suihkuun, hallissa bileet käynnissä minuuttitolkulla. Oisinpa ollut paikalla.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Kukaan ei halua tulla hakatuksi sairaalakuntoon. Mutta jos hypoteettisesti puhuttuna olisi mahdollisuus että Arnold Schwarzenegger hakkaisi minut sairaalakuntoon, en sanoisi ajatukselle ei suoralta kädeltä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tästä tulee mieleen se vanha kiertokirje, jossa varoiteltiin sosiaalisessa mediassa leviävästä linkistä Lauri Tähkän uusimpaan kappaleeseen, koska se linkki todellakin vie Lauri Tähkän uusimpaan kappaleeseen...

Samaa paskaa tuo taas on, ei pääse mihinkään....
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nykyään mennään tilausruualla. Kerran päivässä kun muistaa syödä silloin kun ottaa ni riittää.

Katson u20 2016 koostetta finaalista ja silmät kostuu vieläkin. Oli mahtavaa. Äärimmäisen upea laji, kyllä tässä alkaa jo keskikesällä kaipaamaan lätkää kun tuo jalkapallo on tommosta ihmeellistä hinttimäistä itkuparkua joka ottelu.

U20 MM 2016 | Suomi - Venäjä | Finaali kooste - YouTube

Täällä kans tilausruoka on pop. Samoin kuin tuo u20 finaali. Onhan tuo huikeaa katseltavaa ja nevöforget kamaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Samaa paskaa tuo taas on, ei pääse mihinkään....

Eiköne suunnittele sitä marsin matkaa joskus vuonna 2030? Lauri Tähkä mahtuis mielestäni kisakoneeseen heittämällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks ketään koskaan panettanu niin paljon että ei ees kehtaa riiata vaimoonsa kun pelkää että laukee lakanoille jo pimpinnuolentavaiheessa? Toki sitä voi jatkaa käsin ja kielin että rouvakin saa, mutta saattaa tulla kiusallisia katseita/kysymyksiä että mikäs teini susta nyt on tullu. Taidan mennä suihkuun ja hakata tattia niin maan halvatusti. Tässä minun antini tälle palstalle tänään. Mutta pureskelkaa tätä skenaariota ja tehkää analyysejä. Niin ja kyllä, kärsin tällä hetkellä em. ongelmasta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nuoleeko joku oikeasti pimppiä. Olen toki kokeillut.
Mitä hittoa? Luulin että kaikki. Paitsi toki hintit. En itse nyt päivittäin, mutta melkein. Vaimo tykkää. Ja siten saa sitten huulihölkkääkin ikäänkuin samalle kuitille.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan oikeasti sellaista jätkää, joka olisi oikeasti lauennut reisille vai onks se vaan sen jonkun leffan juttuja?
Mä kerran teinipoikana krapulapanetuksessa ja kokemattomana laukesin lakanoille pelkästään sillä kun sormetin yhtä tyttöä. Minkäs teit, helvetin pitkään oli panettanu ja haaveillu että näkisit sen alasti haarat levällään nii sillähän se peli oli selvä! En kylläkään kertonut tätä sille tytölle vaan jatkoin ja äkkiä se otti uudestaan eteen. Peittoa vaan mällien päälle nii ei se huomannu mitään.

Onneks iän myötä tuota kestävyyttä on tullu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä hittoa? Luulin että kaikki. Paitsi toki hintit. En itse nyt päivittäin, mutta melkein. Vaimo tykkää. Ja siten saa sitten huulihölkkääkin ikäänkuin samalle kuitille.

Mielummin pussailen ihan suulle ja joskus tarvitsee syödäkin jotain. Noihin toimintoihin ei hirveästi huvita ryhtyä, jos suu on ollut jossain väärässä paikassa.

Joillekin toki varmaan ihan normaalia suudella, vaikka huulet olisi ollut ties missä kusivehkeissä juuri äsken.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joillekin toki varmaan ihan normaalia suudella, vaikka huulet olisi ollut ties missä kusivehkeissä juuri äsken.
Mulla oli semmonen akka joskus jolle oli pakkomielle maistaa omia limojaan. Aina kun nuolin sitä niin kyllä halus imutella tosissaan. Samoin ku sormetin nii halus nuolla mun sormia, ja kesken panon otti aina suihinkin.

Oi niitä aikoja. Tässähän alkaa eteen ottamaan ku muistelee
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla oli semmonen akka joskus jolle oli pakkomielle maistaa omia limojaan. Aina kun nuolin sitä niin kyllä halus imutella tosissaan. Samoin ku sormetin nii halus nuolla mun sormia, ja kesken panon otti aina suihinkin.

Oi niitä aikoja. Tässähän alkaa eteen ottamaan ku muistelee
Jos kyseessä ei ole pumpattava malli, niin voit toki YV:llä pistää hänen yhteystietojaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös