Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 536
  • 66 549

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Älä enempää kiusaa!

Ai saakeli kun oot onnen poika.
Olen ottanut myös selfieitä hänen kanssaan. Voi ku on hurjaa.

On muuten kova poika ottamaan keittoa tämä herra Riksman. Voitko uskoa? Siis jääkiekkoilija kenelle maistuu kuppi? Onko todellistakaan?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onks siellä hipstereitä? Ne on semmosia haittakasveja.
En minä niin tiedä. Olen joskus kuullut, ehkä nähnyt mutten tunnista. Annan haittakasvien olla jos niistä ei ole haittaa. Kasvimaalta pyrin kitkemään rikkaruohot pois kuten vesiheinät, saviheinät (jauhosavikka) ja ohdakkeet.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En minä niin tiedä. Olen joskus kuullut, ehkä nähnyt mutten tunnista. Annan haittakasvien olla jos niistä ei ole haittaa. Kasvimaalta pyrin kitkemään rikkaruohot pois kuten vesiheinät, saviheinät (jauhosavikka) ja ohdakkeet.

Kaada niiden päälle kiehuvaa vettä, niin ei tarvii joka vuosi kitkeä. Siis rikkaruohojen päälle, ei hipstereiden.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.
Jännää miten listallasi tuo naiminen meni nukkumisen edelle, on se melekonen plikka.
Kaada niiden päälle kiehuvaa vettä, niin ei tarvii joka vuosi kitkeä. Siis rikkaruohojen päälle, ei hipstereiden.
Mun puolesta saa kaataa hipstereidenkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.

Kävinhän mä jo toista kertaa kuukauden sisään ihan oikeasti maalla katsastamassa mahdollisesti tulevaa miestä. Joo, kukat kukki, syötiin, naitiin ja nukuttiin. Kävimme katsomassa joko pelloille pääsis. No ei pääse, liian märkää. Kaupassa käytiin kun hyppäsin junalta kyytiin, eli autoakin tarvittiin. Fillaria ei tarvittu. Olin mä traktorin puikoissakin.

Laitoin mä ihan saappaatkin jalkaan, tosin ne piti lainata, omat on mökillä (niitä tarvinnee 1-2 kertaa vuodessa). Ihan lapiokin oli henkilökohtaisessa käytössä, joku niistä peltojensa salaojista oli tukossa. Sain konkreettisesti paskaa kouraan niitä kaivaessa. Mtä sitä ei miehen eteen tekis. Mut ei todellakaan ole tuo mua varten, vaikka nykyisin landella eli Espoossa asunkin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
veljeksissä olleen myös Keith Gretzkyn, kuka on käynyt kaudella 88-89 pelaamassa divarikiekkoa Ketterässä.

Muistitkos muuten sitä, että samalla kaudella Suomessa pelasi myös Alain Lemieux - eli Marion velipoika. Pelasi liigaa tuolla kaudella sekä Kärpissä että SaiPassa. Että ihan hyvin saattoi siis jossain lappeen Rantalaisessa ravitsemusliikkeessä olla yhtä aikaa sekä Keith että Alain ja varmaan kinastelivat, että kummanko velipoika on kovempi pelimies.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jännää miten listallasi tuo naiminen meni nukkumisen edelle, on se melekonen plikka.
En voi ottaa kunniaa tuosta järjestyksestä. Eräs luokkakaverini (miespuoleinen) totesi aikoinaan että ei kai elämässä muuta kummempaa kuhan syödään, juodaan, naidaan ja nukutaan. Se on jäänyt sitten elämään kaveriporukkaan kuvastamaan ns. yksinkertaista elämää. Kyllä, tiedän olevani melkonen plikka mutta ei siitä enempiä.
Kaada niiden päälle kiehuvaa vettä, niin ei tarvii joka vuosi kitkeä. Siis rikkaruohojen päälle, ei hipstereiden.
Täytyykin kokeilla. Vaikea uskoa että kaikki tokenisi kiehuvalla vedellä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti

Ralph

Jäsen
Mut arvaas mitä? Tää oli jo toinen kerta kun otin keittoa Suomen mestari Riksmanin kanssa. Vuosi sitten myös. Lisäksi työn puolesta tulee nähtyä muutamia kertoja. Hahahaha.
Kertoiko myös kevään 2006 Suomen mestaruudestaan? Ei kun ai niin...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Herkistyin ja kyynel vierähti, kun katsoin Jere Lehtisen dokumentin. Upea kertomus musiikkeineen. Upea ihminen ja pelaaja. Ei puheet vaan ne teot.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Risto E.J. Penttilä ei ole nykyään puhutuin Penttilä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta euron tuoppia te yleensä tilaatte kerralla?
Outo kysymys. Oltiin kavereiden kanssa radalla lauantaina, lähempänä kymppiä kuin euroa oli tuoppien hinnat kaikissa pubeissa mihin mentiin. Kallein taisi maksaa 10,80. Hyvää oli.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eero Markkanen on näköjään katsonut taas asiakseen alkaa vittuilla Twitterissä MM-jääkiekosta.

"Kyllä se on hienoa nähdä kun päivästä toiseen huippujengit kohtaa toisensa. Tää peli muistetaan pitkään. #mmkisat "

Se on helppoa Markkasen vittuilla, hänellä on hyvää aikaa koska hänen ei ikinä hänen tarvitse valmistautua kohtaamaan jalkapallon arvokisoissa huippujengejä tai mitään jengejä - ja vaikka Suomi kisoihin joskus tuurilla yltäisiin (tai jos EM-kisojen joukkuemäärä kasvatettaisiin noin 48 joukkueeseen), niin eipä Markkanen olisi luultavasti lähelläkään avauskokoonpanoa. Vaihdosta voisi päästä kentälle kun joku Portugali-Suomi olisi tilanteessa 7-0.

Väsynyttä koko Markkasen provokaatioyrityskin, tuo on jo ns. nähty - samoin kuin Markkasenkin pelitaidot. UIos vain maajoukkueesta ja joku kehityskelpoinen neekeri Suomi-passi kourassa tilalle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Outo kysymys. Oltiin kavereiden kanssa radalla lauantaina, lähempänä kymppiä kuin euroa oli tuoppien hinnat kaikissa pubeissa mihin mentiin. Kallein taisi maksaa 10,80. Hyvää oli.
Ette kait sentään Teerenpelissä? Baarien nolouden ääripää. Hitto yks kaveri haluaa aina sinne. Insinööri muuten. Joo tänään istuin matsin ajan Konjassa. Sitä ennen ja jälkeen pussikaljaa. Nyt kotona pekonia mahaan. Ei viitsi ryypätä kun on suunnitelmia. Yhdeksän päivää tossa tinttasin. Pari päivää nyt hoitanut asioita kun pystyy avaamaan kirjeitä ja vaihtamaan kalsareita jne. Ei kaikki energia mene ryyppäämiseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Erinäisten kommervenkkien vuoksi piti tulemani Maunulaan. Täällä sitä käytiin koulut ja hetki asuttuakin. On toi komee tupa toi Maunulatalo. Hetken ehdin tässä edustalla istahtaa. Laitanpa vanhan soittolistan soimaan. Sieltä Maunulan ajoilta, kun täällä asuin.

Ootko sä käynyt Maunulassa koulua, yläastetta tai jotain? Oon ollut siellä joskus nääs sijaisena.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mullakin on asiaa tänään Maunulaan, kun meen irrottelee lamppuja katosta ja purkamaan huonekaluja muuttoa varten. Mutsi joutuu rempan takia muuttamaan metsäpurontieltä männikkötielle joksikin aikaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mullakin on asiaa tänään Maunulaan, kun meen irrottelee lamppuja katosta ja purkamaan huonekaluja muuttoa varten. Mutsi joutuu rempan takia muuttamaan metsäpurontieltä männikkötielle joksikin aikaa.

Tuttu tie Metsäpurontie. Mullahan on linkkejä Maunulaan. Oon kai joskus käynyt panees siellä.

Se on ihan viihtyisän näköistä siinä Metsäpurontien huudeilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paljon on nekin kulmat muuttunu vuosien varrella, vaan missäpä ei olis.


Ent. duunikaveri (oon ollu joskus oikeissa töissä vittu kun vaan vittuillaan) asui siinä Ostarin vieressä ja raportoi puiston tapahtumista. Mitähän sillekin jätkälle kuuluu, toivottavasti hyvää, mukava mies.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ent. duunikaveri (oon ollu joskus oikeissa töissä vittu kun vaan vittuillaan) asui siinä Ostarin vieressä ja raportoi puiston tapahtumista. Mitähän sillekin jätkälle kuuluu, toivottavasti hyvää, mukava mies.

Joo ajattele ostariakaan ei enää oo. Ihmisten lapsuuden muistot pyyhitään muutoksen rattaiden tieltä pois noin vaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo ajattele ostariakaan ei enää oo. Ihmisten lapsuuden muistot pyyhitään muutoksen rattaiden tieltä pois noin vaan.


mitä vittua. eikö oo? no aina sitä oppii. Joskus ajettiin sieltä Paloheinän suunnalta mutta käännyttiin Pirkkolaan siitä missä oli se baari, muttei ole enää. Se masensi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mitä vittua. eikö oo? no aina sitä oppii. Joskus ajettiin sieltä Paloheinän suunnalta mutta käännyttiin Pirkkolaan siitä missä oli se baari, muttei ole enää. Se masensi.

Joo tarkotat Pirjon Krouvia. Kaikki on mennyttä. Ei ole Maunulassa lapsuuden eläneiden muistoilla mitään arvoa kapitalistien määrätessä tahdin. Ja se tahti on kova.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kun istuu paskalla ja avaa vapaan keskustelun ja näkee otsikon "gradua vääntämään", syntyy erikoisia mielikuvia.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Terveysasemalla lääkärissä käynti ei näköjään maksa nykyään mitään. Liittyyks tää nyt jotenkin siihen soteen? Eli tulevaisuudessa kun käymme lääkärissä valittamassa vatsakipua, niin perään tulee joku 300 000 euron lasku?

Mä haluan, että asiat säilyy kuten ne on nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös