Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 591 770
  • 68 293
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Miksi tässä aina käy näin? Ihmisperseeksi kutsutut suuttuvat joka kerta. @Käyttäjänimetön esimerkkinä, kun teki oppi-isänsä Bäckmanin tavoin tutkintapyynnön ja rikosilmoituksen tyhjästä. Tänään sitten kävi paikallisessa niin, ettei totuus tälläkään kertaa sopinut vastaanottajalle.

Mikseivät ihmisperseet hyväksy itseään?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voisi vähän vituttaa olla Niemen saappaissa. Istut neljä peliä katsomossa ja sitten tulee Lehtinen hymyileen että "lähes sä nyt kotiis täältä, tossa on lippu". No ei vaan, eiköhän Niemi osaa ottaa tänkin posin kautta, harva jätkä tonne pääsee edes katsomoon istumaan.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mikä ihme tää Mäkkärin mainos on, missä toinen perii kartanon ja toinen "suurimman viisauden, joka minua on kohdannut" ja saa siten Mäkkärin hampurilaisen. Häh? Mulle ei vitsi/tarinan logiikka aukea ollenkaan. Ei edes vähää alusta. Ei ole hauska tai nokkela. Jos tässä on joku opetus/huumoripläjäys mitä en ymmärrä, niin pyydän valistamaan. Mä vaan en käsitä.

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Miksi tässä aina käy näin? Ihmisperseeksi kutsutut suuttuvat joka kerta. @Käyttäjänimetön esimerkkinä, kun teki oppi-isänsä Bäckmanin tavoin tutkintapyynnön ja rikosilmoituksen tyhjästä. Tänään sitten kävi paikallisessa niin, ettei totuus tälläkään kertaa sopinut vastaanottajalle.

Mikseivät ihmisperseet hyväksy itseään?
Avaatko tätä vähän lisää?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä ihme tää Mäkkärin mainos on, missä toinen perii kartanon ja toinen "suurimman viisauden, joka minua on kohdannut" ja saa siten Mäkkärin hampurilaisen. Häh? Mulle ei vitsi/tarinan logiikka aukea ollenkaan. Ei edes vähää alusta. Ei ole hauska tai nokkela. Jos tässä on joku opetus/huumoripläjäys mitä en ymmärrä, niin pyydän valistamaan. Mä vaan en käsitä.
Et ole selvästi nähnyt niitä aiempia mainoksia missä se yksi vaihtaa hampparista asti tavaraa aina johonkin huviveneeseen ja sitten takaisin hamppariin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin. Eilen näki öisen päivän valon uusin tuotos, missä olen ns. äänessä. Voi vittu, mähän olin kombomme heikoin lenkki. Se aavistuksen vituttaa. Mutta mitä välii. Tosin lienen yksin mielipiteeni kanssa. Köyhät.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä on hieno ilma täällä ulkona! Melkein koko päivä onkin tullut vietettyä ulkosalla.

Ja hienoa että nykypäivänä voi urheiluakin katsella muun muassa iPhonella ulkona, ei tarvitse sisällä senkään takia kyhjöttää.

Ja kyllähän tämä urheilukattaus on tänään laaja ollutkin. On tullut jääkiekon MM-kisoja, sitten yleisurheilun timanttiliigaa ja formuloita sekä Yleltä tulee näemmä vielä tuo korisliigan finaalikin. Ja siinä finaalissa kannustan tietty ex-opiskelupaikkakuntaani Kauhajokea.

Onkohan kellään tietoa siitä näyttääkö YLE kaikki nuo korisliigan finaalipelit?

Mikäs tässä siis ollessa? Ulkona istun komeassa kesäkelissä ja tuijotan urheilua. Aika bueno.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kivoja ilmoja on pidellyt. Pyykit kuivuu hyvin ja pihakin alkaa vihertää. On ollut mukava puuhailla pihahommissa ulkona. Laitoin jo lavaan persiljaa, tilliä ja salaattia. Koulutetut samettiruusut, asterit ja siniviuhkot vein jo kasvihuoneelle ottamaan aurinkoa ja voimistumaan. Täytyy laittaa sitten lämmitystä jos alkaa yöt liiaksi kylmenemään. Narsissit kukkii pihassa ja metsässä kukkii valkovuokot.

Kalaakin on tullut jonkun verran katiskalla. Ihan ahventa ja haukea ja yksi kuha. Haukea tuli tuossa kälvetettyä (aurinkokuivattua) ja siitä tuli oikein hyvää. Lisäksi pari haukea savustettiin. Ahvenista tein yhden patakukon ja pari kertaa olen paistanut niitä. Kuha meni myös paistettuna.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kivoja ilmoja on pidellyt. Pyykit kuivuu hyvin ja pihakin alkaa vihertää. On ollut mukava puuhailla pihahommissa ulkona. Laitoin jo lavaan persiljaa, tilliä ja salaattia. Koulutetut samettiruusut, asterit ja siniviuhkot vein jo kasvihuoneelle ottamaan aurinkoa ja voimistumaan. Täytyy laittaa sitten lämmitystä jos alkaa yöt liiaksi kylmenemään.

Kalaakin on tullut jonkun verran katiskalla. Ihan ahventa ja haukea ja yksi kuha. Haukea tuli tuossa kälvetettyä (aurinkokuivattua) ja siitä tuli oikein hyvää. Lisäksi pari haukea savustettiin. Ahvenista tein yhden patakukon ja pari kertaa olen paistanut niitä.
Damnation, sanois Tex Willer. Aikamoinen monni olet, perhana. Olet sitten mies tahi nainen niin arvostan aktiviteettejasi todella paljon. Tuli oikeen hyvä fiilis tähän muutenkin kauniiseen lauantai-iltaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Missä viipyy Jatkoajan Kesämilf 2018 -äänestys? Olisi meille varttuneemmillekin jotain eikä vain tommosia kuntosalipimuja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On ollut mukava puuhailla pihahommissa ulkona. Laitoin jo lavaan persiljaa, tilliä ja salaattia.

Nuo maalaisten kevätjutut on kyllä ihan tuossa ruokakaupan nurkassakin pienellä osastolla, mutta en helvetissä rupea ostamaan mitään tuhannen litran multasäkkiä. Miksi ei saa sellaisia ihan pieniä.

Miksi kukaan ei ajattele kaupunkilaisia tai edes lapsia. Eipä sillä, että kaupat olisi tänään aukikaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto toi muija näyttää ihan Keith Richardsilta. Näyttääks teidänkin muija ihan Keith Richardsilta? Vai onks enemmänkin Claudia Schiffer. Ei saatana.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei hitto toi muija näyttää ihan Keith Richardsilta. Näyttääks teidänkin muija ihan Keith Richardsilta? Vai onks enemmänkin Claudia Schiffer. Ei saatana.
Oletko sä nyt ihan varma mitä sillä naisolettamalla on housuissa?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ei löydy housuista mitään, mutta ei haittaa. Tai no vähän. Joo kesän ensimmäinen ruohonleikkuu tehty ja tästä se taas lähti ja jatkuu tuonne syyskuun puoleenväliin saakka tahdilla 1x/viikko.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli tuossa taas henkeviä pohdittua ja huomasin että vaikka olen aivan umpivasuri (siis vasenkätinen, en herrajumala ajatusmaailmaltani!!!), niin runkkaan naistani, ja silloin kun hän ei ole paikalla niin itseäni, aina oikealla kätösellä. Outoa, eikö totta? Tai sitten vaan en olekkaan umpivasuri. On nämä vaikeasti ymmärrettäviä asioita. On se inehmon poikanen vaan omituinen eläjä.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Telkkarissa on keppihevosteludokumentti. Niillä oli mm. Estekilpailu.

Hämmentävää.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mökillä. Tuli kyllä lähdettyä vähän extempore mikä on minulle aika harvinaista koska vihaan nopeita päätöksiä ja suunnittelemattomia juttuja. Käytiin kaupan kautta niin saatiin matkaan mökille sopivaa evästä kuten makkaraa ja sipsejä. Sauna on lämpiämässä, olisi tarkoitus käydä heittämässä talviturkki pois järvessä. Nyt istun terassilla kokista juoden ja katselen kun avomies heittelee virveliä laiturilla. Etsin jo halsterinkin jos sattuisi tulemaan sopivaa kalaa. Jos kalaa ei tule ja vaikka tulisi niin illalla voi paistaa makkaraa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai te otatte kännin tänään ja riitelette oikeen kunnolla jostain turhasta niinkun suomalaisten pariskuntien kuuluu kun ovat mökillä keskenään? Poliisit, ambulanssit, medihelit ja palokunnat paikalle. Huomenna sitten anteeks rakas ja rietas sovintoseksi.

Normaali mökkireissu. Ainakin täällä itä suomessa.

Big Bear

Jäsen
Mökillä. Tuli kyllä lähdettyä vähän extempore mikä on minulle aika harvinaista koska vihaan nopeita päätöksiä ja suunnittelemattomia juttuja. Käytiin kaupan kautta niin saatiin matkaan mökille sopivaa evästä kuten makkaraa ja sipsejä. Sauna on lämpiämässä, olisi tarkoitus käydä heittämässä talviturkki pois järvessä. Nyt istun terassilla kokista juoden ja katselen kun avomies heittelee virveliä laiturilla. Etsin jo halsterinkin jos sattuisi tulemaan sopivaa kalaa. Jos kalaa ei tule ja vaikka tulisi niin illalla voi paistaa makkaraa.
Ihan mielenkiinnolla kysyn, että minne se aviomies heittelee sitä virveliä? Meilläpäin sanotaan että heitellään virvelillä:)

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan mielenkiinnolla kysyn, että minne se aviomies heittelee sitä virveliä? Meilläpäin sanotaan että heitellään virvelillä:)
Järveen... Heitellä virveliä on eri asia kun heittää virveli järveen. Näin meillä päin, virveliä heitellen. Suomen kieli on täynnä nyansseja...

Kai te otatte kännin tänään ja riitelette oikeen kunnolla jostain turhasta niinkun suomalaisten pariskuntien kuuluu kun ovat mökillä keskenään? Poliisit, ambulanssit, medihelit ja palokunnat paikalle. Huomenna sitten anteeks rakas ja rietas sovintoseksi.
Meillä ei ole mukana kuin yksi saunakalja ja sillä tai siitä ei saa aikaiseksi riitaa. Kyllä meillä se (rietas) seksi onnistuu ilman riitaakin (sovintoseksinä).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy