Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 237
  • 66 750

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oman asuntoni sisustus on hyvin Casting couch -tyylinen.

Kirjoituspöytä ja tuoli keskellä huonetta ja valkoista seinää vasten musta nahkasohva. Näytin jo kuvan tästä eräälle palstatoverille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pari arvoitusta ratkaistavaksi. Älä käytä internetin hakukoneita.

1. Mikä ihmisen elin kasvaa eniten syntymän ja 20 ikävuoden välillä?
2. Mikä veljessarja on tehnyt eniten pisteitä NHL:ssä?

2. Kysymykseen Gretzkyn veljekset. @ISH
Ovela kysymys.

1. Peenis. Se kasvaa kilometrejä. Välillä lepää.
2. Gretzkyn veljekset. Sedinit kai toisena.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Joo Gretzkyn veljekset. Wayne 3239 ja Brent 4.

Ja toisen vastaus iho. Syntyessä ei juuri mitään ja aikuisena useita kiloja.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jännittää huomiset tanssikisat. Viimeksi käynyt moisissa yli 12 vuotta sitten vielä Lappeenrannassa asuessani. Pakko ottaa pari olutta että saisi yöllä vähän nukuttua.

Tähän liittyen tapasin aikoinaan Lappeenrannassa SaiPan ruutu+pelien selostajan eli Marko Koskisen isän baarissa ja kävi ilmi, että hänen poikansakin oli lapsuudessa/nuoruudessa ollut kovakin kilpatanssija. Olen saattanut tavatakin kun käsittääkseni suht samaa ikäluokkaa ja äitini aikoinaan pakotti kokeilemaan kilpatanssia joten pari vuotta tuli lapsenakin kokeiltua. Uudestaan innostuin opiskeluaikana ja taas uudemman kerran uudestaan kolmisen vuotta sitten eron jälkeen. Näinköhän tällä palstalla olisi enemmänkin tanssijoita vai eikö kukaan vaan uskalla tunnustaa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taas harmittaa se, ettei yhden hengen taloudestani löydy tietokonetta ja nettiyhteyttä. Perhana, sitä kiroilua ohessa että stressi lieventyisi.

Osuuspankin omistaja-jäsenet saavat Cmoren ilmaiseksi kuukaudeksi näkyviin mutta käsittääkseni vain nettiin? Tai siis jos olisi se netti niin sen voisi tietenkin sitten yhdistää televisioon.

Mutta taloudessani ei ole nettiä kuin älypuhelimessani. Ja älypuhelimenikin netti on nyt sitten muutaman kokeilukerran jälkeen havaittu niin huonoksi ettei se pysty aukaisemaan Cmoren nettisivuja? Jää vain lataamaan niitä sivuja ja junnaamaan paikallaan.

Este on este, mutta vain hidaste ja ongelmat on tehty ratkottaviksi?

Tänään ei ota päähän enää yhtä paljoa kuin eilen vaan fiilikset on jopa positiiviset.

Sain nimittäin hiukan ratkotuksi näitä netti-ja katseluongelmia.

Toimivaa läppäriä minulla ei ole eikä tule olemaan sittenkään käytössäni mutta sain edes kännykän nettiin nuo kisalähetykset pyörimään. Sieltäkin näkee niitä yllättävänkin hyvin vaikka kännykän näyttö onkin hajalla. Mutta tämä ei haittaakaan katselua niin paljon kuin mitä pelkäsin.

Asensin iphoneen jonkin päivitetyn version käyttöjärjestelmästä? Sitten latasin Cmoren sovelluksen ja tadaa, kisat lähtivät pyörimään kännykässä.

Vielä kun olisi sellainen johto jolla saisi iphonen yhdistettyä televisioon. Olen vain aika uuno nykytekniikan suhteen ja en tiedä onko tällaisia johtoja olemassa?

Mutta eiköhän näistä kisoista ihan hyvät tule. Siis siinä mielessä mitä tulee niiden seuraamiseen.

Televisiosta näkee osan peleistä, Maikkarilta. Sitten voin jonkin verran käyttää tämän kuntoutuslaitoksen yleistä tietokonetta. Katsella muun muassa puolet päiväpeleistä kännykällä js noin puolet tietokoneella. Ja sitten sovittiin että voin iltapelit katsella tämän kuntoutuslaitoksen koneella kokonaan kun siihen aikaan netin käyttö on muuten hyvin hiljaista ja ei siitä meteliä tule kun kuuntelen selostukset kuullokkeilla. Ja sitten voin katsella osan peleistä kännykälläni.

Hieno fiilis kun tajuaa asioiden ja ongelmien lähtevän sittenkin ratkeamaan edes jollain tavalla.

Asiasta toiseen, eilen oli toden totta komea keli ja tulikin harrastettua pyöräilyä.

Tuli myös pitkästä aikaa nähtyä ja oleiltua siskon lasten kanssa. Pelattiin niin pleikkaa kuin lautapelejäkin. Olin odottanut että saan viettää aikaa siskon muksujen kanssa ja siksikin tämä päivä oli varsin hieno.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto kännyllä olin vahingossa klikannut Star Trek -ketjua ja ehdin lukea varmaan viis viestiä tai jotain ennen kuin tajusin. Joo meitä on joka junaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei hitto kännyllä olin vahingossa klikannut Star Trek -ketjua ja ehdin lukea varmaan viis viestiä tai jotain ennen kuin tajusin. Joo meitä on joka junaan.
Ja tähtilaivaan.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eero Markkanen on näköjään katsonut taas asiakseen alkaa vittuilla Twitterissä MM-jääkiekosta.

"Kyllä se on hienoa nähdä kun päivästä toiseen huippujengit kohtaa toisensa. Tää peli muistetaan pitkään. #mmkisat "
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
1995: 4-1
2011: 6-1
2018: 8-1
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin, miksi sitä nyt menisi johonkin mestaan, kun voi soittaa ja tilata tienhaaraan minkä kaikki maalaiset tietää.
No toi oli kyllä hyvä heitto. Kiitos muistutuksesta. En taida kuitenkaan kokeilla. Liian jännää ja uskaliasta näin "vanhoilla päivillä"...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä kun on landeja niin on mukava lukea heidän kertomuksiaan elämästä landella. Minähän olen landelta kotoisin eikä ole ollut sinne ikävä, mutta landekokemuksista voin kyllä kuulla täällä elämän sykkeessä, pohjoiseurooppalaisessa metropolissa Helsingissä. Äskeisessä kahdessa virkkeessä tulin näköjään vittuilleeksi sekä landeille että stadilaisille. Väitän että tämä ei ole yleinen taito ja onkin pääsyy siihen, miksi minua kaihdetaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Otin rajusti keittoa lauantaina mm. IFK:n vuoden 2011 Suomen mestaruuteen torjuneen Juuso Riksmanin kanssa. Oletko kateellinen @Turha Kaukalo ?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Joo Gretzkyn veljekset. Wayne 3239 ja Brent 4.
...
Koska kysymykseen oli jo vastattu niin katsoin oikeudekseni mielenkiinnosta eliteprospectoida Brentin ja siitähän minulle ilmeni (mahdollisesti uudestaan mutta vähintäänkin niin pitkällä viiveellä että tuli uutena tietona) veljeksissä olleen myös Keith Gretzkyn, kuka on käynyt kaudella 88-89 pelaamassa divarikiekkoa Ketterässä. Melkomoista, sano.
Täällä kun on landeja niin on mukava lukea heidän kertomuksiaan elämästä landella. Minähän olen landelta kotoisin eikä ole ollut sinne ikävä, mutta landekokemuksista voin kyllä kuulla täällä elämän sykkeessä, pohjoiseurooppalaisessa metropolissa Helsingissä. Äskeisessä kahdessa virkkeessä tulin näköjään vittuilleeksi sekä landeille että stadilaisille. Väitän että tämä ei ole yleinen taito ja onkin pääsyy siihen, miksi minua kaihdetaan.
Mitä siä nyt niille vittuilet? Siis kummalle tahansa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä kun on landeja niin on mukava lukea heidän kertomuksiaan elämästä landella.
Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mut arvaas mitä? Tää oli jo toinen kerta kun otin keittoa Suomen mestari Riksmanin kanssa. Vuosi sitten myös. Lisäksi työn puolesta tulee nähtyä muutamia kertoja. Hahahaha.

Viime vuonna mehusteltiin Hentusen läpiajoa ja sitä miten Riksman torjui aivan viileästi. Ai että oli kivaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.

Onks siellä hipstereitä? Ne on semmosia haittakasveja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mut arvaas mitä? Tää oli jo toinen kerta kun otin keittoa Suomen mestari Riksmanin kanssa. Vuosi sitten myös. Lisäksi työn puolesta tulee nähtyä muutamia kertoja. Hahahaha.

Viime vuonna mehusteltiin Hentusen läpiajoa ja sitä miten Riksman torjui aivan viileästi. Ai että oli kivaa.

Älä enempää kiusaa!

Ai saakeli kun oot onnen poika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös