Ja tähtilaivaan.Ei hitto kännyllä olin vahingossa klikannut Star Trek -ketjua ja ehdin lukea varmaan viis viestiä tai jotain ennen kuin tajusin. Joo meitä on joka junaan.
No toi oli kyllä hyvä heitto. Kiitos muistutuksesta. En taida kuitenkaan kokeilla. Liian jännää ja uskaliasta näin "vanhoilla päivillä"...Niin, miksi sitä nyt menisi johonkin mestaan, kun voi soittaa ja tilata tienhaaraan minkä kaikki maalaiset tietää.
Koska kysymykseen oli jo vastattu niin katsoin oikeudekseni mielenkiinnosta eliteprospectoida Brentin ja siitähän minulle ilmeni (mahdollisesti uudestaan mutta vähintäänkin niin pitkällä viiveellä että tuli uutena tietona) veljeksissä olleen myös Keith Gretzkyn, kuka on käynyt kaudella 88-89 pelaamassa divarikiekkoa Ketterässä. Melkomoista, sano.Joo Gretzkyn veljekset. Wayne 3239 ja Brent 4.
...
Mitä siä nyt niille vittuilet? Siis kummalle tahansa.Täällä kun on landeja niin on mukava lukea heidän kertomuksiaan elämästä landella. Minähän olen landelta kotoisin eikä ole ollut sinne ikävä, mutta landekokemuksista voin kyllä kuulla täällä elämän sykkeessä, pohjoiseurooppalaisessa metropolissa Helsingissä. Äskeisessä kahdessa virkkeessä tulin näköjään vittuilleeksi sekä landeille että stadilaisille. Väitän että tämä ei ole yleinen taito ja onkin pääsyy siihen, miksi minua kaihdetaan.
Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.Täällä kun on landeja niin on mukava lukea heidän kertomuksiaan elämästä landella.
Otin rajusti keittoa lauantaina mm. IFK:n vuoden 2011 Suomen mestaruuteen torjuneen Juuso Riksmanin kanssa. Oletko kateellinen @Turha Kaukalo ?
Mitä siä nyt niille vittuilet? Siis kummalle tahansa.
Mut arvaas mitä? Tää oli jo toinen kerta kun otin keittoa Suomen mestari Riksmanin kanssa. Vuosi sitten myös. Lisäksi työn puolesta tulee nähtyä muutamia kertoja. Hahahaha.Olen.
Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.
Mut arvaas mitä? Tää oli jo toinen kerta kun otin keittoa Suomen mestari Riksmanin kanssa. Vuosi sitten myös. Lisäksi työn puolesta tulee nähtyä muutamia kertoja. Hahahaha.
Viime vuonna mehusteltiin Hentusen läpiajoa ja sitä miten Riksman torjui aivan viileästi. Ai että oli kivaa.
Olen ottanut myös selfieitä hänen kanssaan. Voi ku on hurjaa.Älä enempää kiusaa!
Ai saakeli kun oot onnen poika.
En minä niin tiedä. Olen joskus kuullut, ehkä nähnyt mutten tunnista. Annan haittakasvien olla jos niistä ei ole haittaa. Kasvimaalta pyrin kitkemään rikkaruohot pois kuten vesiheinät, saviheinät (jauhosavikka) ja ohdakkeet.Onks siellä hipstereitä? Ne on semmosia haittakasveja.
En minä niin tiedä. Olen joskus kuullut, ehkä nähnyt mutten tunnista. Annan haittakasvien olla jos niistä ei ole haittaa. Kasvimaalta pyrin kitkemään rikkaruohot pois kuten vesiheinät, saviheinät (jauhosavikka) ja ohdakkeet.
Jännää miten listallasi tuo naiminen meni nukkumisen edelle, on se melekonen plikka.Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.
Mun puolesta saa kaataa hipstereidenkin.Kaada niiden päälle kiehuvaa vettä, niin ei tarvii joka vuosi kitkeä. Siis rikkaruohojen päälle, ei hipstereiden.
Ei kai se elämä täällä landella ole sen kummempaa kuin kaupungissa, syödään, naidaan ja nukutaan. Kauppaan ei pääse kävelemällä mutta sitä varten on keksitty autot. Olen minä joskus käynyt polkupyörälläkin kaupassa. Linnut laulaa... Kukat kukkii ja hyönteiset pörrää. Mutta niitä havaitsee kaupungissakin jos tahtoo.
veljeksissä olleen myös Keith Gretzkyn, kuka on käynyt kaudella 88-89 pelaamassa divarikiekkoa Ketterässä.
En voi ottaa kunniaa tuosta järjestyksestä. Eräs luokkakaverini (miespuoleinen) totesi aikoinaan että ei kai elämässä muuta kummempaa kuhan syödään, juodaan, naidaan ja nukutaan. Se on jäänyt sitten elämään kaveriporukkaan kuvastamaan ns. yksinkertaista elämää. Kyllä, tiedän olevani melkonen plikka mutta ei siitä enempiä.Jännää miten listallasi tuo naiminen meni nukkumisen edelle, on se melekonen plikka.
Täytyykin kokeilla. Vaikea uskoa että kaikki tokenisi kiehuvalla vedellä.Kaada niiden päälle kiehuvaa vettä, niin ei tarvii joka vuosi kitkeä. Siis rikkaruohojen päälle, ei hipstereiden.
Kertoiko myös kevään 2006 Suomen mestaruudestaan? Ei kun ai niin...Mut arvaas mitä? Tää oli jo toinen kerta kun otin keittoa Suomen mestari Riksmanin kanssa. Vuosi sitten myös. Lisäksi työn puolesta tulee nähtyä muutamia kertoja. Hahahaha.