Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 233
  • 66 798
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon antanut itselleni kerrottavan että on olemassa ihmisiä jotka ihan oikeasti tykkäävät (siis joidenkin, ei takuulla kukaan kaikkien) alkoholijuomien mausta ja nauttivat niitä ennen kaikkea maun takia. En tiedä onko urbaanilegendaa vai voiko todella näin olla. Juu ei ku nääs semmonen juttu vaan jualahti tossa mieleen, että kun vuoden vaihteessa tuli tää uus alkolaki, niin mitä jos joku kieroutunut keppostelijakeijukainen olisi taikonut samalle kuitille taian että jokanen finski alkaa vuoden alusta nauttimaan alkomahoolin mausta aivan helvetisti. Kuinkakohan monta kuoloa, tapaturmaa, vammaa, avioeroa, katutappelua, raiskausta ja kokeilumielessä homostelua olisi tapahtunut ensi vuoden vaihteessa enemmän verrattuna viime vuoteen? Itsehän voin rehellisesti tunnustaa että kyllähän sitä kovaa simaa tulee kupposteltua vissin vähän liikaa. Ja voin myös todeta että vielä tähän päivään mennessä en ole maistanut ensimmäistäkään alkoholijuomaa joka olisi paremman makuista kuin esimerkiksi yksikään limppari. Tai no, se joku banaanilimsa oli aivan hirveetä paskaa, mutta jossei sitä lasketa. Luajalle meinaan kiitos siitä. Vaikken ny mikään ihan uskovaisimmasta päästä oleva kölvi ookkaan. Juu, ei mulla ny taas tähän lähtöön muuta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oon antanut itselleni kerrottavan että on olemassa ihmisiä jotka ihan oikeasti tykkäävät (siis joidenkin, ei takuulla kukaan kaikkien) alkoholijuomien mausta ja nauttivat niitä ennen kaikkea maun takia. En tiedä onko urbaanilegendaa vai voiko todella näin olla. Juu ei ku nääs semmonen juttu vaan jualahti tossa mieleen, että kun vuoden vaihteessa tuli tää uus alkolaki, niin mitä jos joku kieroutunut keppostelijakeijukainen olisi taikonut samalle kuitille taian että jokanen finski alkaa vuoden alusta nauttimaan alkomahoolin mausta aivan helvetisti. Kuinkakohan monta kuoloa, tapaturmaa, vammaa, avioeroa, katutappelua, raiskausta ja kokeilumielessä homostelua olisi tapahtunut ensi vuoden vaihteessa enemmän verrattuna viime vuoteen? Itsehän voin rehellisesti tunnustaa että kyllähän sitä kovaa simaa tulee kupposteltua vissin vähän liikaa. Ja voin myös todeta että vielä tähän päivään mennessä en ole maistanut ensimmäistäkään alkoholijuomaa joka olisi paremman makuista kuin esimerkiksi yksikään limppari. Tai no, se joku banaanilimsa oli aivan hirveetä paskaa, mutta jossei sitä lasketa. Luajalle meinaan kiitos siitä. Vaikken ny mikään ihan uskovaisimmasta päästä oleva kölvi ookkaan. Juu, ei mulla ny taas tähän lähtöön muuta.
Mä imasen illalla ennemmin 6 alkoholitonta kuin pullon sokerilitkua. Että sellasta. En myöskään syö karkkia, tai no mulla on 65c nallekarkkipussi autossa, ostan liiteristä että saa suun makiaksi, viimesin on nyt ollut tuolla avattuna kohta 3kk en ole saanut sitä edes puolilleen. Ai niin ja hanskalokerossa suklaata tuskin on enää hyvää kun vanhempi täyttää kohta kolme ja nuorempi kaks. Ei vaan sokeri maistu, olut, vaikka alkoholiton niin kyllä kelpaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hipsterithän maistelevat olutta. Oikeesti ne on narkkeja ynnä muuten päihdeongelmaisia, muttei todellisuus ole heitä ennenkään häirinnyt.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hipsterithän maistelevat olutta. Oikeesti ne on narkkeja ynnä muuten päihdeongelmaisia, muttei todellisuus ole heitä ennenkään häirinnyt.
Olen huomannut, että yleensä näille maistelijoille kelpaa kyllä hyvin se Lidlin punainen ällötys tai Sandelssi silloin, kun omat kaksi pienpanimo-mega-lit-rare bisseä ovat loppuneet noin klo 21:08.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Elite Prospectsin uusi mobiiliversio on perseestä
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä imasen illalla ennemmin 6 alkoholitonta kuin pullon sokerilitkua.

Yritin juoda alkoholittomia oluita joskus vajaa 10 vuotta sitten. Niitä litkuja ei vain pystynyt. Juon mielummin hanavettä, ja töissä saa kuplavettä ilmaiseksi, kuin sokerilitkuja.

Joskus harvoin tietysti myös ihan kunnollista olutta tai appelsiinimehua. Ostin myös kerran kokispullon.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole Vaimo kyselee onko mies siellä... Joo, on. Sitten hän haluaa että lähetän miehen kotiin. Kerron että vaimo kehottaa menemään kotiin. Ja kotiin hän usein lähtee... Palatakseen meille taas uudestaan.
Parehin Iisoppi, koska kukaan ei täällä netissä näe meitä, niin lähestyn sinua näin privaatisti.
Minulla on teliperäkärry, johon hänet voi sijoittaa. Toivottavasti hän ei paina yli 2 500 kiloa.
Dieselpolttoaineet saat maksaa itse.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Yritin juoda alkoholittomia oluita joskus vajaa 10 vuotta sitten. Niitä litkuja ei vain pystynyt. Juon mielummin hanavettä, ja töissä saa kuplavettä ilmaiseksi, kuin sokerilitkuja.

Joskus harvoin tietysti myös ihan kunnollista olutta tai appelsiinimehua. Ostin myös kerran kokispullon.
Suosittelen kokeilemaan uudestaan. Niihin on viimeaikoina panostettu melkoisesti ja valikoimaakin alkaa olemaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suosittelen kokeilemaan uudestaan. Niihin on viimeaikoina panostettu melkoisesti ja valikoimaakin alkaa olemaan.

Voisi kyllä joskus tehdä tutkimusmatkan, tässä kun on parikin markettia missä on hyllymetrejä aika paljon. Ja jos jaksaa reilun kilometrin kävellä, niin Tescossa on silmänkantamattomiin.

Varmaan joku rivi on noillekin järjestetty.

Siitäkin on kyllä ehkä joku trauma jäänyt, kun virolaiseen saunaan mennessäni tajusin kuinka pulloissa lukee Saku Alkoholivaba Õlu. Ainakin kaverit muistaa muistuttaa, jos joskus kylvetään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutamassa aiemmassa passikuvassa olen koittanut ottaa sopivan yrmeän ilmeen ja tuloksena on ollut "vaarallinen vankikarkuri". Nyt koitin olla täysin ilmeetön ja tulos oli "vaarallinen mielenterveyspotilas". Tuo kuvassa tuijottava hyypiö viiltää kurkkusi auki ilman että edes pulssi nousee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miehän se erinomanen oon, vittu. "Hei, talviurheilukausihan on loppu, voi lopettaa CMoren..." No, se on taas.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kiroilu kuulemma auttaa stressiin. Kiroilu voi olla hyväksi - 5 syytä sille, miksi kiroilu on terveellistä

Kokeillaas. Vittusaatanaperkele!!!

No kyllä ihan selkeesti alkaa ressilevelit tippumaan. Vittu hei! Tippuskohan lisää jos vähän vielä.

Voi suatana perkele helevetti tuota ja vittu jumalauta!!

Ei saatana! Kyllä nyt alkaa olemana jo aika rento fiilis. Täytyy myöntää että kiroilu auttaa ressiin. Perkele!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taas harmittaa se, ettei yhden hengen taloudestani löydy tietokonetta ja nettiyhteyttä. Perhana, sitä kiroilua ohessa että stressi lieventyisi.

Osuuspankin omistaja-jäsenet saavat Cmoren ilmaiseksi kuukaudeksi näkyviin mutta käsittääkseni vain nettiin? Tai siis jos olisi se netti niin sen voisi tietenkin sitten yhdistää televisioon.

Mutta taloudessani ei ole nettiä kuin älypuhelimessani. Ja älypuhelimenikin netti on nyt sitten muutaman kokeilukerran jälkeen havaittu niin huonoksi ettei se pysty aukaisemaan Cmoren nettisivuja? Jää vain lataamaan niitä sivuja ja junnaamaan paikallaan.

Tiedän, että tämä on nolo aihe puhua. Pitäisi olla hiljaa ja märehtiä yksikseen.

Tämän kuntoutuskeskuksen yleistä tietokonettakaan ei voi oikein varata käyttöönsä kahdeksi-kolmeksi tunniksi kerrallaan. Maksimissaan vain puoleksitoista tunniksi.

Täytyy kai tyytyä taas vain Maikkarin lähetyksiin.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Tohon läheiselle nesteelle on avattu subway piste. Nyt pystyisin elämään pettter elämää 24/7. En vain osaa tilata subista mitään. Se vaikuttaa niin monimutkaiselta prosessilta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämän kuntoutuskeskuksen yleistä tietokonettakaan ei voi oikein varata käyttöönsä kahdeksi-kolmeksi tunniksi kerrallaan. Maksimissaan vain puoleksitoista tunniksi.

Ole nyt kuitenkin edes vähään tyytyväinen. Olin armeijassa keväällä 1997 ja sinne saapui internet.

Sitä sai käyttää ainoastaan vartin kerrallaan ja pelkästään työnhaku- tai opiskelujuttuihin. Keksimme sitten tuvan jätkien kanssa, jos jokainen ottaa varttinsa peräkkäin, niin saadaan jonkun aikaa olla siellä ihmeellisessä ja uudessa maailmassa.

Käytimme sen ajan tutkimiseen onko millä SM-liigajoukkueilla kotisivuja. Nyt en muista millä kaikilla oli, ei kaikilla, mutta oli niitä.

Tohon läheiselle nesteelle on avattu subway piste. Nyt pystyisin elämään pettter elämää 24/7. En vain osaa tilata subista mitään. Se vaikuttaa niin monimutkaiselta prosessilta.

En muista milloin olisin Subissa käynyt, on siitä ainakin useampi vuosi. Syy on juurikin se, että ei vain jaksa mennä sellaiseen säätöön, kun muuta ravintoa saa helpommin. Aika lähellä tuossa yksi olisi.

Kaipa sitä voisi jonkun lapun kirjoittaa ja näyttää sitten aina sitä, ottaisin tälläisen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
100 ja yksi ahventa. Se oli tämän päivän teema. Ei niistä kyllä tullut otettua kuin kolmisenkymmentä. Eikä niitä laskenut kukaan laskenut kun heiteltiin yli laidan mutta aika monta päätä niitä oli. Kutu on ahvenilla meneillään. Katiskassa oli yksi isompi mätiahven ja kaikki perkaamani pienemmät oli maitikaloja. Eli se isompi ahven seireenin lailla oli houkutellut muut satimeen?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tohon läheiselle nesteelle on avattu subway piste. Nyt pystyisin elämään pettter elämää 24/7. En vain osaa tilata subista mitään. Se vaikuttaa niin monimutkaiselta prosessilta.
Tämä uusavuttomuuden tila on minulle täysin käsittämätön. Näitä vastaavia tapauksia on tullut vastaan useita ja minä en ymmärrä mikä helvetti sellaisia vaivaa, no pun intended. On se kauheaa kun joutuu kertoon millä leivällä sen ruokansa haluaa, sellaisia päätöksiä ei koskaan tule esim. kaupan leipäosastolla. Tai kertoo millaisia vihanneksi haluaa, hevi osasto kaupassa, saati että haluaako siihen ruokaansa jotain kastiketta. On se elämä joskus vaikeeta kun joku kysymällä kysyy että millä leivällä tai millä kasviksilla. Samat varmaan sormi suussa kun sen pihvin kylkeen tarjoilija kysyy että millasia perunoita, vittu että on paha! Elämä loppuu kun pitää kelata että haluaako tikkua, lohkoa, muusia vai kenties uunista perunaa, vai meniskö salaatilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Subwayn prosessi on kieltämättä hankala, kahdesti oon käynyt eikä kolmatta kertaa välttämättä tule. Leipäkin oli jotenkin kuiva, ehkä muodostin annokseni typerästi. Ja juuri siksi olisi kiva, ettei tarvitsisi tehdä itse kaikkea.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Subwayssa pitäisi olla minun mielestäni valmiit annokset kuten mäkkärissä tai hesburgerissa.
Luuletteko, että olen niin sivistynyt, että pystyisin hienoissa ravintoloissa tilaamaan ruokaa? Tuskinpa ostaisin silloin sitä halvinta bulkkioluttakaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Subwayssa pitäisi olla minun mielestäni valmiit annokset kuten mäkkärissä tai hesburgerissa.
Oonko mä nyt missannut jotain, vai mitä nämä Subwayn tarjoamat annokset kuten "Kana teriyaki" ovat? Toki se leipä pitää valita itse ja voit tuunata mitä kasviksia ja mausteita haluat, mutta saathän sä päättää mäkkärissäkin että laitatko ranskalaisiin ketsuppia vai et.

Tämä uusavuttomuuden tila on minulle täysin käsittämätön. Näitä vastaavia tapauksia on tullut vastaan useita ja minä en ymmärrä mikä helvetti sellaisia vaivaa, no pun intended.
Täsmälleen samaa mieltä.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Oonko mä nyt missannut jotain, vai mitä nämä Subwayn tarjoamat annokset kuten "Kana teriyaki" ovat? Toki se leipä pitää valita itse ja voit tuunata mitä kasviksia ja mausteita haluat, mutta saathän sä päättää mäkkärissäkin että laitatko ranskalaisiin ketsuppia vai et.

Sinussa ja minussa on se eroavaisuus, että minä en halua tehdä itsenäisiä päätöksiä. Haluan, että asiantuntija tekee sen "Kana teriyaki":n minulle. Ei se tyyppi kysy mulle McDonaldsissakaan, että mitä täytteitä haluan Big Mac hampurilaiseeni.

Sä oot muuten varmaan niitä jätkiä, jotka lätkpäpeleissäkin aina tietää ammattilaisia paremmin mieten pitäisi pelata missäkin tilanteessa. Tunnistan ihmistyypin. Mua vaan aina ihmetyttää, että miksi ette paina duunia missään kiekko-organisaatiossa. Huutelette vaan anonyymisti täällä netissä.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se kait se on parasta että saa valita mitä haluaa.

Seinältä valitsee jonkun - kokonainen hunajakauraan, mausteinen juusto ja saa paahtaa, kaikki rehut ja kastikkeeksi vaikka southwest. Saa pistää kaikki mausteet ja mukaan. Päivän subi tulee vähän halvemmaksi. Ma-to on hyvät tai no mistä tykkää. Nykyään oon kyllä vaihtanut pizzaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Subwayn prosessi on kieltämättä hankala, kahdesti oon käynyt eikä kolmatta kertaa välttämättä tule. Leipäkin oli jotenkin kuiva, ehkä muodostin annokseni typerästi. Ja juuri siksi olisi kiva, ettei tarvitsisi tehdä itse kaikkea.

Olen täyttänyt helpompia Kelan lomakkeitakin kuin suoriutunut Subwayn yliampuvasta valintaprosessista, jossa valitaan joka helvetin detalji niin yksityiskohtaisesti, että hermot menevät. Antaisivat vain sen patonkinsa perusoletusarvoilla ja kyselisivät vähän vähemmän. Ei sen puoleen, että Subwaysta jaksaisin mitään ostaakaan, ei makuelämys kovin kummoinen ole ollut. Pikaruoasta on kuitenkin kyse, ei mistään kulinaarisesta huippuelämyksestä jossa tarjoilija suosittelee annosta, juomia ja lihan kypsyysastetta.

Lähistön pizzeria kiikuttaa perusasetuksilla pizzan ja/tai kebabin ovelle nettitilauksella, siihen voi sitten kirjoittaa esim. "ei valkosipulikastiketta kebabiin" tai muuta. Ei tarvitse edes puhua mitään kenellekään, maksukin tapahtuu netitse. Ovella voi sanoa "hei, kiitos", ottaa lätyn vastaan ja sulkea oven.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä uusavuttomuuden tila on minulle täysin käsittämätön. Näitä vastaavia tapauksia on tullut vastaan useita ja minä en ymmärrä mikä helvetti sellaisia vaivaa, no pun intended.

Tämä on aivan uskomatonta kuinka tuota pidetään uusavuttomuutena.

Jos menen ulos syömään, niin haluan vain osoittaa ruokalistasta saisinko tuon. Ihan sama mitä sieltä tulee, kunhan jotain tulee.

Useimmat lopulta varmaan osaisi tilata Subinkin, mutta miksi kiinnostaisi semmoinen. Ai niin, koska silloin osoittaisi olevansa fiksu kaiketi. Pikaruokaa tuo ei ainakaan ole nähnytkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös