Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 617
  • 66 798

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä just totesin, että olen se elokuvien läski ja epäsiisti partasuu, joka ei koskaan saa parisuhdetta.
Kaikki miespuoliset ystävät tarrautuu seuraani aina, kun haluavat päästä eroon arjestaan ja ottaa vähän huikkaa turvallisessa ilmapiirissä.

Loppupeleissä jään aina yksin ja muut kömpivät vaimojensa viereen. En mä tätä roolia välttämättä toivonut jeesukselta.
 

sinikettu

Jäsen
Loppupeleissä jään aina yksin ja muut kömpivät vaimojensa viereen. En mä tätä roolia välttämättä toivonut jeesukselta.
Mee joka ilta bodaamaan salille ja ala syömää 200g proteiinia päivässä. Vuoden päästä voit olla vielä pullero, mutta lihaksikas pullero. Sellanen on parempi vaihtoehto kuin pelkkä pullero. Voit päästä myös panee.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mee joka ilta bodaamaan salille ja ala syömää 200g proteiinia päivässä. Vuoden päästä voit olla vielä pullero, mutta lihaksikas pullero. Sellanen on parempi vaihtoehto kuin pelkkä pullero. Voit päästä myös panee.

No en mä nyt miltään Bull Mentulaltakaan halua näyttää.
Olen mielummin panematta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Parasta kuntoilua on kävellä pari kilsaa kahden 18 tölkin olutpakin kannsa kotiin. Ja vielä päälle se jännitys, että jompikumpi pakkauksesta ratkeaa ja tölkit lähtee pyörimään autokaistoille.

Nyt saanen korkata ensimmäisen.

Kaikenlaisia hassutteluja voi heittää ja palstatoverilla on erokriisi menossa. Sìitä, kun pääsee yli, niin se on aivan loputtoman hienoa olla vihdoinkin yksin kotona ja kantamukset kantaneena.

Jos se jotain naurattaa, niin siitä vaan. Välillä elämä on ihanaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitähän vittua sitä tekis isona?

Autonkuljettajan ja varastomiehen töitä tein nuorena ja sen jälkeen toistakymmentä vuotta myyntihommia. Nyt taitaa alanvaihto mennä pipariksi, kun terveys ei kestä lähihoitajan töitä ja opiskelu onkin nyt tauolla.
Pääsin Kelan kuntoutukseen, jossa tota uutta mahdollista ammattia mulle tullaan miettimään oikein porukalla.

Rupeiskohan vaan ryyppäämään?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän vittua sitä tekis isona?
Tätä samaa tulee mietittyä joka pv.

Maanantaina olis päättyny 4.5kk sairasloma mut eilen kävin kontrollissa ja pamahti 4kk lisää saikkua.

Ei tunnu paikat kestävän tehä fyysistä työtä. Toinen kerta 5 vuoteen n. 10kk sairasloma. Ja ikää ei oo vasta kun 28

Mukava ois päästä vaan johonki konttoriin istumaan mut se vaatis että pitäs lähtee opiskelemaan, ja se ei taas oo vahvinta alaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
HOMOT SE LÖYTYI PERUNAKELLARISTA! Jotain oli ilmeisesti ollut tarkoitus siellä ruuvata.
Tuossa on kieliopillinen virhe. Jos puhutaan ihmisistä monikossa, pitäisi käyttää pronominiä ne, ei pronominiä se. Vai pitääkö sanoa jopa he? Se he vaan kuulostaa vääremmältä kuin ne tässä tapauksessa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on kieli ruskeana, siis ihan oikeasti. Enkä ole nuollut kenenkään hanuria. Mitähän ihmettä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaikki miespuoliset ystävät tarrautuu seuraani aina, kun haluavat päästä eroon arjestaan ja ottaa vähän huikkaa turvallisessa ilmapiirissä.
Minulla on vähän sellainen olo että meidän alakerta on joillekin myös pakopaikka arjesta. Siellä voi rauhassa olleilla, olla vähän korjailevinaan jotain ja juoda pari kaljaa ilman että nainen naputtaa vieressä että pitää viedä roskat/pyykit, imuroida, tiskata, hoitaa lapsia tai laittaa ruokaa. Miehen veli on alkanut välillä roikkua täällä kun kotona olo ahdistaa. Sitten se kaljapäissään yhtenä iltana tilitti miksi hän sai nalkuttavan muijan ja veljellä on rennompi tapaus. Se on ehkä valinta kysymys. Ja miehen veljen vaimo (käly?) lähettelee minulle viestiä että pitää laittaa ukko kotiin. En ole laittanut, ilmoittanut vaan että vaimo kaipaa. Ehkä ne saa asiansa taas sovittua.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamuisin aina baareissa paras porukka ja elämäntarinat. Miks jengi suostuu olemaan muualla?
Vaihtelitte lätkäkortteja keskenänne? Yhdellä Karalahdella sai kaksi Jantusta? Vai toisinpäin?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jatkoaika on kyllä huima paikka, täällä sitä kohtaa vaikka millasia ihmisiä ja ihmiskohtaloita. Minä tykkään!
 

Ralph

Jäsen
IS: Lauri, 24, muutti Thaimaahan ja sai kulttuurishokin – viikko Suomessa avasi silmät

Ilmeisesti tuli yllätyksenä, että muuttaminen Aasiaan tarkoittaa silmen vinoutumista. Mutta onneksi palasi takaisin Suomeen edes viikoksi ja silmät palasivat entiselleen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oispa kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Koin juuri hetki sitten Déjà-vun joka myös bon voyage ilmiönä meilläpäin tunnetaan. Aina se on jännä kokemus ja ainakin minä monesti mietin, että pitääkö siihen reagoida jotenkin, mutta siinä vaiheessa se hetki on jo mennyt.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei prkl. Huomenna pitäisi hommia helpottaakseen ottaa moottorisaha toimistotyöläisen rakottomaan käteen. Homokin vielä. Muuten duuneissa menee ikä ja terveys (no ne nyt ovat muutenkin menneet). Tuostahan ei voi tulla muuta kuin sanomista. Kunhan raajat pysyis tallella, niin minulla kuin muillakin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei prkl. Huomenna pitäisi hommia helpottaakseen ottaa moottorisaha toimistotyöläisen rakottomaan käteen. Homokin vielä. Muuten duuneissa menee ikä ja terveys (no ne nyt ovat muutenkin menneet). Tuostahan ei voi tulla muuta kuin sanomista. Kunhan raajat pysyis tallella, niin minulla kuin muillakin.
En tiedä miten homous vaikuttaa moottorisahalla suristeluun, mutta otat vaan sellasen rohevan miesmäisen otteen, mietit mitä teet ja annat palaa. Eli noin niinkuin muutenkin elämässä. Jos sitä on tuohon asti selvinnyt, niin kyllä sitä muutama puukin kaatuu, tai sen pilkottua saa. Muista vaan kaatolovi ja että karsit ennen kuin pilkot.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuli liioiteltua. On tuota aiemminkin tullut tehtyä, siitä on vain turhan paljon aikaa, ehkä siksi on pieni pelko perseessä. Perusasiat on toki muistissa. Ja ei tällä homoudella ole todellakaan asian kanssa mitään tekemistä. Ei noi heterot vain suostuneet sen sahan varteen, homon se tämäkin täytyy tehdä. No, onhan ne mun puita. @BlackWolf
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös