Ei hemmetti mitä kuvia löytyy kännystä. Pubiruusun kanssa. Näin pitäis aina dokumentoida illat. Doku dokumentoi.
Onkohan nimimerkki Mursu saanut milloin viimeksi? Ansaitsisi kyllä kunnon haaremin, tuolla patriarkaalisten rakenteiden kritisoimisella ja muutenkin vain ymmärtämällä naisia niin paljon paremmin kuin me tavikset. Jotka vaan otetaan, eikä koskaan anneta.
Ei hemmetti mitä kuvia löytyy kännystä. Pubiruusun kanssa. Näin pitäis aina dokumentoida illat. Doku dokumentoi.
Mitenhän sitä ei osaa katsoa urheilua muuten kuin suorina lähetyksinä?
Artemi Panarin kuulostaa joltain Kallion trendikuppiloiden annokselta. Nyhtöheinällä täytetty, lämmitetty luomuvegaanipatonki, joka maksaa 25 euroa.
Puola on talviurheilumaa ja ihan käsittämättömät tiedot siellä oli. Siis suomalaisista. Hävettää, kun joutui jossain kohtaa miettimään tuttuja nimiä, mutta kukahan tuo nyt olikaan.
Tämä on muuten niin totta. Mitään jälkilähetyksiä tai tallenteita ole viitsinyt koskaan katsella. Jos ei livenä näe, niin sitten katsellaan teksti-tv:stä, mutta mihinkään jälkilähetyksiin ei saatana sentään sorruta. Mulla on Ruudun lisäksi aina silloin tällöin myös Viaplay hankittuna ja sieltä tulis vaikka kuinka paljon otteluita, mitkä on pelattu vaikka aiemmin päivällä tai edellisenä yönä ja ei ole hajuakaan niiden tuloksista, mutta ei niitä viitsi enää kuitenkaan katsella.Mitenhän sitä ei osaa katsoa urheilua muuten kuin suorina lähetyksinä?
Siinähän on Vesku Loiri esittämässä sitä sen hoilaava vosu -hahmoa (oliko joku Tyyne tms?).Jotain täntyylistä: [Charles Bukowski]. Promotional Poster Depicting Author | Lot #92349 | Heritage Auctions
(kuva saattaa järkyttää herkkiä ihmisiä, jotka uskovat hyvyyteen, tasa-arvoon ja muuhun sontaan)
Totta muuten. Pitipä katsoa ihan tuolta intternetistä miltä Tyyne näytti, tulee muuten tuloksena Veskun Wikipedia-sivusto ensimmäisenä. Hassua lolSiinähän on Vesku Loiri esittämässä sitä sen hoilaava vosu -hahmoa (oliko joku Tyyne tms?).
Tänään olen vain maannut sängyssä ja oksentanut. Eikä se ollut minusta kivaa. Eilen taas makasin sohvalla ja katsoin hiihtoja ja välillä oksensin. Onko kiva olla kipeenä ja yrjötä? Ei ole. Välillä olen syönyt vähän hedelmiä ja vaalea leipää ja juonut mehua ja saanut hellää huolenpitoa mieheltäni. Nyt käyn nukkumaan. Huomenna on vielä sairaslomaa. Väsyttää.
Hyvä ja osuva mielleyhtymä tuokin. Minulle Panarin on aina kuulostanut Panacodin ja Samarinin yhdistelmältä. Poretabletti jolla pääset tiloihin.
Muuten hyvä mielleyhtymä, mutta ei Panacodista pääse "tiloihin", se on vähän tavallista tujumpi särkylääke. Panadolia ja kodeiinia. Jälkimmäinen on tietysti suht tuju kipulääke, mutta ei pilleristä tai parista muuta seurausta ole kuin särkyjen lieventyminen (hyvässä tapauksessa kenties jopa särkyjen lakkaaminen). Tietty jos napsisi paketillisen "Panarinia" niin sitten ehkä.
Itse jouduin taannoin vetämään parin kuukauden kuurin panacodia, se oli jo valmiiiksi tuollaista "panariiniä" eli veteen liotettavia tabletteja. Valtava helpotus oli ainoa tuntemus kun kuuri loppui, niin pahaa se panacodvesi oli. Vieläkin tulee inhon väristyksiä kun muistaa sen tympeän maun suussa. Eikä sitä päässyt edes "tiloihin"...Pilleri tai pari? Nyt täytyy ihmetellä etkö ollenkaan tiedä miten lääkeriippuvuus toimii. Aika paljon kyseisen lääkkeen käytöstä löytyy omia kokemuksiani vastaavia tarinoita.
Minä vedin tuossa pari kuukautta sitten kipuihin Oksikodoonia ja en päässyt edes eroon säryistä. Hitto kun olisi päässyt tiloihin niin olisi ollut todellinen helpotus. Tai pääsin mä yhtenä aamuna, kun jostain syystä 10 pillerin jälkeen sinä 11 aamuna ja se olikin se ainoa aamu kun toimi, heräsin, nousin ylös sängystä, tiesin että nyt piti sattua tuo nousu ja en tuntenut mitään. Ne aamut sitä ennen ja sen jälkeen oli täyttä paskaa, mutta yhtenä aamuna pääsin tiloihin, tai no ainakin särystä eroon. Sakohan noista paljon kadulla, mulla olisi myydä iso satsi, kun ei oikein tee mitään särkylääkkeellä mikä ei auta.Itse jouduin taannoin vetämään parin kuukauden kuurin panacodia, se oli jo valmiiiksi tuollaista "panariiniä" eli veteen liotettavia tabletteja. Valtava helpotus oli ainoa tuntemus kun kuuri loppui, niin pahaa se panacodvesi oli. Vieläkin tulee inhon väristyksiä kun muistaa sen tympeän maun suussa. Eikä sitä päässyt edes "tiloihin"...