Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 425
  • 68 367

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Samalla matikalla laskettuna lienee se tilanne, että toveri Hollanti elää vaihtoehtoisessa todellisuudessa, jossa KalPa on päässyt jatkoon. Hän ei vain kestänyt tätä meidän todellisuutta ja kehitti omat totuutensa.

Todennäköisesti vain kuvittelee, että Hollanti olisi joskus jalkapallon arvokisoissa.

sinikettu

Jäsen
Mä luulin, että palstalla majailee pääasiassa retalejengiä, mutta on täällä vissiin myös kultalusikka perseessä syntyneitäkin. Tai ainakin tämän perusteella olettaisin

Se riippuu tuotteesta mikä on alennuksessa. Olen kellofriikki ja jos tuhansien arvokello on alennuksessa en osta, koska kyseessä on brändin aliarvostus.
Eli en halua haluamaani tuotetta, jos se lähtee liian halvalla. Pakko olla vähintäänkin suomenruotsalaisia.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä luulin, että palstalla majailee pääasiassa retalejengiä, mutta on täällä vissiin myös kultalusikka perseessä syntyneitäkin. Tai ainakin tämän perusteella olettaisin

Eli en halua haluamaani tuotetta, jos se lähtee liian halvalla. Pakko olla vähintäänkin suomenruotsalaisia.
Odottelin hieman, milloin tuota lainataan Humble bragiin. Kellofriikki kuulostaa muutenkin joltain kinkyilyltä. Vähän nahkaa, vaseliinia, pallo suuhun ja kelloja.

En muuten pysty käyttämään rannekelloa, se on jotenkin ahdistavan epämukava. Tuo on tosin yks ja sama, koska muutenkaan ei oikeastaan ole väliä mitä aikaa kello repii, retku kun olen.

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Hirveen paljon näkyy läskejä ämmiä katukuvassa, sekä työpaikoille. Oikeastaan sama minne menee. Miesten tilanne on ehkä vähän parantunut, kun läskejä äijiä näyttäisi olevan vähemmän. Voihan kyse osittain olla optisesta harhastakin. Pieni ylipaino ei miehilä haittaa, mutta naisilla näkyy heti, kun alkaa jostain kohtaa riippumaan.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Hirveen paljon näkyy läskejä ämmiä katukuvassa, sekä työpaikoille. Oikeastaan sama minne menee. Miesten tilanne on ehkä vähän parantunut, kun läskejä äijiä näyttäisi olevan vähemmän. Voihan kyse osittain olla optisesta harhastakin. Pieni ylipaino ei miehilä haittaa, mutta naisilla näkyy heti, kun alkaa jostain kohtaa riippumaan.
Olen aika varma, että miehillä se näkyy ihan samalla tavoin kuin naisillakin.

Teen nyt olettaman sukupuolisen kiinnostuksen kohteistasi - et kiinnitä asiaan samalla tapaa huomiota miesten osalta, koska et ajattele heitä potentiaaliseksi seksikumppaneiksesi. Naiset taas ovat potentiaalisia vaakamambokavereitasi tai vähintään tumputusmielikuvia, jolloin pienikin löysyys häiritsee. Tärkeintä kun naisessa on se timmi kunto ja jos siihen ei pääse, ei häntä enää huoli edes tavallinen persjalkainen suomalainen mies. (Niin kuin se oikeasti olisi sen miehen valinta...)

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hipsteriakat on laihduttaneet parin viime vuoden aikana. Jo oli aikakin. Ilmeisesti nykyhuumeet laihduttavat paremmin kuin v. 2015 huumeet. Tämähän on myös hipsterien aikakäsitys: kolme vuotta sitten oli jokin esihistoria, syötiin lihaa, nussittiin vain vastakkaista sukupuolta, sukupuolia oli kaksi ja lahtarit lahtas.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hipsteriparturi sanoi nyt silmät ja suut kiinni ja ruiskutti jotain ainetta kynittyyn kuontalooni. Mitähän se olisi voinut olla.

En ainakaan tietääkseni ole venäläinen vakooja mistä pitäisi päästä eroon.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Hipsteriparturi sanoi nyt silmät ja suut kiinni ja ruiskutti jotain ainetta kynittyyn kuontalooni. Mitähän se olisi voinut olla.

En ainakaan tietääkseni ole venäläinen vakooja mistä pitäisi päästä eroon.

Oletko nähnyt elokuvan Sekaisin Marista? Siinä esitellään sinänsä hyvin toimiva hiustenmuotoiluaine, jonka voisi sanoa olevan ns. luomutuote. Ja lisäksi tehty vielä käsityönä. Jos piti silmät laittaa kiinni, niin pelkään kyseessä olevan sama aine.

edit: Tietysti jos hipsteriparturi oli nainen, niin sitten ehkä joku muu tökötti kyseessä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
edit: Tietysti jos hipsteriparturi oli nainen, niin sitten ehkä joku muu tökötti kyseessä.

Olenpas nähnyt ja muistan kyllä. Homopoika se oli, kun muille ei ollut aikoja vapaana.

Se ei ollut mitään pääsiäismunan valkuaista vaan jotain mautonta, hajutonta ja väritöntä nestettä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh huh. Pitkä yö edessä. Matka ihmisyyteen. Kärsitään ja nautitaan. Onneks sain kolme tuoppia juotua ennen pilkkua. Elämä on fiilistelyä. Tunteita ja tuoksuja. Kauniit ja rohkeat. Salatut elämät. Ritari Ässä.

Ihmemies on peruttu.

godspeed

Jäsen
Amatööritoimittajankin touhu voi olla rasittavaa. Kirjoittanut neljä raskasta tekstiä lyhyen ajan sisään ja nyt alkaa olla takki tyhjä. Jos ei kirjoittaisi mitään taas hetkeen.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kävin tuossa selaamassa facebookkia ja tuli vastaan näitä eri tahojen aprillipiloja. Sitä mietin, että mikä saa ihmiset kommentoimaan niihin kauheena laumana, että aprillia ja muuta sellaista. Eikö olisi vaan mielenkiintoisempaa seurata meneekö joku retkuun ja kommentoi itse aihetta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihmemies on peruttu.

Onko joku nyt katsonut uutta MacGyveria. Lopetin ensimmäisen jakson jälkeen, ei noin.

Ei vain kertakaikkiaan noin, mutta jonnet ei muista. Vähän sama kuin kävisi töhrimässä Kuninkaan patsaan. Toki joku jonne senkin jo ehti tehdä.

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Au pairit Miamissa au pair vei tuliaiseksi hiivaista Cool Grape "lonkeroa". Kyllä hävettää, mitäköhän ne meistä ajattelee. Ehkä jotkut tykkää siitä enemmän tai sitten ei tiedä eroa aitoon verrattuna.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Au pairit Miamissa au pair vei tuliaiseksi hiivaista Cool Grape "lonkeroa". Kyllä hävettää, mitäköhän ne meistä ajattelee. Ehkä jotkut tykkää siitä enemmän tai sitten ei tiedä eroa aitoon verrattuna.

Maailma on täynnä asioita mistä ei tiedä paremmasta. En kyllä silti ymmärrä miten tuotantoyhtiön laadunvalvonta voi noin pettää.

Kyllä, toimin samalla alalla ja osaisin itse paremmin. Tuossa on käynyt joku "no ota nyt sieltä jotain, ihan sama mitä."

Millään ei ole mitään väliä, kunhan saadaan mainoksia ruutuun. Ja tietenkin halvalla pitää päästä, aitohan voisi vaikka jopa maksaa jotain. Millä se sitten selitettäisiin ylimmälle johdolle.

Paljon järkevämpää olisi ollut vaikka kertoa amerikan serkuille 1952-kisojen historiasta ja miten lonkero liittyy siihen.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Maailma on täynnä asioita mistä ei tiedä paremmasta. En kyllä silti ymmärrä miten tuotantoyhtiön laadunvalvonta voi noin pettää.

Kyllä, toimin samalla alalla ja osaisin itse paremmin. Tuossa on käynyt joku "no ota nyt sieltä jotain, ihan sama mitä."

Millään ei ole mitään väliä, kunhan saadaan mainoksia ruutuun. Ja tietenkin halvalla pitää päästä, aitohan voisi vaikka jopa maksaa jotain. Millä se sitten selitettäisiin ylimmälle johdolle.

Tuohan on mitä parhainta - todennäköisesti tahatonta - komediaa ja juuri sitä mitä tuotantoyhtiö haluaa. Mitä enemmän nuo siellä sekoilevat ja perseilevät, sitä enemmän asia kiinnostaa. Eihän tuossa olisi mitään järkeä mikäli au pairit toimisivat järkevästi ja fiksusti. Mitä hauskaa siinä olisi?

Mitä muuten pernaveikko samalla alalla toimivana - eli au pairina - itse olisit vienyt?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä muuten pernaveikko samalla alalla toimivana - eli au pairina - itse olisit vienyt?

Tyttöystävä oli pienenä Belgiassa aupairina, minä valvon vain laatuja missä sellaisia väliintuloja kaivataan.

Hän on vieläkin yhteyksissä isäntäperheeseen ja tässä on ollut vähän puhetta, jos lähtisi käymään siellä. Eläkeläispariskunta ja mielelläni menisin. Voitaisiin juoda jotain luostarioluita ja muistella menneitä.

Sitten pitäisi kyllä peliin päästä, sen mukaan täytyy aikataulut rakentaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@pettter , onneksi olkoon! olette liittynyt no life -kerhoon tämän ketjun osalta. Ks. ketjun viestimäärät.

Soi muuten Rolling Stones, Sway on loistava kappale, sitten Wild Horses. Varmaan jo tiedättekin että Sticky Fingers kuulolla.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tuossa omalla lähikuntosalillani/uimahallillani oli sellainen paperilappu missä luki vapaasti muisteltuna:

"Ennen vuotta 2002 (markka-aikaan) hankitut sarjakortit on käytettävä viimeistään 31.3.2018 mennessä"

Pari juttua tuli mieleen. Ensinnäkin se, että onkohan oikeasti jollain vielä olemassa jotain markka-aikaan hankittuja sarjakortteja kuntosalille? Ja ilmeisesti näiden käyttöikä on aika helvetin pitkä, jos tosiaan 16 vuotta sitten hankitut sarjakortit olisivat vielä eiliseen saakka olleet ns. käypää valuuttaa. Se mikä myös ihmetyttää niin miksi ihmeessä tuo nuo markka-aikaan hankitut sarjakortit lakkaavat toimimasta juuri nyt, koska jos vertaa esim. siihen että markkoja et ole voinut vaihtaa enää kuuteen vuoteen euroiksi, niin luulisi että tuo olisi jotenkin siihen sidoksissa mutta ei näköjään. Toisaalta voihan tuo olla joku ATK-järjestelmiin liittyvä juttu, vaikka toisaalta mä ihmettelen että mitä väliä jonkun sarjakortin kohdalla on että onko se hankittu euroilla vai markoilla?

Mutta ilmeisesti niitä kortteja sitten vielä ihan oikeasti jossain on/oli aktiivisena, koska en näe oikein muuten mitään syytä että miksi tuollaisesta pitää erikseen ilmoittaa, kun jotenkin maalaisjärjellä voisi kuvitella että markka-aikaan hankitut kortit olisi jo kadonneet pois. Siinäpä onkin jollain henkilöllä ollut tänään aprillipäivänä miettimistä että miksi sarjakortti ei toimi vaikka "vasta ihan äsken sen hankin ja saldoa vielä oli", varmaan menee aprillipilaksi vielä syyttämään.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Josko sitä viimein yrittäisi pääsiäisen tienoilla saada pyöräytettyä visan palstalle pitkästä aikaa.
Olen perjantaista asti pelkästään istunut läppäri sylissä sohvalla refresh painikkeita painellen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toisaalta voihan tuo olla joku ATK-järjestelmiin liittyvä juttu, vaikka toisaalta mä ihmettelen että mitä väliä jonkun sarjakortin kohdalla on että onko se hankittu euroilla vai markoi

Mutta ilmeisesti niitä kortteja sitten vielä ihan oikeasti jossain on/oli aktiivisena, koska en näe oikein muuten mitään syytä että miksi tuollaisesta pitää erikseen ilmoittaa, kun jotenkin maalaisjärjellä voisi kuvitella että markka-aikaan hankitut kortit olisi jo kadonneet pois.

Varmaankin jotain henkilöstömuutoksia tullut ja leopardihatuista tai karavaanareista päästy eroon. Sitten uusi nuori johtaja alkaa siivota ja lakkauttaa vanhat mottipäiset sopimukset.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitää saada vielä vähän virtaa akkuun kun viitsi jättää sitä yöksi lataukseen. Lueskelen kuningattarien rakastajat kirjaa. Aika julmia kohtaloita kyllä ollut ennen muinoin prinsessoilla. Homoja, sadisteja, hulluja, kyvyttömiä, hölmöjä ja muuten vaan epäkelpoja aviomiehiä oli monilla. Ja puolisoa ei itse saanut valita vaan liitot oli yleensä poliittisia. Eivätkä puolisot tavanneet ennen häitä ja välillä jopa eivät tavanneet häissä kun häät järjestettiin molempien kotimaassa sijaisia käyttäen. No joo, eipä kaikki prinssessatkaan olleet ihan kuningatarainesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy