Nii kenen mukaan? Ehkä savolaisten korkeintaan.
Mitähän arvosanaa olet mahtanut tutkailla?
Kaljafirma sponsoroi. Kehtaisko näillä paidoilla kuljeskella.
Samalla matikalla laskettuna lienee se tilanne, että toveri Hollanti elää vaihtoehtoisessa todellisuudessa, jossa KalPa on päässyt jatkoon. Hän ei vain kestänyt tätä meidän todellisuutta ja kehitti omat totuutensa.
Eli en halua haluamaani tuotetta, jos se lähtee liian halvalla. Pakko olla vähintäänkin suomenruotsalaisia.Se riippuu tuotteesta mikä on alennuksessa. Olen kellofriikki ja jos tuhansien arvokello on alennuksessa en osta, koska kyseessä on brändin aliarvostus.
Odottelin hieman, milloin tuota lainataan Humble bragiin. Kellofriikki kuulostaa muutenkin joltain kinkyilyltä. Vähän nahkaa, vaseliinia, pallo suuhun ja kelloja.Mä luulin, että palstalla majailee pääasiassa retalejengiä, mutta on täällä vissiin myös kultalusikka perseessä syntyneitäkin. Tai ainakin tämän perusteella olettaisin
Eli en halua haluamaani tuotetta, jos se lähtee liian halvalla. Pakko olla vähintäänkin suomenruotsalaisia.
Olen aika varma, että miehillä se näkyy ihan samalla tavoin kuin naisillakin.Hirveen paljon näkyy läskejä ämmiä katukuvassa, sekä työpaikoille. Oikeastaan sama minne menee. Miesten tilanne on ehkä vähän parantunut, kun läskejä äijiä näyttäisi olevan vähemmän. Voihan kyse osittain olla optisesta harhastakin. Pieni ylipaino ei miehilä haittaa, mutta naisilla näkyy heti, kun alkaa jostain kohtaa riippumaan.
Hipsteriparturi sanoi nyt silmät ja suut kiinni ja ruiskutti jotain ainetta kynittyyn kuontalooni. Mitähän se olisi voinut olla.
En ainakaan tietääkseni ole venäläinen vakooja mistä pitäisi päästä eroon.
edit: Tietysti jos hipsteriparturi oli nainen, niin sitten ehkä joku muu tökötti kyseessä.
Ihmemies on peruttu.
Au pairit Miamissa au pair vei tuliaiseksi hiivaista Cool Grape "lonkeroa". Kyllä hävettää, mitäköhän ne meistä ajattelee. Ehkä jotkut tykkää siitä enemmän tai sitten ei tiedä eroa aitoon verrattuna.
Maailma on täynnä asioita mistä ei tiedä paremmasta. En kyllä silti ymmärrä miten tuotantoyhtiön laadunvalvonta voi noin pettää.
Kyllä, toimin samalla alalla ja osaisin itse paremmin. Tuossa on käynyt joku "no ota nyt sieltä jotain, ihan sama mitä."
Millään ei ole mitään väliä, kunhan saadaan mainoksia ruutuun. Ja tietenkin halvalla pitää päästä, aitohan voisi vaikka jopa maksaa jotain. Millä se sitten selitettäisiin ylimmälle johdolle.
Mitä muuten pernaveikko samalla alalla toimivana - eli au pairina - itse olisit vienyt?
Olen perjantaista asti pelkästään istunut läppäri sylissä sohvalla refresh painikkeita painellen.Josko sitä viimein yrittäisi pääsiäisen tienoilla saada pyöräytettyä visan palstalle pitkästä aikaa.
Toisaalta voihan tuo olla joku ATK-järjestelmiin liittyvä juttu, vaikka toisaalta mä ihmettelen että mitä väliä jonkun sarjakortin kohdalla on että onko se hankittu euroilla vai markoi
Mutta ilmeisesti niitä kortteja sitten vielä ihan oikeasti jossain on/oli aktiivisena, koska en näe oikein muuten mitään syytä että miksi tuollaisesta pitää erikseen ilmoittaa, kun jotenkin maalaisjärjellä voisi kuvitella että markka-aikaan hankitut kortit olisi jo kadonneet pois.