Ajattelin lähteä tästä lounaalle.
Muista oikea ruokavalio. Ulkonahan perkele sataa.
Ajattelin lähteä tästä lounaalle.
Söin samaa lihakeittoa (itse valmistamaani) kuin eilenkin. Oli edelleen turhan suolaista, mutta muuten oikein maittavaa.Muista oikea ruokavalio. Ulkonahan perkele sataa.
Hommasin itselleni kirpparilta liekkipaidan rekvisiitaksi, sellaisen kauluspaita mallisen. Täytyy käydä kaupungilta katselemassa vielä leijonavaakuna lippistä ja jotain paitaa missä kiitetään veteraaneja.
Huomenna naamiais-grillibileet. Sää suosii. Hommasin itselleni kirpparilta liekkipaidan rekvisiitaksi, sellaisen kauluspaita mallisen. Täytyy käydä kaupungilta katselemassa vielä leijonavaakuna lippistä ja jotain paitaa missä kiitetään veteraaneja. Täytyy harjoitella vielä räkimään hampaiden välistä ja poltamaan röökiä peukalo-etusormiotteella.
Huomenna naamiais-grillibileet.
Naamiaisten teemana siis grilli, kun jätkä pukeutuu porilaiseksi? Itse saattaisin suosia nakkikukkaro -kostyymiä.Heh, hyvä vaihtoehto aina naamiaisiin. Pukeutua porilaiseksi.
Naamiaisten teemana siis grilli, kun jätkä pukeutuu porilaiseksi? Itse saattaisin suosia nakkikukkaro -kostyymiä.
Latasin uusimman rosteri-päivityksen NHL Eastside Hockey Manageriin ja aloin manageroimaan Penguinsiä(gloryhunter ;)). Nyt olisi pulma, että vaihtaiskohan sitä Staalin Calgaryyn ja vaihdossa saisi Cammalerin+Backlundin+1st ruond 2008/09/10/11(joku noista vuosista). Mitä te muut NEHM hakkaajat olette mieltä kannattaisiko vaihtaa?
Nyt on taas se aika työpäivästä kun väsyttää aivan sairaasti. Aina sama juttu lounaan jälkeen. Tarttisko lopettaa syöminen työpaikalla kokonaan niin ei tulis tämmöistä?
Nyt on taas se aika työpäivästä kun väsyttää aivan sairaasti. Aina sama juttu lounaan jälkeen. Tarttisko lopettaa syöminen työpaikalla kokonaan niin ei tulis tämmöistä?
Jos vaan millään saat pidettyä Malkinin sekä Crosbyn itselläsi edes kohtalaiseen hintaan kun kaiffarien sopparit loppuvat (en kylläkään tiedä että miten tuossa päivityksessä sopimustilanne on), niin kyllä kannattaisi. Ehdottomasti.
Astran huolto maksaa varmaan enemmän yhdessä vakuutusmaksujen ja autoveron kanssa, kuin itse auton arvo on... Hurraa! Siihen vielä päälle autokoulun riistot ja jokainen litra bensaa, meniskö sitä sittenkin bussilla...
Ja kiinnostuneille: iänikuinen jakohihna, lisäksi vesipumppu ja jarrunesteet.