Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 267
  • 66 855
Kaakao oli hyvää, ja söin monta paahtoleipää.

Itse menin makkaralla ja riisipiirakalla. Ja juomaksi mehua, ei siis aina kahvia.

Maikkarilta tulee joku leffa 23.30. Olikohan se Boltergeist tjms.
Vois kassella millainen leffa kyseessä. Tietysti jos joku on nähnyt kyseisen leffan, niin voi kertoa onko se katsomisen arvoinen.

Niin ja kyllä Suomi lauantaina vie, turhaan huolehditte. Litti tekee kaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Mehiläisiö on vaikea saada pysymään hengissä pesänsä ulkopuolella. Tämä vituttaa.

Kuriositeettina mainittakoon, että mehiläisen silmässä kasvaa karvoja. Ihmetytti kovasti kun ensimmäisen kerran huomasin, enkä ollenkaan tiedä mitä hyötyä moisesta on.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mehiläisiö on vaikea saada pysymään hengissä pesänsä ulkopuolella. Tämä vituttaa.

Muurahaisia taas on vaikea saada tapettua vaikka olen laittanut tuonne kylpyhuoneeseen muurahaisrasiaoita sun muita vitkuttimia sekä ulos sokkelin juureen muurahaisrakeita, vittu että vituttaa. Ne on tehnyt pesän jonnekkin tuonne perustuksiin saatana. No onneksi ovat vähentyneet jo.

Ainut positiivinen asia on että syövät muruja lattioilta joten eipä tarvitse imuroida...
 
Viimeksi muokattu:

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Voit sä olla mun chat-sisko?

Kaljaa koneeseen!

Mä voin, mä voin! tosin musta tuntuu että mun toinen tissi on isompi kuin toinen...


Hei auttakaa mua! Mua on viime aikoina kutittanu alapäähän ja sinne on kasvanu jotain ihme mömmömäisiä sieniä. Kysymys kuuluukin, minkä värisiä sieniä uskaltaa syödä ja kuuluuko niitä paistaa ennen? Hyviä reseptejä?
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Muurahaisia taas on vaikea saada tapettua vaikka olen laittanut tuonne kylpyhuoneeseen muurahaisrasiaoita sun muita vitkuttimia sekä ulos sokkelin juureen muurahaisrakeita, vittu että vituttaa. Ne on tehnyt pesän jonnekkin tuonne perustuksiin saatana. No onneksi ovat vähentyneet jo.

Ainut positiivinen asia on että syövät muruja lattioilta joten eipä tarvitse imuroida...

En tiedä mitä tarkalleen tarkoitat noilla rakeilla, mutta itse olen menestyksekkäästi tuhonnut kaksi muurahaiskolonnaa siten, että olen ostanut kaupasta myrkkyä jauheena jota sekoitetaan veteen ja tämän jälkeen sillä vedellä kastellaan niitä reittejä ulkona joissa nämä tuholaisen perkeleet marssii jonoissaan. Itse tein niin, että seurailin muutamia "pääreittejä" ulkona, kastelin ne + talon kivijalan jota pitkin menivät rakenteisiin. Tehokkaasti sai tuhottua eikä niitä löytynyt enää muutaman päivän päästä ollenkaan. Myrkkyhän toimii niin, kuten ilmeisesti nuo rakeetkin, että elukoihin tarttuu myrkkyä jonka sitten kuljettavat pesään jossa myrkky pikkuhiljaa tappaa koko populaation, tai no ainakin valtaosan. Hyviä hermoja ja pitkäjänteisyyttä tuossa aluksi vaaditaan, kun hieman selvittelee muurahaisten kulkureittejä jne jonne sitä myrkkyä sitten tunkee, mutta tulos ainakin omalla kohdallani hyvä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
En tiedä mitä tarkalleen tarkoitat noilla rakeilla...

Baition I Rae: imidakloripridi 0,5 g/kg, syöttirae

Koko kevään näitten kanssa vehdannut. Pahintahan on kun se pesä on tuolla sokkelin uumenissa. No on ne onneksi jo vähentyneet/siirtyneet ulos. 2 viikkoa sitten laitoin niitä rakeita ja tuntuu niille maistuvan, myös raatoja alkaa olla jo siellä täällä. On muuten siistiä herätä aamulla kun muurahaisia kävelee naamalla :)
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Myrkkyhän toimii niin, kuten ilmeisesti nuo rakeetkin, että elukoihin tarttuu myrkkyä jonka sitten kuljettavat pesään jossa myrkky pikkuhiljaa tappaa koko populaation, tai no ainakin valtaosan.
Miksei sitä myrkkyä laiteta suoraan pesään? Jos kerran kulkureittejä kartoitetaan noin tarkasti, niin voisi paluureitin pesäänkin kartoittaa. :o (muistinpa taas hymiön)
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Miksei sitä myrkkyä laiteta suoraan pesään? Jos kerran kulkureittejä kartoitetaan noin tarkasti, niin voisi paluureitin pesäänkin kartoittaa. :o (muistinpa taas hymiön)

Siksi, että kuten omassa tapauksessani, ja kuten ilmeisesti arvon palstalaisen tapauksessa, ei ole tarkkaa tietoa missä se pesä tarkasti sijaitsee. Jos ne muurahaiset menee sisään vaikkapa kivijalan rakosista niin sehän ei tarkoita sitä että se pesä on siinä heti raon takana. Sehän näissä usein ongelmaista onkin, ettei varsinaisen pesän sijainnista ole tietoa tai siihen ei suoraan pääse käsiksi; tällöin sitten myrkytetään ne kulkureitit joista myrkky tarttuu elukoihin ja jotka kuljettavat sen lopulta pesään.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Siksi, että kuten omassa tapauksessani, ja kuten ilmeisesti arvon palstalaisen tapauksessa, ei ole tarkkaa tietoa missä se pesä tarkasti sijaitsee. Jos ne muurahaiset menee sisään vaikkapa kivijalan rakosista niin sehän ei tarkoita sitä että se pesä on siinä heti raon takana. Sehän näissä usein ongelmaista onkin, ettei varsinaisen pesän sijainnista ole tietoa tai siihen ei suoraan pääse käsiksi; tällöin sitten myrkytetään ne kulkureitit joista myrkky tarttuu elukoihin ja jotka kuljettavat sen lopulta pesään.
eikö tuohonkin voisi käyttää tuliaseita? toki eihän niitä kaikkia ammuttua saa, mutta kun ensimmäisen tuhatkin posottaa menemään, niin kai niitä muita nyt luulisi alkavan pelottaa!
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Vedin eilen hankalan tilaisuuden nappiin ja tänään tullut joka suunnasta tukuttain erinomaista palautetta. Samalla palkka on noussut yli itselleni maagisen 30K:n vuodessa duunissa, joka ei tunnu duunilta. Metallica reilu viikon päästä, loma alkaa juhannuksesta ja kestää heinäkuun loppuun.

Olisi varmaan kuulunut positiivisuusketjuun.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Maikkarilla näkyi juuri vanha kunnon Sony Trinitron-kuvaputki. Oi niitä aikoja.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
eikö tuohonkin voisi käyttää tuliaseita? toki eihän niitä kaikkia ammuttua saa, mutta kun ensimmäisen tuhatkin posottaa menemään, niin kai niitä muita nyt luulisi alkavan pelottaa!

Suosittelen ehdottomasti, että jokainen, jolla on muurahaisongelmia ja jotka varsinkin pesivät puutalon rakenteissa, tuhoavat nämä ärsyttävät kolonnat ottamalla täyden purkin Pirkan deodoranttia suihkepullossa, asettamalla sytkärin alle ja sytyttymään siihen liekin sekä painamaan samanaikaisesti deodoranttipullon päällä olevasta painikkeesta jolloin deodoranttisumu osuu sytkärin liekkiin. Tulee murkuille lähtö ja tulee varmaan vähän muutakin. Ja tähän sitten se hymiö. :) Näin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Duunia oli puol kymppiin. Hölkkäsin kotio noin viisi kilsaa sateessa. Join kahvia. Nyt liikaa virtaa. Roikun netissä. Pitäs nukkua. Yks muija kummittelee mielessä yhä. Kuuntelen vanhaa Stratovariusta. Helevetti, aamuvuoro odottaa. Viiikonloppu töissä. En voi dokata. Elämä on kurjaa, mutta hauskaa. Nyt nukkumaan. Aamulla leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Sori, Max on päässyt loppumaan. Tavallista Pepsiä löytyy, sekä sitten Spritea, Fantaa ja Coca Colaa.

Missä lisämyynti? Tyrkytä nyt siihen vähintään yhdet sipulirenkaat!

Perkele, käsi paloi hieman duunissa. Täytynee voidella sisäpuolelta, korkkaanpa kaljan edessä olevan vapaapäivän edellä ja katon Poltergeistin lopun illan ratoksi ennen kiekkoyötä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös