Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 441
  • 66 856

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
yks kaks kolmee toimii
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
SC-finaalia odotellessa luen parhaillaan pyöräilyuutisia ja äsken selasin 10 slovakkikiekkosivustoa läpi - ei uutta.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
SC-finaalia odotellessa luen parhaillaan pyöräilyuutisia ja äsken selasin 10 slovakkikiekkosivustoa läpi - ei uutta.

Stumpelin siirrosta/jatkosta vielä mitään tietoa? Tai siis, onko mitään virallista tietoa, sen nyt tietää että Venäjän poijjaat kusettavat/keksivät "faktoja" joka käänteessä.

Tonight Show aikamoinen pettymys vielä tässä vaiheessa, vähän jäykältä tuntuu Conan tuolla. Enkä nyt puhu miehen Carrot Topin näköisestä vehkeestä, vaan koko olemuksesta.

Kätevä hyppäys seuraavaan aiheeseen. JIMillä on pyörinyt helkkarin hauskoja "Roast of..." -pätkiä, ainakin Pam Andersonin sekä Flavor Flavin ovat tylyttäneet. Noita tuli joskus kohtuu kauan sitten, ja nyt taas, mutta kysymys kuuluukin, että mistä noita mahtaa nähdä netistä? YouTubesta ainakin kohtalaisen heikosti tuntui löytyvän.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Saaks molemmilla? Juomaks lasol..lasillinen colaa kiitos.

Molemmilla majoneeseilla tulee, ja lasillinen colaa. Valitettavasti currymajoneesissa menee hetki, takahuoneen Pedrolla on kass...varastot tyhjänä just nyt.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meikä on valmistunut koulusta. Olin länsi-Helsingissä (tietääkseni) ryypiskelemässä, olen nyt pohjois-Vantaalla, söin juuri ja mietin, että pitäiskö vielä juoda yksi olut. Elämä on ihanaa. Jatkoaika on kova mesta ja trillumarei.
 

Cube

Jäsen
Niin, ja potkujahan en voi "hankkia". Jotain työtä on oltava joka hetki, sillä opiskelija on täysin tyhjän päällä kesäajan, yhteiskunta tukee 0:lla eurolla, mikäli et satu töitä löytämään - ja niitä ei tällä hetkellä ole, muuten en tällaisille kusettajafirmoille työskentelisi tuntiakaan.
Eikö jotain toimeentulotukea ole mahdollista saada? Tai sitten voi nostaa opintotukea kesälläkin, vaikka aikas vähän sekin toki on. Opintolaina sitten vikana mahdollisuutena. Mielummin nostaisin lainaa kuin tekisin tuollaista työtä. Nostin nytkin vähän, vaikka työni on ihan ok.

Ei siinä tosin mitään, jos jaksat tuollaista duunia tehdä, koska sehän on oikein hienoa. Itse en vaan jaksaisi niin kauan kuin mitään muita vaihtoehtoja olisi olemassa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Aamun sämpyläpussissa oli 7 leipää normaalin 6 sijasta. Wohoo!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuntui vielä kylmemmältä kuin eilen. Palelin työmatkalla kuin horkkatautinen. Mutta löytyypä villapaita työpaikalta, eikä enää palella yhtään. NASULIA!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mulla on kauhee pissahätä... Pitää kai herätä ja mennä vessaan...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Aika väsynyt päivä, onneks pääsen tänään lähtemään aikaisemmin töistä kun on parturi. Huomenna olis yksi sählyturnaus tiedossa, seitsemältä aamulla pitäisi jo lähteä. Onneksi kyseessä on ns. ryyppyreissu, mutta pitäisiköhän hiukan ottaa jo tänäänkin? Huvittais kyllä kun on niin paskat kelitkin, mutta toisaalta krabbessa pelaamisesta on myös huonoja kokemuksia. Elämä täynnä valintoja.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On muuten käsittämätöntä tuubaa Jatkoaika pullollaan nykyään. Tämäkin yksi osoitus sitä itseään. Täytinkö nyt velvollisuuteni?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nukahdin yöllä vähän ennen peliä, paska homma. Toisin sanoen, Pittsburghin pelina aikana mä vedin Zetaa, tääkin kuulostaa paskaselta hommalta.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Ulkona sataa...Pitäiskö laittaa jalkaan vanhat epämukavat rikkinäiset kengät vai uudet mokkaset jotka menee heti paskaksi sateessa ?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pizzeriasta ostettu pizza on loistavaa jääkaappikylmänä, sen sijaan itse tehty pizza on kylmänä aivan järkyttävää. Toinen pala on kyllä pakko pistää mikron kautta.

Onko olemassa makro-aaltouuni? Hä?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ajattelin lähteä tästä lounaalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös