Näin öisin kun luukuttaa pokea niin välillä tulee mieleen kuuluukohan tää naapuriin asti.
En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.Vaikka kuuluisikin niin luulen, että enemmän niitä häiritsee se, kun varastat pyykkituvasta pikkuhousuja.
En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.
Entä kiristikö jaloissa?En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.
Lämmin osanotto ikääntymisenne johdosta.Mitä kirjoitetaan 50-vuotissynttärikorttiin naiselle? Ei mitään hävyttömyyksiä.
Enää pitää tietää maistelitko ennen vai jälkeen jalkaan kokeilun?En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.
Joku hassu juttu, joka viittaa siihen että täytät taas kakskytäviis.Mitä kirjoitetaan 50-vuotissynttärikorttiin naiselle? Ei mitään hävyttömyyksiä.
Mitä kirjoitetaan 50-vuotissynttärikorttiin naiselle? Ei mitään hävyttömyyksiä.
Joku hassu juttu, joka viittaa siihen että täytät taas kakskytäviis.
Onneksi et ole kuin auto, joka käytössä kuluu. Vaan olet kuin viini, joka vanhetessaan paranee.
Jaettu ilo on paras ilo, vai miten se meni.Huomenna pääsee panee.
En minä, mutta varmastikin joku muu. Onnea hänelle, tai oikeastaan heille. Mitä enemmän osallistujia sitä parempi.
Jos korttien lähettäminen noin ahdistaa, niin varmaan ne voi silloin korvata tekstarilla tai onnittelupuhelulla. Ja elämä maistuu taas.Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.
Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.
50 on uusi 30!Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.
En tiedä, kun en ole kokeillut lähettämistä. Lauantaina on livejuhlat ja Tapparan pikkujoulujen takia peli alkaa kätevästi jo iltapäivällä, niin ehdin nähdä sen kokonaan ennen suden suuhun menemistä.
Hitto tätä talvea. Oli kahdenkymmenen pakkasia vielä tiistaina. Sitten pamahti paikalle taas plussakeli. Nyt on taas liukasta lähes joka paikassa. Nastakengillä kulkee kyllä hyvin mutta ei niillä taas haluisi kopsutella sisätiloissa ja kaupungilla. Vaihtokengät mukaan joo... Ketuttaa tämä liukastelu.
Sain aikoinaan suoraan kädestä onnittelukortin, johon kortin antaja oli kirjoittanut toivomisen sijaan terveisin.
Pääsenköhä mä panee? Aamulla ei ehtinyt (saatikka olisiko niinkään edes huvittanut) mutta onhan tässä vielä päivää jäljellä.Huomenna pääsee panee.
En minä, mutta varmastikin joku muu. Onnea hänelle, tai oikeastaan heille. Mitä enemmän osallistujia sitä parempi.