Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 284
  • 66 843

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen entistä vakuuttuneempi siitä että tuolla Naisasiat -ketjussa tämän hetken aktiivisin jäsen on nimimerkki HIFK:n reinkarnaatio.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta hiihtäminen on kivaa. Lapsena ja nuorena se oli myös kätevin tapa liikkua monista a-paikoista moniin b-paikkoihin silloin kun pystyi. Kyllä siinä tuli aika paljon hiihdeltyä. Ihmettelin vähän 1. luokalla jengiä, jotka eivät saaneet edes suksia jalkaansa. En kyllä sanonut tästä mitään. Nykyään en ihmettele, siinähän ovat. Typerä saman rinkulan kiertäminen rupesi kyllä kyllästyttämään, eihän siinä ole mitään järkeä. Miksi pyöriä paikallaan, kun voi ottaa vähän leveämmät sukset ja lähteä metsään risteilemään? Silloin näkeekin kaikenlaista jännää. Yhtenä päivänä näin esimerkiksi kolme erilaista tikkaa samalla kertaa.

edit. Menikös tuo ihmettely-kohta vähän ot:ksi? Pitäisikö siirtää ihmettelyketjuun?
 

sinikettu

Jäsen
Itsemoderointi on kielletympää kuin juuri mikään.
Saako itsemoderoinnista kuinka herkästi banaania? Mä oon luullut, että se on vähän niin kuin uskonrauhan rikkominen eli pieni jutskujen ja allahien pilkkaus turuilla ja toreilla ei vaikuta oikee mihinkään, mutta kun aletaa menemää vähän laajempiin ja voimallisiin keinoihin, niin poliisi/modesetä tulee antamaan vähän piiskaa ja banaania. Että aika pahasti siis saa itsemoderoida, että hanuri tulee helläksi banaanista.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ostin just junaliput lentokentälle ens kuussa alkavaa neljän viikon Thaimaan lomaa varten. Matkakuume nousi välittömästi tappiin. Äkkiä se kuukausi menee, reissua odotellessa..
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Talviloma alkoi ja tässä sitä on heiluttu hereillä kuudesta lähtien ja aamutv:tä katsellen. Kaikenlaista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
vittu tätä flunssaa. tässä olis muutakin tekemistä tai ei olis. ihan sama. alkais jo olumppialaiset, vois pettyä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.
Entä kiristikö jaloissa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä kirjoitetaan 50-vuotissynttärikorttiin naiselle? Ei mitään hävyttömyyksiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.
Enää pitää tietää maistelitko ennen vai jälkeen jalkaan kokeilun?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joku hassu juttu, joka viittaa siihen että täytät taas kakskytäviis.

Joo, olen muuten jonkun 2 x 25 -jutun joskus nähnytkin.

Onneksi et ole kuin auto, joka käytössä kuluu. Vaan olet kuin viini, joka vanhetessaan paranee.

No tuohan on loistava, edelliseen ehdotukseen tuli "sika".
--

Onkohan tänään koko SM-liigahistorian mielenkiinnottomin kierros?

EDIT:

Niin siis tuohon hassutteluun, tarjosin sitä toki tytölle, kun se oli ainoa vaihtoehto siinä kohtaa.
 
Viimeksi muokattu:

sinikettu

Jäsen
Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös