Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 612 430
  • 67 889

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Talviloma alkoi ja tässä sitä on heiluttu hereillä kuudesta lähtien ja aamutv:tä katsellen. Kaikenlaista.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
vittu tätä flunssaa. tässä olis muutakin tekemistä tai ei olis. ihan sama. alkais jo olumppialaiset, vois pettyä.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.
Entä kiristikö jaloissa?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä kirjoitetaan 50-vuotissynttärikorttiin naiselle? Ei mitään hävyttömyyksiä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En ole tässä kämpässä ottanut. Vasta tuolla kyllä oli yhdet, mutta tuoksui ja maistui niin huuhteluaineelta niin jätin sinne.
Enää pitää tietää maistelitko ennen vai jälkeen jalkaan kokeilun?

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joku hassu juttu, joka viittaa siihen että täytät taas kakskytäviis.

Joo, olen muuten jonkun 2 x 25 -jutun joskus nähnytkin.

Onneksi et ole kuin auto, joka käytössä kuluu. Vaan olet kuin viini, joka vanhetessaan paranee.

No tuohan on loistava, edelliseen ehdotukseen tuli "sika".
--

Onkohan tänään koko SM-liigahistorian mielenkiinnottomin kierros?

EDIT:

Niin siis tuohon hassutteluun, tarjosin sitä toki tytölle, kun se oli ainoa vaihtoehto siinä kohtaa.

Viimeksi muokattu:

sinikettu

Jäsen
Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.
Jos korttien lähettäminen noin ahdistaa, niin varmaan ne voi silloin korvata tekstarilla tai onnittelupuhelulla. Ja elämä maistuu taas.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

En tiedä, kun en ole kokeillut lähettämistä. Lauantaina on livejuhlat ja Tapparan pikkujoulujen takia peli alkaa kätevästi jo iltapäivällä, niin ehdin nähdä sen kokonaan ennen suden suuhun menemistä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto tätä talvea. Oli kahdenkymmenen pakkasia vielä tiistaina. Sitten pamahti paikalle taas plussakeli. Nyt on taas liukasta lähes joka paikassa. Nastakengillä kulkee kyllä hyvin mutta ei niillä taas haluisi kopsutella sisätiloissa ja kaupungilla. Vaihtokengät mukaan joo... Ketuttaa tämä liukastelu.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
En tiedä, kun en ole kokeillut lähettämistä. Lauantaina on livejuhlat ja Tapparan pikkujoulujen takia peli alkaa kätevästi jo iltapäivällä, niin ehdin nähdä sen kokonaan ennen suden suuhun menemistä.

Sain aikoinaan suoraan kädestä onnittelukortin, johon kortin antaja oli kirjoittanut toivomisen sijaan terveisin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto tätä talvea. Oli kahdenkymmenen pakkasia vielä tiistaina. Sitten pamahti paikalle taas plussakeli. Nyt on taas liukasta lähes joka paikassa. Nastakengillä kulkee kyllä hyvin mutta ei niillä taas haluisi kopsutella sisätiloissa ja kaupungilla. Vaihtokengät mukaan joo... Ketuttaa tämä liukastelu.

Suomea koskevissa turistioppaissa usein kerrotaan kuinka Suomi on rauhallinen ja turvallinen maa, mutta kylmää ja liukasta voi olla. Tottahan se on ja aasialaiset käsittääkseni käyttää paljonkin nastoja. Ehkä monet muutkin.

Sain aikoinaan suoraan kädestä onnittelukortin, johon kortin antaja oli kirjoittanut toivomisen sijaan terveisin.

Sanoin aikoinaan 53-vuotiaalle terminaalivaiheen syöpää sairastavalle "terve!"

Aavistuksen hävetti, kun vastaus oli "no ei tässä nyt kovin terveitä olla." Hautajaiset oli muutaman kuukauden päästä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomenna pääsee panee.

En minä, mutta varmastikin joku muu. Onnea hänelle, tai oikeastaan heille. Mitä enemmän osallistujia sitä parempi.
Pääsenköhä mä panee? Aamulla ei ehtinyt (saatikka olisiko niinkään edes huvittanut) mutta onhan tässä vielä päivää jäljellä.

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On muuten kuuma lääkäri Naantalin terveyskeskuksessa. Miss Turku muutaman vuoden takaa nopealla Googletuksella.

Suosittelen käymään vaikkei mitään kunnon aihetta olisikaan, parantaa fiilistä kummasti ton (naaman) katsominen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy