Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 940
  • 66 799

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.
Jos korttien lähettäminen noin ahdistaa, niin varmaan ne voi silloin korvata tekstarilla tai onnittelupuhelulla. Ja elämä maistuu taas.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mua muuten masentais aivan saatanasti, jos mun pitäis lähettää syntymäpäiväkortteja mun 50-vuotiaalle kaverille. Elämä vetelee viimeisiään. Tai viimeisen on jo vedelty. Shalom teille kurjille ja kurttuisille vanhuksille.

En tiedä, kun en ole kokeillut lähettämistä. Lauantaina on livejuhlat ja Tapparan pikkujoulujen takia peli alkaa kätevästi jo iltapäivällä, niin ehdin nähdä sen kokonaan ennen suden suuhun menemistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto tätä talvea. Oli kahdenkymmenen pakkasia vielä tiistaina. Sitten pamahti paikalle taas plussakeli. Nyt on taas liukasta lähes joka paikassa. Nastakengillä kulkee kyllä hyvin mutta ei niillä taas haluisi kopsutella sisätiloissa ja kaupungilla. Vaihtokengät mukaan joo... Ketuttaa tämä liukastelu.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
En tiedä, kun en ole kokeillut lähettämistä. Lauantaina on livejuhlat ja Tapparan pikkujoulujen takia peli alkaa kätevästi jo iltapäivällä, niin ehdin nähdä sen kokonaan ennen suden suuhun menemistä.

Sain aikoinaan suoraan kädestä onnittelukortin, johon kortin antaja oli kirjoittanut toivomisen sijaan terveisin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto tätä talvea. Oli kahdenkymmenen pakkasia vielä tiistaina. Sitten pamahti paikalle taas plussakeli. Nyt on taas liukasta lähes joka paikassa. Nastakengillä kulkee kyllä hyvin mutta ei niillä taas haluisi kopsutella sisätiloissa ja kaupungilla. Vaihtokengät mukaan joo... Ketuttaa tämä liukastelu.

Suomea koskevissa turistioppaissa usein kerrotaan kuinka Suomi on rauhallinen ja turvallinen maa, mutta kylmää ja liukasta voi olla. Tottahan se on ja aasialaiset käsittääkseni käyttää paljonkin nastoja. Ehkä monet muutkin.

Sain aikoinaan suoraan kädestä onnittelukortin, johon kortin antaja oli kirjoittanut toivomisen sijaan terveisin.

Sanoin aikoinaan 53-vuotiaalle terminaalivaiheen syöpää sairastavalle "terve!"

Aavistuksen hävetti, kun vastaus oli "no ei tässä nyt kovin terveitä olla." Hautajaiset oli muutaman kuukauden päästä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomenna pääsee panee.

En minä, mutta varmastikin joku muu. Onnea hänelle, tai oikeastaan heille. Mitä enemmän osallistujia sitä parempi.
Pääsenköhä mä panee? Aamulla ei ehtinyt (saatikka olisiko niinkään edes huvittanut) mutta onhan tässä vielä päivää jäljellä.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On muuten kuuma lääkäri Naantalin terveyskeskuksessa. Miss Turku muutaman vuoden takaa nopealla Googletuksella.

Suosittelen käymään vaikkei mitään kunnon aihetta olisikaan, parantaa fiilistä kummasti ton (naaman) katsominen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lääkäristä tuli mieleen että oonkohan mä koskaan saanut lääkäriltä apua mihinkään vaivaan, siis jotain konkreettista juttua. Kerran kyllä sain antibioottikuurin. Ja pari muutakin lääkejuttua oon saanut, mutta ne oli ihan höpöhöpöä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pääsenköhä mä panee? Aamulla ei ehtinyt (saatikka olisiko niinkään edes huvittanut) mutta onhan tässä vielä päivää jäljellä.

Kyllä on tasa-arvo mennyt kummalliseksi. Vielä 90-luvulla tytöt ei pannu vaan ne antoi.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Saa 2 x Elokuvalippua hintaan 1 €. Voidaan käyttää kaikissa teattereissa kautta maan! Viimeinen mahdollisuus tänään Klikkaa tästä: (epämääräinen linkki)

Yllä suora lainaus juuri saapuneesta tekstiviestistä. Tämä on vaan pakko hyödyntää. Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Lähettäjänä joku leffaklubi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä on tasa-arvo mennyt kummalliseksi. Vielä 90-luvulla tytöt ei pannu vaan ne antoi.
Kyllä, pitää muistaa sukupuolineutraalius. Se on muotia. Ja seksi ei kai ihan heti mene muodista. Ja kyllä minä itse ajattelen että panettaa eikä että tekisi mieli antaa.
 

sinikettu

Jäsen
Kyllä. Sama nainen.

Ei oikeen muuta sanottavaa. Kai se pitää kahville ainakin kysyä, jos vielä törmään kyseiseen muikkeliin.
Pitäis varmaan mennä naantalin terkkariin töihin, kunhan tässä valmistun (toivottavasti) kesällä. Jos meinaat kokeilla, niin kannattaa sitä ennen. Meikäläisen jäljiltä ei enää löytyne naantalissa paljon koluttavaa :---)

On vielä samaa ikäluokkaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jätä nyt Muumit edes rauhaan.
Pikku Myy ja Aliisakin taitavat vielä olla sakkolihaa. Mymmeli taitaa olla jo sallittujen rajoissa. Noitaa ei välttämättä kannata, koska kikkeli saattaa kadota siinä touhussa jonkun loitsun myötä. Tuutikki on lesbo.
 

sinikettu

Jäsen

sinikettu

Jäsen
Pitänee taas illalla hakea lidlistä kuralonkeroa, kunhan salin jälkeen kotia pääsen. Illalla katellaan telkkaria tai jotain. Jää kiakkoakin voisi katsella, mutta tuun kotiin ehkä kahdeksan maissa ja ottelu onkin pian ohi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On muuten kuuma lääkäri Naantalin terveyskeskuksessa. Miss Turku muutaman vuoden takaa nopealla Googletuksella.

Suosittelen käymään vaikkei mitään kunnon aihetta olisikaan, parantaa fiilistä kummasti ton (naaman) katsominen.

O sweet Jasmin. Olen kuullut huhuja lajitovereideni piireistä.

Homojako ootte (homo-jako)?

Missä kuva?! Vai ootteko trolleja, toivotte että guuglaan Jasminin ja päädyn virussivulle? Guuglaan heti reklamaationi jälkeen.

Ed. Guuglasin. Sillä päättyy viransijaisuus kesällä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pyeongchang Pyeongchang Pyeongchang, meniköhän oikein. Vaikee nimi. Sotsi oli helppo, Vancouver, Torino, Salt Lake City, Nagano, Lillehammer, Kälkäri, Sarajevo, Lake Placid, missä oli 1976.
 

sinikettu

Jäsen
Pyeongchang Pyeongchang Pyeongchang, meniköhän oikein. Vaikee nimi. Sotsi oli helppo, Vancouver, Torino, Salt Lake City, Nagano, Lillehammer, Kälkäri, Sarajevo, Lake Placid, missä oli 1976.
Millonkohan ne olumppialaiset alkaa? Muistan joku aika sitten, että ylellä puhuttiin sadasta päivästä. On niitä päiviä kulunut aika monta siinä välissä.

Ei oo kyllä aikaa juurikaan kattoo, mutta kaipa se on ihan mukava tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös