Merkitsettekö te joskus palstalta kaikki viestit luetuksi? Minä teen joskus niin, kun erilaisia minua kiinnostamattomia ketjuja pomppaa esiin milloin mistäkin ja ne jotenkin ärsyttävät. Sitten merkitsen kaiken luetuksi ja odotan, että kiinnostaviin ketjuihin tulee taas lukemattomia viestejä.
Eräällä toisella foorumilla eräässä menneisyydessä toimin noin, täällä enää en.
Ja Paivan Tami:
Pitkä, mielenkiintoinen päivä kääntyy nukkumatin puolelle!!Aamulla klo 9.30 venehommissa Karri Träskelinin ( kts. venehallit.fi) kanssa!! Veneen ajo Haapaluodosta Raustvuoren ( Turku ; Kakskerta) laituriin, hiljaista menoa kohti Karrin veteen ajamaa traileriä, koukku kiinni ja hiljainen veto vedestä trailerin päälle!! Olen useampana vuonna osallistunut ko. operaatioon, koskaan aikaisemmin en ole ollut "talkoissa" jossa Busterini ( XXL / Yamaha 150 HP) on saatu " venehallit.fi" veljien tavalla, tyylillä ja nopeudella kuivalle maalle ja kohti Karrin säilytyspaikkaa!! Chapeau Karri & Team ( venehallit.fi)- Teille Suuri kunnioitukseni!! Pro on pro, oli business mikä tahansa!!
Nopea vaatteiden vaihto, haalarit pesuun ja bleiseri niskaan ja kohti Alma Taloa Helsingin keskustassa!! Sensuroimaton Päivärinta ( Netti TV) kuvaus klo 15.00, sitä ennen maski naamaan By MME Virmanen ja kohti Studiota Alma Talon uumeniin !! Hyvä keskustelu, josta kiitos Susanne Päivärinnalle, kokenut juontaja haastaa, antaa osapuolille " peliaikaa" ja vetää ja JOHTAA tilaisuuden!! Ainoa pettymys minulle oli jälkikäteen rustattu otsikko, jossa vain toisen osapuolen epätoivoinen " heitto" oli päätynyt valokeilaan!!!! Nähtyäni ko. erikoisuuden kysyin luonnollisesti ko. otsikon tekijää?- ei vastausta ?? Lopuksi vastaus: " Julkaisupäällikkö" päättää!! Ilmiselvästi ko. tittelin takana EI OLE NIMEÄ ?? Se siitä!! Lehden aloittama henkilövittuilu ja brändin julkinen loukkaaminen on nyt ohi- toivottavasti- ja taas pääsen keskittymään brändini alla toimivan yritysryppään perusasioihin !! Ne perusasiat vielä kerran: 1. Kunto- laajana käsitteenä: Fyysinen, henkinen ja moraalinen kunto !! 2. Tekniset / taktiset perusasiat- niitä hiomme yritysryppäässäni joka päivä!! 3. Henki; pienikin yritys ( ala Eurotam OY, Kiinteistöyhtymä Tamminen etc..) koostuu aina tekevistä ihmisistä yhteistyökumppaneineen !! Kun henki on kunnossa ja päällä- voidaan aina keskittyä " perusasioiden" huolelliseen tekemiseen !! Simple as that!! Eivät ne - perusasiat- ole millään tavalla erilaisia, olen tekemisissä sitten Ranskan, Sveitsin maajoukkueen, TPS:n , Ässien, Sportin, Kärppien, Timrå IK:n , Zurich Lionsin tai Kokudo Keikakun etc.. kanssa!! Jos/ kun perusasiat ovat kunnossa- menestys seuraa- take my word!! Siitä - perusasioiden merkitystä ja niiden ymmärtämistä- kiitän pitkää peli- ja valmentajauraa ja ennenkaikkea Ex valmentajiani Juuso Wahlstenin, Seppo Liitsolan ( R.I.P.) ; Kallu Tuomisen, Kalevi Nummisen, Raimo Määttäsen, Al Rollinsin ja Johnny Wilsonin johdolla!! Kaikille heille MY RESPECT- kovia ammattilaisia,hienoja PERSOONIA ; jotka osasivat VAATIA " perusasioiden huolellista tekemistä every day"!! Br. Tami, Lion # 79