@Roger Moore sun allekirjoituksessa on pieni virhe. Lehtosen kohdalla numeron pitäisi olla 19, ei 26.
On siinä Jokinenkin #8 vaikka ihan hyvin voisi olla #36. Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.@Roger Moore sun allekirjoituksessa on pieni virhe. Lehtosen kohdalla numeron pitäisi olla 19, ei 26.
Ai sillä tarkoitetaankin Jussia? Luulin, että Juhosta kyse ja tarkistamalla selvisi, että hänen numeronsa olikin 25.On siinä Jokinenkin #8 vaikka ihan hyvin voisi olla #36. Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.
Juho Jokinen on liian ylivertainen jääkiekkoilija tullakseen turhaan mainituksi jossain janariajan keskustelupalstan allekirjoituksissa.Ai sillä tarkoitetaankin Jussia? Luulin, että Juhosta kyse ja tarkistamalla selvisi, että hänen numeronsa olikin 25.
Täytyy myöntää, että itsekin kerran ajattelin laittaa vastaavanlaisen allekirjoituksen, mutta en osaa nimetä yhtä monta urheilijaa ulkomuistista, joten jäi tekemäti.Juho Jokinen on liian ylivertainen jääkiekkoilija tullakseen turhaan mainituksi jossain janariajan keskustelupalstan allekirjoituksissa.
Mulla toi lähti vähän lapasesta mutta en voi enää perääntyä tässä vaiheessa.Täytyy myöntää, että itsekin kerran ajattelin laittaa vastaavanlaisen allekirjoituksen, mutta en osaa nimetä yhtä monta urheilijaa ulkomuistista, joten jäi tekemäti.
Mulla ei ole koskaan lähtenyt tällä palstalla lapasesta.Mulla toi lähti vähän lapasesta mutta en voi enää perääntyä tässä vaiheessa.
Erääseen aikamme suurista. Jo tosin keskuudestammekin poistuneeseen, mutta hyvinkin omaperäiseen kirjoittajaan.En tiedä mihin viittaat, mutta ketjun ylijumalana olen täysin samaa mieltä. Paskapuhe seis.
Erääseen aikamme suurista. Jo tosin keskuudestammekin poistuneeseen, mutta hyvinkin omaperäiseen kirjoittajaan.
Olen hieman pettynyt, että kukaan ei tuota vielä tunnistanut. Tai ainakaan asiasta maininnut. Lähes sanatarkka lainaus, taisin yhden tai kaksi sanaa jättää lauseen alusta pois.
Täytyy tosin myöntää, että kaivoin tuon lainauksen siksi, koska piti käydä pistämässä se tuonne vihastuttavatihastuttavat moderaattorit -ketjuun. Sitten loppuivat pallit. Aloin ämmäilemään. Toisin oli meininki alkuperäisellä.Noh, en viitsi mainita minäkään. Levätköön rauhassa.
Piti käydä myös stalkkaamassa ja voi herranjumala kyllä, sanasta sanaan totta. Have a nice day ! T. Mr.Useful Idiot, horoscope#lion, hpk-fan since 1987, korttelikiekko Dallas Stars left wing#2 (1994-1997)Tami ymmärtää väli- ja lainausmerkeistä omituisen vähän siihen nähden miten paljon hän niitä käyttää.
Olivatko nuo tittelit oikeasti siellä perässä? Parodiaa olisi täysin mahdoton erottaa aidosta.
Näköjään nuo kaikki päivitykset nykyään on tuollaisia. Melkoista huttua ja päätähän noita lukiessa alkaa särkemään. Have a nice day! T. Mr. Pipolätkä, Donkey Kong, # kalakukko, #11, KalPa since 1879, Jets right wing(2015-2017)Piti käydä myös stalkkaamassa ja voi herranjumala kyllä, sanasta sanaan totta. Have a nice day ! T. Mr.Useful Idiot, horoscope#lion, hpk-fan since 1987, korttelikiekko Dallas Stars left wing#2 (1994-1997)
Eikös Tamilla ole joku "tiimi" joka tekee ainakin osan näistä sosiaalisen median päivityksistä? Olisi hienoa päästä tuohon porukkaan.
Ja vaikka selostuspätkiä, että minkä vuoden jääkiekon MM-kisat tai missä on peli. Tai kuka selostaa jotain olympialähetystä. Mauri Myllymäkeä on aina mukava kuunnella.
Ootko vähentämässä vai tauko menossa?Kuuluko tossa alkuillasta sinne asti naks? Ei mitään hätää. Ei tartte vaaratiedotusta telkkariin. Se oli vaan mun selkäranka. Mut 67h 13min ilman kaljaa. Eikö se ole tosi hyvin kuitenkin. Ja kolme kaljaa vaan meni välissä.
Molempia joo. Hitto kun treffailla pitäis, mutta äijä aina pökkyrässä. Monet on mennyt niin että oon lopettanut tai siis loivennellut päivän tai kaksi, mutta siltikin sitä askel on ollut vähän nykivä ja kaikki keskittyminen on mennyt lauseiden sanomiseen ja varsinkin se kun pärstä on ollut turvoksissa vedestä ja suolasta ja kaljasta tietty eniten. Niin ja töitäkin vois jossain vaiheessa miettiä taas hetken, mutta ei vielä.Ootko vähentämässä vai tauko menossa?
Dear Turhis, oletko pohtinut, että perustaisit ketjun " Tami-päivityksille "? Sellainen topiikki ( " Tee oma Tami-päivitys " ) olisi Simply Great, sanon minä !! Jokunen vuosi sittenhän netissä oli myös Tami Ipsum -generaattori, jolla pystyi tekemään geneerisiä päivityksiä. En tiedä, ostiko Tami yksinoikeudet siihen.Päivän Tami:
Hieno, luminen aamu Turun Kuusamakujalla!! Ainakin koiramme " Cissy" tuntui tykkäävän!! aamuteevee ( MTV3) ja Yle vuorotellen auki, kärkenä " maikkarin" Jari Sarasvuo haastattelu- simply great sanon minä!! Joanna Kuvaja & Juhani Henriksson olivat liekeissä ja Sarasvuo kertoi- taas kerran selkokielellä- missä mennään " päivän" työelämässä- silloin kun halutaan voittaa!! Lyhyesti: GREAT- näitä lisää niin valtakunnan esimiehet/ johtajuus saa taas uusia virikkeitä!! Veneen nosto vuorossa klo 10 Turun Kakskerran vesiltä Raustvuoren rannasta!! Karri Träskelin ( venehallit.fi) toimii mestarina ja minä veneen omistajana olen auttamassa ( Ass. Coach) !! Karri huoltaa ja säilyttää veneeni ( Buster XXL / Yamaha 150 HP) , jotta taas keväällä 2018 kaikki toimii ja saareen ( Haapaluotoon) pääsemme nopeasti ja ilman moottorin & veneen kommervenkkejä!! Saaripaikka ( kuten meillä) edellyttää pomminvarmaa kulkemista- take my word!! Iltapäiväksi kohti Helsinkiä, jossa hurmaavan Susanne Päivärinnan Shown vieraaksi, siellä ( Alma Talo) Helsingin keskustassa pitäisi olla 14.45 maskissa ja 15.00 "Ready To Go" !! Siitä lisää huomenna- kts iltalehden netistä lisää- in case kiinnostaa!! Päälle Helsingissä koulutusbriifi keskustassa asiakkaan tiloissa, sieltä Jaguar kohti Turkua, jossa toivottavasti viimeistään klo 20 " home sweet home" !! Siellä ( kotona) huippudinner by MME Tamminen, sauna, yksi Kukko ja " hit the sack" !! Siinä voittajien hengessä: " Have A Great Day", Br Tami, Lion # 79