Päivän Tami:
Hieno, luminen aamu Turun Kuusamakujalla!! Ainakin koiramme " Cissy" tuntui tykkäävän!! aamuteevee ( MTV3) ja Yle vuorotellen auki, kärkenä " maikkarin" Jari Sarasvuo haastattelu- simply great sanon minä!! Joanna Kuvaja & Juhani Henriksson olivat liekeissä ja Sarasvuo kertoi- taas kerran selkokielellä- missä mennään " päivän" työelämässä- silloin kun halutaan voittaa!! Lyhyesti: GREAT- näitä lisää niin valtakunnan esimiehet/ johtajuus saa taas uusia virikkeitä!! Veneen nosto vuorossa klo 10 Turun Kakskerran vesiltä Raustvuoren rannasta!! Karri Träskelin ( venehallit.fi) toimii mestarina ja minä veneen omistajana olen auttamassa ( Ass. Coach) !! Karri huoltaa ja säilyttää veneeni ( Buster XXL / Yamaha 150 HP) , jotta taas keväällä 2018 kaikki toimii ja saareen ( Haapaluotoon) pääsemme nopeasti ja ilman moottorin & veneen kommervenkkejä!! Saaripaikka ( kuten meillä) edellyttää pomminvarmaa kulkemista- take my word!! Iltapäiväksi kohti Helsinkiä, jossa hurmaavan Susanne Päivärinnan Shown vieraaksi, siellä ( Alma Talo) Helsingin keskustassa pitäisi olla 14.45 maskissa ja 15.00 "Ready To Go" !! Siitä lisää huomenna- kts iltalehden netistä lisää- in case kiinnostaa!! Päälle Helsingissä koulutusbriifi keskustassa asiakkaan tiloissa, sieltä Jaguar kohti Turkua, jossa toivottavasti viimeistään klo 20 " home sweet home" !! Siellä ( kotona) huippudinner by MME Tamminen, sauna, yksi Kukko ja " hit the sack" !! Siinä voittajien hengessä: " Have A Great Day", Br Tami, Lion # 79