Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 300 103
  • 66 712

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olen vaihtamassa kämppää ja pistin yhdelle ehdokkaalle viestiä, että en pääse näyttöön, mutta voin lyödä nimen paperiin kuvien perusteella vaikka heti ja kysy lisää jos haluat. Vastasi viestiin, että hakijoita on paljon, etkö pääsisi näyttöön? Ajattelin, että OK, ilmeisesti olin jossain määrin kiinnostava hakija, kun hän viitsi edes vastata viestiini. Vastasin, etten valitettavasti pääse, kuten kerroin, mutta että jos hän haluaa, niin on hyvä ja ehdottaa jotakin toista aikaa. Siihen hän vastasi, että hakijoita on jonoksi Manskulle asti ja hän ei mitään yksityisnäyttöjä ehdi järjestää. Tuohon vittuiluviestiin teki mieli vastata, että mitäs vittua näitä viestejä lähettelet, kun kerroin ensimmäisessä viestissä selvällä suomella, etten siihen näyttöön pääse.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yritin etsiä jonkun sopivan ketjun, mutta kärsivällisyys loppui kesken. Eli tänne. Mikäli tänä yönä tulen saamaan lopullisen pelikiellon, niin haluan sanoa teille kaikille, että vitun siistiä oli olla tätä yhteisöä ja ootte ihan vitun fiksuja. Ei ole asiaa mihin täältä ei saisi neuvoa. Onhan täällä paljon tyhmääkin jengiä, mutta missä ei olisi. No okei, maunula oli täynnä fiksuja, mutta se oli geenien ansiota ei maunulan. Faija kuoli tänä aikana kun olin täällä ja se oli aika paha juttu, mistä en rehillisyyden nimissiä ole vieläkään selviytynyt. Tärkeä äijä oli mulle. Nyt alkaa taas itkettää. Vittu. Mutta minkäs teet. Hieno mies. Sellainen kun haluaisin itse olla. En vaan pysty. Vittu. Pala kurkussa. Se meni lopulta niin nopeesti. Mutta niinhän ne aina. Perhekeskeinen olen. Heh. Tossa meni aikaa kun tein uuden paukun. Koirat tuli pummaa ruokaa kun avasin jääkaapin oven ja vaimolla meni hermot kun vielä valvon ja kirjoitan. Tätä tää on. Aina väärässä paikassa väärään aikaan. Turha tätä jatkaa. Hienoja ootte kaikki!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sä et haluu saada lopullisia bännejä tänä yönä. Lupaa lukea raamattu ja raitistua, jos saat aikaa se varmasti onnistuu. Muttei tänä yönä.

Ihmettelen myös, miksi olen edelleen hereillä, vaikka vielä pari tuntia sitten väsytti niin maan helvetisti ja pitäisi herätä viimeistään vajaa 7 tunnin kuluttua...
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sä et haluu saada lopullisia bännejä tänä yönä.

Mä en haluu saada lopullisia bännejä ikinä, sillä tämä on ainoa miten se sanotaan, askel sosiaaliseen mediaan mulla. En ole Facessa enkä tinderissä enkä xhamsterissa, vaan ainoastaan jatkoajassa. Säälittävää, ehkä. Mutta näin on. Mutta siltä varalta että mokaan vaikka klo n5 aamulla niin haluan teidän tietävän, että mun mielestä ootte vitun ssiistii porukkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Selvittäkää samalla riittikö majoituskapasiteetti Herningissa, kun tarkoitus olisi mennä paikalle.

Ei huolta, Kummola on örähtänyt, joten Herningiin nousee tuhansien ihmisten telttaleiri jossa kaljaa riittää suomalaisille niin paljon kuin he jaksavat juoda. Näin luvattiin Iltalehdessä.

Teltta ja kaljaa, siinä varmaan keskiverron MM-lätkäturistin tärkeimmät toiveet. Niistä peleistä ei kai niin väliä, mitä lie Etelä-Koreaa vastassa.

MM-kisapeli voisi olla joskus mukava nähdä ulkomaillakin, tosin en kaipaa telttamajoitusta enkä pisaraakaan kaljaa joten Herning ei liene minun valintani. No, on noita pelejä nähty takavuosina Turussakin eikä sitä sen kauemmas viitsisikään MM-kiekon takia lähteä ellei olisi jotain muuta syytä lähteä ulkomaille.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei huolta, Kummola on örähtänyt, joten Herningiin nousee tuhansien ihmisten telttaleiri jossa kaljaa riittää suomalaisille niin paljon kuin he jaksavat juoda. Näin luvattiin Iltalehdessä.

Teltta ja kaljaa, siinä varmaan keskiverron MM-lätkäturistin tärkeimmät toiveet. Niistä peleistä ei kai niin väliä, mitä lie Etelä-Koreaa vastassa.

MM-kisapeli voisi olla joskus mukava nähdä ulkomaillakin, tosin en kaipaa telttamajoitusta enkä pisaraakaan kaljaa joten Herning ei liene minun valintani. No, on noita pelejä nähty takavuosina Turussakin eikä sitä sen kauemmas viitsisikään MM-kiekon takia lähteä ellei olisi jotain muuta syytä lähteä ulkomaille.

Miten on Black Arrow, kirjoitin noin sen takia, että muut huomaavat kelitaitonit ja sivityneisyyteni, jos Tuto kohtaa Herningin CHL:n finaalissa. Lähdetkö telttaan juomaan kaljaa?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Miten on Black Arrow, kirjoitin noin sen takia, että muut huomaavat kelitaitonit ja sivityneisyyteni, jos Tuto kohtaa Herningin CHL:n finaalissa. Lähdetkö telttaan juomaan kaljaa?

Telttaan voin lähteä jos TuTo pelaa CHL-finaalissa ja jos teltta on iso festivaaliteltta eikä mikään kahden miehen retkiteltta. Kaljaan en viitsi silloinkaan koskea.

Viimeksi join puoli tuopillista olutta Wienissä 14.7.2011 siinä klo 23 maissa. Tuolloin päätin kokeilla jospa germaaninen paikallisolut olisi maineensa veroista ja sopisi kyytipojaksi maukkaalle annokselle porsaanpotkaa, knödeleitä ja hapankaalia. Paskan makuistahan se sakemanniolutkin pääosin oli, mutta sentään sen verran suomalaisia lapinkultakarjaloita parempaa, että join tuota puoli tuoppia. Loput jäivät juomatta.

Puolalainen Zubrowka-vodka on sen sijaan hyvää. En sitäkään nykyisin juo, mutta se on kuitenkin hyvää ja sitä on pullo jos toinenkin aikoinaan mennyt. Maun vuoksi tietenkin, ja lämmikkeeksi. Jos ei vodkassa ole visentin herkkua eli kortta mukana se ei ole juomisen arvoista ollenkaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Telttaan voin lähteä jos TuTo pelaa CHL-finaalissa ja jos teltta on iso festivaaliteltta eikä mikään kahden miehen retkiteltta. Kaljaan en viitsi silloinkaan koskea.

Viimeksi join puoli tuopillista olutta Wienissä 14.7.2011 siinä klo 23 maissa. Tuolloin päätin kokeilla jospa germaaninen paikallisolut olisi maineensa veroista ja sopisi kyytipojaksi maukkaalle annokselle porsaanpotkaa, knödeleitä ja hapankaalia. Paskan makuistahan se sakemanniolutkin pääosin oli, mutta sentään sen verran suomalaisia lapinkultakarjaloita parempaa, että join tuota puoli tuoppia. Loput jäivät juomatta.

Puolalainen Zubrowka-vodka on sen sijaan hyvää. En sitäkään nykyisin juo, mutta se on kuitenkin hyvää ja sitä on pullo jos toinenkin aikoinaan mennyt. Maun vuoksi tietenkin, ja lämmikkeeksi. Jos ei vodkassa ole visentin herkkua eli kortta mukana se ei ole juomisen arvoista ollenkaan.

Mikäli käsitin oikein sun tekstiä,niin sinäkään et tykkää oluesta. Jos näin, niin en minäkään. Tai siis en tykkää vaikka tykkäisitkin. Ja jos et tykkää niin en minäkään. Mikä tässä nyt on niin vaikeeta? Joko sitä tykkää oluesta taib ei tykkää ja minä en tykkää. Lonkeroa taas rakastan Mitähän mulla taas oli asiaa? Ei hajuakaan. Kai sitä, etä en itse ole ikinä ollut Wienissä ja sä oot. Jännä juttu sikäli, että kannatat Tutoa ja mä JokereitA ja Jokerit on sentään pelannut wienissä, mutta onko Tuto? Epäilen että ei. Eli mun ois pitänyt olla wienissä, mutta sun ei. Tää on tätä kännisen lokiikkaa. Sä olet hieno mies, vaikka et ymmärräkään oopperaa etkä teatteria.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä haluaisin jokus panna hyvännäköistä naista. Siinä ei mene kuin minuutti. Ilmoittautukaa yksityisviestein. Isot rinnnat, tekoripset ja rakennekynnet vaaditaan, jotta fantasia toteutuu.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mä haluaisin jokus panna hyvännäköistä naista. Siinä ei mene kuin minuutti. Ilmoittautukaa yksityisviestein. Isot rinnnat, tekoripset ja rakennekynnet vaaditaan, jotta fantasia toteutuu.
Etkös sinä tuossa muutama hetki sitten selvinpäin hehkuttanut vaimon tekemää piirakkaa ja vaimon omaa piirakkaa? Nyt sitten vedit maton koko homman alta.

Harrastetaanko tätä (omasta mielestä) ei-hyvännäköisten naisten naimista laajemminkin?

***

Olet muuten mukavan oloinen velikulta pienessä laitamyötäisessä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harrastetaanko tätä (omasta mielestä) ei-hyvännäköisten naisten naimista laajemminkin?
Valokatkaisijan käyttö ei ole kovin vaikeaa. Nuorempana nussiskelin Michelle Pfeifferin, Marilyn Monroen, Kate Mossin ja Selena Gomezin kanssa. Millaista olisi seksi pimeässä pyllytyttö Nicki Minajin kera?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Alan ymmärtää naimisissa olevien miesten sielunelämää Jatkoajan keskustelupalstan myötä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
MM-kisapeli voisi olla joskus mukava nähdä ulkomaillakin, tosin en kaipaa telttamajoitusta enkä pisaraakaan kaljaa joten Herning ei liene minun valintani.

Kuulin tuosta järjestelystä ja en nyt ihan täysin riemastunut ehkä ole. Kai tuolla kaksi yötä menisi ja sitten hätätilanteessa vielä kolmas.

En rupea mitään viikkoa rymyämään, puhumattakaan koko kisoista, mutta haluaisin nähdä avausottelun Koreaa vastaan ja mikä se seuraava sitten olikaan. Pienenä en ymmärtänyt ollenkaan miten joku menee vain alkusarjaan, kun itse olin aina pleijareissa. Ihan vitustahan se on, kun sen puolivälierän häviää. Kerran menin Saksaan vasta välieriin, kun oltiin jo pudottu. En käynyt edes hallilla, mutta kisoissa olin. Nyt olisi juurikin hyvä mennä alkusarjaan ja jättää sitten estradi muille.

Nuo varmaankin vain paketoidaan sillä lailla, että ihan hirveästi ei vaihtoehtoja ole. Vaikea uskoa, että telttoja tuosta vaan varailtaisiin haluamakseen ajaksi kuin hotellihuoneita.
--

Nyt taitaa @attendo lle tosiaan saapua isompi penaltti. Harmi juttu, kun juurikin melkoinen velikulta, mutta viinapiru se on paha piru.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä tuosta huomautuksella ja nuhtelulla pitäisi selvitä, lähinnä spämmäilyä tuo oli. Aika harmitonta, jos joku tuosta mielensä pahoittaa niin sitten on kyllä muitakin ongelmia. Kuten vaikka että on pieni pippeli tai jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös