Iltasanomat lanseerasi termin Pirkka-seksi. Ilmeisesti tämä termi kuvaa arkista seksiä, jossa ei sen kummempia kinkyilyjä tai esileikkejä harrasteta.
Onko homojen harrastama arkinen seksi sitten Rainbow-seksiä?
:D Haha. Voi helevetti. :D
Iltasanomat lanseerasi termin Pirkka-seksi. Ilmeisesti tämä termi kuvaa arkista seksiä, jossa ei sen kummempia kinkyilyjä tai esileikkejä harrasteta.
Ei saakeli. Jos ois ollut kahvikuppi kädessä, olis varmasti roiskahtanut näppäimistölle.Iltasanomat lanseerasi termin Pirkka-seksi. Ilmeisesti tämä termi kuvaa arkista seksiä, jossa ei sen kummempia kinkyilyjä tai esileikkejä harrasteta.
Olivatko lie menossa Ahvenanmaalle pasifistiseen mielenilmaukseen vai Kiinan ja Venäjän yhteisiin rauhansotaharjoituksiin Itämerellä?Äsken meni ohi joukko ilmeisesti venäläisiä matruuseja tms. ei liene normaali näky Turussa.
Olivatko lie menossa Ahvenanmaalle pasifistiseen mielenilmaukseen vai Kiinan ja Venäjän yhteisiin rauhansotaharjoituksiin Itämerellä?
VIka lomaviikko. Vetäiskö putken Helsingissä vai mökillä Saimaalla?
Nykyiseen duuniin palaan, mutta veikkaan, etten siellä enää vuodenvaihteeseen ole.
Semmonen ryminä ja rytke kuuluu taas naapurista että näinköhän on juoppohulluuskohtaukset päällä näin sunnuntain kunniaksi. Ei olisi enää montaa kuukautta kun pääsee etsimään uutta kämppää. Toivottavasti vähän sivistyneempään seuraan silloin.
adolfJos on pakko arvata, niin Itä-Vantaa, mutta onhan niitä muitakin. Se Varissuo ainakin.
En asu pääkaupunkiseudulla. Ehkä hieman kärjistin, en ole varma kuinka hapokas mies tuo naapurinisäntä on, mutta vaikuttaa ainakin siltä. Emäntä on taas semmoinen että luikkii suurin piirtein karkuun jos pihalla nähdään. Virolaisia ovat, jos sillä nyt tässä yhteydessä on mitään merkitystä.Et tietenkään haluaa paljastaa osoitettasi, mutta olisiko mahdollista saada vähän lisätietoa missä päin tälläistä.
Jos on pakko arvata, niin Itä-Vantaa, mutta onhan niitä muitakin. Se Varissuo ainakin.
sinikettuadolf
Jäsen
sijaintina Hamina
adolf
Jäsen
sijaintina Hamina
Avioero numero kaksi on vireillä. Olen nyt matkalla avovaimo numero yhden luokse. Elämä välillä yllättää.
Niin kumpaakaan avioeroa minä en ole hakenut.
Onhan tässä ainakin se positiivinen puoli, että kaksi naista on tykästynyt banaanitarjontaasi sen verran, että avioon ovat lupautuneet kanssasi menemään. Vielä pitäisi opetella pitämään banaanipuut sen verran hyvässä järjestyksessä, että naiset eivät ensimmäisten laivojen kanssa pois saareltanne seilailisi.Avioero numero kaksi on vireillä. Olen nyt matkalla avovaimo numero yhden luokse. Elämä välillä yllättää.
Niin kumpaakaan avioeroa minä en ole hakenut.
Jep, yhtään entistä - edes sitä yhtä aviopuolisoa - en takaisin ottaisi, vaikka heikkona hetkenä on joskus ajatus harhaillut. Onnea matkaan kuitenkin @banaaninviljelijä !Toi on kyl yllättävää jos mietin asiaa omasta näkökulmastani. Mut onnea matkalle!
Niin ja sitä paitsi, aina IFK!