ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Elämähän on potkinut mua taas hetken päähän. Ihan sama, nyt oon vähän kännissä ja huomenna ekaa kertaa vuosiin treffeille. Huh!
Onnea! Toivottavasti pääset istuttamaan banaania mahdollisimman nopeasti.
Elämähän on potkinut mua taas hetken päähän. Ihan sama, nyt oon vähän kännissä ja huomenna ekaa kertaa vuosiin treffeille. Huh!
Ne oli semmoset ensitreffit kahvilassa. Banaania ei istutettu ja saattaa olla, että ne oli samalla viimeiset treffit ko mirkun kanssa. No kassellaan. Huomenna Tuskaan kuuntelemaan itsemurha aikomuksia.Onnea! Toivottavasti pääset istuttamaan banaania mahdollisimman nopeasti.
Nukuin yhdessä vaiheessa yli vuoden lattialla. Alla lakanat ja ohut petauspatja.
Oliko tyynyä?
Kiitos näistä sanoista. Olen aika lailla opetellut tämän laulun ulkoa, mutta ei ole haittaas siitä, vaikka sen sanat julkaistaan täällä.Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält,
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt,
Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt!
@Hauptmann
Kaivarin rannassa se oli kivaa. Hädin tuskin saimme hommat lähes loppuun (tosin itselle jäi täyttymys saavuttamatta siihenkin löytyi ratkaisu myöhemmin) niin johan oli poliisit paikalla, epäilivät veneeseen tunkeutumisesta. Hyvällä omallatunnolla, räjähtämispisteessä ollutta stondista peitellen, pystyi sanomaan ettemme sitä tehneet. No, se oli sitä aikaa kun olin nuori ja komea. Nykyisin olen vain ja.Oli. Ja tyynyliina. Paneminenkin oli muuten hieman erilaista kun ei ole sänkyä joustamassa.
Te kaksi jätkää jotka tunnistitte minun nimimerkin Tuska-festareille. Siihen tuli se nainen vonkaamaan minua. Sain.
Peukku ylös!! Harmittaa, kun liian usein likat tulee iskemään keikoilla, eikä saa vaan äijien kans vetää omaa rallia.Te kaksi jätkää jotka tunnistitte minun nimimerkin Tuska-festareille. Siihen tuli se nainen vonkaamaan minua. Sain.
Tein the big five -persoonallisuustestin. Tuloksina sain (0-100 persentiili)
-Extraversion 64
-Agreeableness 65
-Conscientiousness 65
-Neuroticism 13
-Openness to experience 88
Luulin olevani vähän introvertimpi ja neuroottisempi, mutta kyllä mulle tuollainenkin kelpaa. Tosin nuo on normitettu 21-40 vuotiaiden suomalaisten keskuudessa, joten ei varmaan päde samalla lailla, kun vaikkapa keskiverto yhdysvaltalaisen ja kiinalaisen kohdalla. Mielenkiintoinen testi, kannattaa tehrä.
Pitäs tehdä melkee oma ketju tästä ja kattoa, mitä muut palstalaiset saavat vastauksiksi.
Adventurousness. High scorers on adventurousness are eager to try new activities, travel to foreign lands, and experience different things. They find familiarity and routine boring, and will take a new route home just because it is different. Low scorers tend to feel uncomfortable with change and prefer familiar routines.
Vai olisikohan pitänyt tehdä joku extreme-sooloretki jonnekin Kolumbian unikkoviljelmälle mukanani vain passi, hammasharja ja espanjan kielen sanakirja?
No, viihdettähän nämä vastaavat testit ovat, mutta toki niistä toivoisi jotain järkevää yhtymäkohtaa löytyvän, jotta niihin kannattaisi sen paremmin paneutua.
Eikös se ole Seitsemisissä? Ainakin niin kaikki tuntuivat sanovan. Toisaalta sanoivat myös Seitsemiseen eli vittuako minä tiedän.Seitsemisessä on vissiin joku amerikka-vanien (ei fanien) kokoontumisajo, sen verran paljon oli koppiautoa liikekannalla.
Peukku ylös!! Harmittaa, kun liian usein likat tulee iskemään keikoilla, eikä saa vaan äijien kans vetää omaa rallia.
Tuo lyhyt antoi kyllä vähän outoja tuloksia. Lieköhän jotain ongelmaa testissä tai sen arviointialgoritmeissä. Jos jaksat, niin kokeilepa tehdä tuo pidempi.Pistä vain ketju pystyyn. Tosin eipä tuon testin kysymyspatteristo ole kauhean luotettavan oloinen. Tein testin pikaversion enkä oikein tunnistanut lopputuloksista itseäni. Osittain kyllä, mutta osasta tuli ihan mitä sattuu tulokseksi. Esimerkki oudommista tuloksista:
Itsetehdyt testit ovat tosiaan aina itsetehtyjä testejä. Kyseinen testi on kuitenkin sovellettu todella laadukkaista persoonallisuuspsykologian testeistä, joita on tutkittu perin pohjin muutamana viimeisenä vuosikymmenenä. Kaiken kaikkiaan reliabiliteetti on varsin hyvä ja ennustusvoima sekä yhteneväisyydet oikean maailman käyttäytymisen ja persoonallisuuspiirteiden suhteen ovat ihan ok tasoa. Noiden viiden piirteen alaosioiden tarkkuudet ovat yleensä heikompia.No, viihdettähän nämä vastaavat testit ovat, mutta toki niistä toivoisi jotain järkevää yhtymäkohtaa löytyvän, jotta niihin kannattaisi sen paremmin paneutua.