Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 099
  • 66 813

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Asiasta kukkaruukkuun, muutaman tunnin päästä pitäisi ortopedin luokse mennä juttelemaan tuosta polvesta. Mitäs siellä yleensä muuten keskustellaan? Lääkäriltä on tieto että eturistiside poikki ja kierukkakin revennyt, joten mikä on ortopedin rooli tässä jatkossa nyt?
 

sinikettu

Jäsen
Savikon Sanna, häntä moni jatkoaikalainen tahtoo panna.

Sanna Savikko on hyvin tätimäinen ilmestys. Ei kai siinä mitään vikaa kuitenkaan ole.

Tätien paneskelu ei ole näin yleisesti ole ensisijaisia mielenkiintoni kohteita. Ehkä sitten kolmenkymmenen vuoden päästä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Asiasta kukkaruukkuun, muutaman tunnin päästä pitäisi ortopedin luokse mennä juttelemaan tuosta polvesta. Mitäs siellä yleensä muuten keskustellaan? Lääkäriltä on tieto että eturistiside poikki ja kierukkakin revennyt, joten mikä on ortopedin rooli tässä jatkossa nyt?
Luultavasti kertoo, että leikkaus voisi korjata vikaa ja sitten kertoo milloin voisi leikata. Sen jälkeen käytte keskustelun maksajasta ja jos se on vakuutusyhtiö, hän lupaa tehdä maksusitoumuspyynnön vakuutusyhtiöön. Tämän jälkeen suunnittelette yhdessä leikkausaikataulua. Vaihtoehtoisesti päädytte siihen, että toistaiseksi ei leikata ja palaat asiaan, jos mieli muuttuu.

Kerro, osuinko lähellekään oikeaan?
 

sinikettu

Jäsen
Suomileijona tai Suomen vaakunassa oleva leijona on tarkemmin mietittynä suhteellisen typerä keksintö. Vähän niin kuin joku Malawi laittais vaakunaansa jääkarhun, Somalia pingviinin, Venäjä kilpikonnan ja Kanada kengurun.
 

sinikettu

Jäsen
Kun luin jatkoajan sivun yläkulmassa olevan jutun "KHL:n huipputuomari kuolil harjoitusleirillä", mulla tuli heti mieleen, että onkohan joku käynyt kusemassa vähän vääriin muroihin ja KHL-oligarkkien kätyrit käyneet laittamaan kylmäksi vaikkapa jonkun kivan myrkyn avulla. En usko, että sama olis tullut mieleen, jos sama olis tapahtunut Liigassa, NHL:ssä, NLA:ssa tai Italian liigassa. Venäjä on aina Venäjä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En usko, että sama olis tullut mieleen, jos sama olis tapahtunut Liigassa, NHL:ssä, NLA:ssa tai Italian liigassa. Venäjä on aina Venäjä.

Täsmälleen sama. En seuraa liigaa eikä nimi sano mitään, mutta tuli mieleen vittu ette voi olla tosissanne.

No, toivottavasti tuolle joku luonnollinen selitys löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Elämähän on potkinut mua taas hetken päähän. Ihan sama, nyt oon vähän kännissä ja huomenna ekaa kertaa vuosiin treffeille. Huh!
 

sinikettu

Jäsen
Elämähän on potkinut mua taas hetken päähän.
Elä vaan masennu, hyvä toveri. Jos ei muuta, niin banaaneille tarvitaan aina uusia viljelijöitä.

Ihan sama, nyt oon vähän kännissä ja huomenna ekaa kertaa vuosiin treffeille.
Onnea rehveille. Muista käyttää colognea, mutta ei liikaa. Puhtaat kalsarit, jos on mahikset päästä panee. Tuonne kannattaa lähteä aina tällä asenteella, vaikka prospectit olisivat kuinka kehnot tahansa.

Huh!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onnea! Toivottavasti pääset istuttamaan banaania mahdollisimman nopeasti.
Ne oli semmoset ensitreffit kahvilassa. Banaania ei istutettu ja saattaa olla, että ne oli samalla viimeiset treffit ko mirkun kanssa. No kassellaan. Huomenna Tuskaan kuuntelemaan itsemurha aikomuksia.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nukuin yhdessä vaiheessa yli vuoden lattialla. Alla lakanat ja ohut petauspatja. Eräs kaverini tuli käymään ja ihmetteli, että missä asunnosta löytyy sänky. Sanoin, että vaikka me kavereita ollaan niin ei sentään ihan niin hyviä kavereita.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjoitetaan sitten ihan mitä halutaan:

"Deutschland vor, noch ein Tor"
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält,
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt,
Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt!

@Hauptmann
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält,
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt,
Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt!

@Hauptmann
Kiitos näistä sanoista. Olen aika lailla opetellut tämän laulun ulkoa, mutta ei ole haittaas siitä, vaikka sen sanat julkaistaan täällä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oli. Ja tyynyliina. Paneminenkin oli muuten hieman erilaista kun ei ole sänkyä joustamassa.
Kaivarin rannassa se oli kivaa. Hädin tuskin saimme hommat lähes loppuun (tosin itselle jäi täyttymys saavuttamatta siihenkin löytyi ratkaisu myöhemmin) niin johan oli poliisit paikalla, epäilivät veneeseen tunkeutumisesta. Hyvällä omallatunnolla, räjähtämispisteessä ollutta stondista peitellen, pystyi sanomaan ettemme sitä tehneet. No, se oli sitä aikaa kun olin nuori ja komea. Nykyisin olen vain ja.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soittais ja laulais toi naapuri lujempaa. Nyt tulee Pink Floydia. Joo en ole mikään maalainen.

Linnunlaulu muuten on hemmetin ärsyttävää krapulassa. Kaupungin ja liikenteen äänet rauhoittaa paljon paremmin.

Malmille muuttaa ja ajattelee että kerrankin on äksöniä, mutta mitä vielä. Mummotalo!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Seitsemisessä on vissiin joku amerikka-vanien (ei fanien) kokoontumisajo, sen verran paljon oli koppiautoa liikekannalla.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mahtava Bodomin keikka provinssis!! Juotiin siinä alkoholia O-P Karjalaisen kans ja kuunneltiin loistavaa musiikkia, hyvät keskustelut urheilusta ja musiikista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mälytöön dilemma kun en oikein osaa päättää alkoiko kesälomani tänään vai alkaako se niinku vasta maanantaina? Jotenkin on kiva, rentoutunut olo mutta pitäisi sen tietää olevan virallinen, oikein rentouduttu olo. Ehkä mietin kuvion uudelleen sunnuntai-iltana. Which is nice.
 

sinikettu

Jäsen
K-marketissa 0,5 litran olvi ananaslimsa maksaa 1,69 € ja litran ananaslimsa 0,99 €. Tämä on näitä markkinatalouden haaroja, jotka eivät järin hyvin minulle avaudu. Kaipa tuolla joku sitten voittoa takoo.
 

sinikettu

Jäsen
Tein the big five -persoonallisuustestin. Tuloksina sain (0-100 persentiili)

-Extraversion 64
-Agreeableness 65
-Conscientiousness 65
-Neuroticism 13
-Openness to experience 88

Luulin olevani vähän introvertimpi ja neuroottisempi, mutta kyllä mulle tuollainenkin kelpaa. Tosin nuo on normitettu 21-40 vuotiaiden suomalaisten keskuudessa, joten ei varmaan päde samalla lailla, kun vaikkapa keskiverto yhdysvaltalaisen ja kiinalaisen kohdalla. Mielenkiintoinen testi, kannattaa tehrä.

Pitäs tehdä melkee oma ketju tästä ja kattoa, mitä muut palstalaiset saavat vastauksiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös