Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 864
  • 66 709

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Otteluseurantaketjussa asiointi on joka kerta kuin "Interstellarissa" se madonreiän ylitys; aina yhtä uusi ja jännittävä kokemus, kun ikinä ei voi tietää eikä ennakoida, mitä tapahtuu - ihan sama, onko kyseessä Liigan runkosarja vai arvokisat.

Interstellar - Wormhole Scene 1080p HD - YouTube

Esim. kohta 1:20 vertautuu siihen, kun alkaa tulla jotain metaläppää Kokkosen Lassen luistimia koskevan keskustelun argumenttien relevanssisuhteesta Torinon olympiahopeaan.

On muuten upea elokuva. Interstellar siis.


Elokuvaa en ole nähnyt, mutta otteluseurannat on upeita. Ne myös laajenee ympäriinsä kuin universumimme huhupuheiden mukaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käy sääliksi Caps-faneja. Teräsmiehet ovat vaan niin kovia. Pittsburghista tulee muutenkin asiallista meininkiä, muun muassa Andy Warhol, kun taas Washingtonissa rikollisuus rehottaa. Käy sääliksi Caps-faneja.

Capsien kausiketju 2017-2018 näyttää olevan jo toisella sivulla.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Katselin äsken takkahuoneessa ottelua Venäjä-Norja. Tilanne 0-0 ja pelikatko joten kipaisin kaksi kerrosta ylöspäin laittamaan grilliin tulet ja sitten samantien takaisin. Olin ehkä 3 minuuttia poissa. Nyt ruudussa lukee 3-0.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minulle tulee Juha-Matti Aaltosesta mieleen yksi repliikki Mukan/Mollbergin teoksesta "Maa on syntinen laulu": "Jo heitti perse pellaamasta."
 

Ralph

Jäsen
Onko sinulla parempaa tietoa?
Kysyin sinulta, että kenestä henkilöstä puhutaan, kun en ole ennen hänestä kuullut. Ja sitten esität vastakysymyksenä saman minulle. Ei, minulla ei ole parempaa tietoa, kun en tosiaan kyseistä henkilöä tiedä/tunne.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Voi vittu tuonkin nalkutuksen/viestien taustana siis se, että sehän on JUHAMATTI Aaltonen. Paska Jatkoaika, tulis modet ja tappais.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tämä. Voi jumalauta että tuonkaltainen besserwisseröinti on sitten ärsyttävää.
Toki näinkin ja itseänikin ärsyttää moista lukea ketjusta toiseen, mutta toisaalta ollaan kuitenkin jääkiekkopalstalla, joten luulisi, että ei niiden nimien oikein kirjoittaminen voi olla niin kovin vaikeaa mikäli lajia seuraa edes vähän alusta. JMA on kuitenkin sen verran tunnettu suomalaiskiekkoilija vieläpä, että kyllä sen nimen pitäisi jo taittua oikeaan muotoon vaikka katsoisi pelkät MM-kisat keväisin.

Yhtä ärsyttävää on, että esimerkiksi Crosbyn vääntävät jotkut Crospyksi. Hakamussuttelut erikseen toki, mutta kyllä niitä ihan vakavissaan kirjoitteleviakin löytyy jotka nuo nimet onnistuvat lähes järjestäen vääntämään vituilleen. Syö vähän hemmetisti asiapitoisuutta viestiltä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hakamussuttelut erikseen toki, mutta kyllä niitä ihan vakavissaan kirjoitteleviakin löytyy jotka nuo nimet onnistuvat lähes järjestäen vääntämään vituilleen. Syö vähän hemmetisti asiapitoisuutta viestiltä.
Kaikkia tuollainen ei ärsytä. Ja muutenkin luulisi että tuollaisesta pätemisestä ja piikittelystä tulisi jonkinlainen alemmuudentunne kun syyllistyy sellaiseen. Itse ei kehtaisi sanoa tai ei kyllä tee mielikään sanoa enkä itse asiassa edes mieti koko asiaa. Huomasin kyllä kun luin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toki näinkin ja itseänikin ärsyttää moista lukea ketjusta toiseen, mutta toisaalta ollaan kuitenkin jääkiekkopalstalla, joten luulisi, että ei niiden nimien oikein kirjoittaminen voi olla niin kovin vaikeaa mikäli lajia seuraa edes vähän alusta. JMA on kuitenkin sen verran tunnettu suomalaiskiekkoilija vieläpä, että kyllä sen nimen pitäisi jo taittua oikeaan muotoon vaikka katsoisi pelkät MM-kisat keväisin.
Juu, tavallaan samaa mieltä, mutta jos se ärsyttää niin paljon että siitä pitää oikein huomauttaa, niin sitten siitä sanotaan suoraan, että "se on muuten Juhamatti senkin hölmö" eikä vammailla turhia.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu, tavallaan samaa mieltä, mutta jos se ärsyttää niin paljon että siitä pitää oikein huomauttaa, niin sitten siitä sanotaan suoraan, että "se on muuten Juhamatti senkin hölmö" eikä vammailla turhia.
Ärsyttävää touhuahan tuommoinen on, mutta siitä on jo tullut palstan tapa. Jotkut oikein nauttivat, kun pääsevät kuittailemaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kävelin kauppaan, aurinko paistoi ja oli lämmin, tuli jopa poltettua tupakkikin siinä pihalla istuen ja nauttien auringosta. Kaupasta ulostullessani (meni ehkä kymmenisen minuuttia) satoi lunta..

Vittu mitä paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kohta lähetän lapset viikonlopuksi äitinsä luokse. Vaimo lähti tosiaan kolme viikkoa sitten, ei tämä lasten äiti eli lapseton ja akaton viikonloppu siis. Ensiksi oli paniikki päällä, että mitä pirua sitä tekisi, en ole oikein tottunut yksinoloon. No, kun olen lapset "ajanut" ovesta ulos, lähden kaverin kyytiin Helsingin taivaalle. Illalla saatan ottaa oluisen tai kolmekymmentä. Ehkä se elämä taas tästä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kohta lähetän lapset viikonlopuksi äitinsä luokse. Vaimo lähti tosiaan kolme viikkoa sitten, ei tämä lasten äiti eli lapseton ja akaton viikonloppu siis. Ensiksi oli paniikki päällä, että mitä pirua sitä tekisi, en ole oikein tottunut yksinoloon. No, kun olen lapset "ajanut" ovesta ulos, lähden kaverin kyytiin Helsingin taivaalle. Illalla saatan ottaa oluisen tai kolmekymmentä. Ehkä se elämä taas tästä.

Toi Helsingin taivas kuulostaa hyvältä. Onkohan ne kuumailmapallot jo lentelemässä? Vähän oon haaveksinut, josko joskus semmoisen kyytiin pääsisi.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Milloinkahan käynnistyy Jatkoajan kesätyttö-kilpailu? Olen hieman odotellut jo sitä, koska haluan päästä antamaan ääneni eräälle aamu-tv:n valloittavalle juontajalle. Joku varmaan sanoisi, että avaa se itse, mutta enpäs avaakaan kun yksi tietty nimimerkki sitä on hallinnoinut jo varmaan yli 10 vuotta. Tämän sanottuani silti hieman kaipaan sitä kuinka alkuperäinen Kesätyttö-isäntä Predator oli vakioinut kisan alkamaan vappuna ja päättymään juhannuksena, jolloin kisaa osasi jo ennen vappua herkeämättömänä odottaa ja kesätyttö oli jo valittu silloin ennen kuin kesä varsinaisesti. Nykyisellään se valitaan siinä kohtaa kun lehdet alkavat putoilemaan puista. Ja pidin myös siitä että aiemmin kesätyttö-kilpailu oli suora Jatkoajan kansan vaali ilman semi-finaaleja ja finaaleja.

Mutta yhtäkaikki, tärkeintä että tämä perinne säilyy. Joskus jo vuosia sitten mustelisin että kisa ylitti jonkin ihan oikean median uutiskynnyksen. Ja onhan se hienoa ertä jälleen tänäkin kesänä saamme lukea miten kukaan voi äänestää jotain luonnollisen nättiä suomalaista kun tarjolla olisi sentään ollut se täydellinen amerikkalainen tai venäläinen instagram-beibe. Mitä sitten että tissejä on hieman pumpattu silikonilla ja photarilla iho muokattu luonnottoman väriseksi ja sileäksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitaasti sujuu muuttokamojen läpikäyminen ja pakkaaminen. Lattialle kun istahdat parin laatikon viereen ja otat repusta kaljan niin tunnin vaan saatat tuijottaa seinää. On tää kalja kyllä ihme juomaa. Ei tarvii tehdä mitään ja nautit viis kertaa enemmän kuin muut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toi Helsingin taivas kuulostaa hyvältä. Onkohan ne kuumailmapallot jo lentelemässä? Vähän oon haaveksinut, josko joskus semmoisen kyytiin pääsisi.
Olevinaan näin horisontissa yhden kuumailmapallon. Kahdella eri pienkoneella oltiin lentelemässä.

Huomasin tänään semmoisen asian, että kohta on henkilökohtaisesti viesti numero 4000 (5 viestiä tämän jälkeen) on totta ja tässä minun aloittamassa fantastisessa ketjussa on kohta täynnä 20 000 viestiä. Sitä vaan, että olisi toisaaltaan aika kiva, jos saisin kuitattua itselleni tämän ketjun viestin numero 20 000 henkilökohtaisella viestillä 4000. Toki tämä vaatii sitä, että muut ei poistele viestejään ja maltetaan odottaa, että minä saisin kunnian moiseen ja minun taaseen pitää malttaa mieleni seuraavien viestien lähettelystä.

Miksi ihmisten pitäisi suhtautua tähän vakavuudella? Siksi että se avioero numero kaksi on päällänsä, todella riitaisessa vaiheessa, niin helpottaisi jostain kumman syystä tämmöinen tuplamerkkipykälä.

Eli nyt nopeasti kirjoittakaa tänne reipas 600 viestiä. :D
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eiköhän tänne viestejä kirjotella. Kattelen vähän ("vähän") huolimattomasti tota Ranskan ja Valko-Venäjän ottelua ja on toi V-V ihan paska mutta johtaa. Sitä ihmettelen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä 70-luvun Aerosmith on kova. Sen vain halusin tulla tänne kertomaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joe Perry on kovettu pelimanne. Corey Perrylle toivon menestystä urallaan myös.

Eero Seppä on Bostonista. Sen menestystä ne toivovat. Se on vähän hankala, kun itse on Blackhawksin miehiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös