Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juma, viikon päästä alkaa jokakeväinen kevään päätapahtuma Skoda Cup! Saispa pojjaat mitalin sieltä.
Minä vaimolta, avioliitosta, viikko sitten.Kenkää!-ketjulle olisi tilausta. Yleisesti voisi kertoa, kenelle ja / tai mille kulloinkin ynnä missä kenkää.
Minä vaimolta, avioliitosta, viikko sitten.
Joo ja jos katsoo muokattua versiota, niin aina vaan paranee.Toi taitaa olla semmonen vittumainen kengänsaanti.
Joo ja jos katsoo muokattua versiota, niin aina vaan paranee.
Tämä on jo toinenä vaimo, jolta sain monon kuvan ahteriin.No näköjään! Voi vittu.
Mullahan on sellainen pieni toive, että saisin kenkää bändistä, jota olen ollut perustamassa ja joka on nimetty mukaani. Oon melkein aina kyllästynyt siihen. Bändiin. Entiseltä vaimolta sain kengänkuvan aikoinaan, toivottavasti en nykyiseltä saa.
Muistan edellisen eron liian hyvin ja ajattelin tällä kertaa välttää samat karikot eli jätän kalsarikänniketjun mahdollisimman rauhaan. Ja juuri nyt ei pesään houkuta, vaan mistä sitä tietää, koska alkaa taas houkuttaa.@banaaninviljelijä Älä dokaa ja mokaa liikaa, on ohjeeni, jos nyt ohjeita kaipaat. Olipa syvällinen ohje. Vittu, mä kyl muistan sekoiluni after the divorce. Tein kaikkee mutten juuri pannu. Hirveen vähän tullu elämässä pantua muutenkin.
Muistan edellisen eron liian hyvin ja ajattelin tällä kertaa välttää samat karikot eli jätän kalsarikänniketjun mahdollisimman rauhaan. Ja juuri nyt ei pesään houkuta, vaan mistä sitä tietää, koska alkaa taas houkuttaa.
Onko Alavudella mitään muuta kuin Tuurin kyläkauppa?Täällä meilläpäin televisiossa pyörii Alavuden kaupungin mainoksia, kuten tämä. Onkohan joku muuttanut näiden perusteella kyseiseen pers.. hienoon pikkukaupunkiin.
Ainakin ABC.Onko Alavudella mitään muuta kuin Tuurin kyläkauppa?
Siitä saisi varmaan hyvän matkailuvideon á la Halen & Pacen Edinburgh.Onko Alavudella mitään muuta kuin Tuurin kyläkauppa?
Seurueessamme kuitenkin yllätyttiin suuresti, kun poliisit antoivatkin meikäläisen puhaltaa. Kuulema ainakin joskus virkavallan edustajat ovat suhtautuneet hyvin nuivasti tämänkaltaisiin pyyntöihin. Miksi ihmeessä? Onko täällä porukalla kokemusta asiasta?
Puhallutuksen suorittaminen henkilön omasta pyynnöstä riippunee käytännössä yksinomaan siitä, onko puhallutukselle osoittaa hyvät ja järkevät perusteet (kuten omassa tapauksessasi); jos toimenpiteellä voidaan estää mahdollisesti promillerajat ylittäneellä tavalla päihtyneen henkilön lähtö liikenteeseen, se on ymmärrettävästi tarkoituksenmukaista, perusteltua ja tarpeen suorittaa.Kun en keksi muutakaan ketjua, niin kirjoitetaan vaikka tänne (perinteinen disklaimeri)
Vietin tänään tuttavaporukalla vappupäivän piknikiä Alppipuistossa. Paikalle saavuttiin meikäläisen autolla, joka oli tarkoitus jättää kadunvarteen ja hakea huomenna pois. Jossain vaiheessa kuitenkin tajusin, että olin päivän aikana juonut pelkästään noin viisi lasillista skumppaa ja viimeisimmänkin useampi tunti sitten. Olo tuntui varsin selvältä, mutta ajatukseni rattiin hyppäämisestä aiheutti ymmärrettävästi pientä epäilyä. Lopulta puiston läpi ajoi poliisipartio, joilta yksinkertaisesti kävin pyytämässä mahdollisuutta puhaltamiseen. Tähän suostuttiin hyvin mielellään ja nollathan sieltä tuli, jolloin helpotus oli suuri - ei tarvinnut stressata julkisilla kotiin suuntaamisesta ja ennen kaikkea huomisesta auton takaisin hakemisesta.
Seurueessamme kuitenkin yllätyttiin suuresti, kun poliisit antoivatkin meikäläisen puhaltaa. Kuulema ainakin joskus virkavallan edustajat ovat suhtautuneet hyvin nuivasti tämänkaltaisiin pyyntöihin. Miksi ihmeessä? Onko täällä porukalla kokemusta asiasta?
Tuusbäri kirjoitti:Rangaistuslyöntilaukauskilpailu kuitenkin vuonna 1992 tullessaan MM-kisoihin kuin myös niitä edeltäneisiin Talviolympialaisiin alkaen tietenkin Albertvillen Talviolympialaisista noudatti kansainvälisestä jalkapallosta tuttua Rangaistuspotkukilpailua siten, että laukojia sai olla viisi ja kierrokset ennen ratkaisevaa ja nk. Äkkikuolemakierrosta oltiin rajattu korkeintaan kahteen tavalliseen kierrokseen ennen kuin siirryttiin kerrasta poikki mahdollisesti ratkeaviin laukauskierroksiin.