Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 490
  • 66 856

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen kotipaikalla käymässä, leivinuunissa rapisee tuli, ikkunaan rapisee sade, taustalla ambienssia luovat lisäksi TUTO - KiVa matsin selostus ja pöydän alla hennosti kuorsaava vasikan kokoinen hurtta. Ihan mukavaa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Sanni (se laulaja) on vaan ylivertainen kaikkiin muihin verrattuna. Ei pääse muut edes lähelle, paitsi Emma Stone.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Tuossa selatessani Spotifyä tuli vastaan Tokio Hotel. Joku saattaa jopa muistaa vuodelta 2010 kun pari biisiä oli ihan kovassakin soitossa tai sitten ei kukaan muista. Mutta se mikä hämmästytti niin oli se,että bändi on näköjään julkassu tänä vuonna uuden levyn. Näköjään 2014 on kans tullut. Laulu kielikin on englanti. 2010 tuli sekä englannin kielinen sekä kotimaansa saksan kielinen albumi. Tämä menee lienee kategoriaan turhat huomiot..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen kävin töissä juttelee ja avaimetkin palautin kun pari viikkoa olin tavoittamattomissa ja silloin aiemmin saikutin vikan päivän. No pyysivät jatkamaan, mutta sanoin että parin kuukauden brenkkubreikki tekis terää ja katsotaan sitten jos pääsee. Tänään sitten työkkärissä sanoin että pari kuukautta voisin pitää lomaa niin tyttö tarjosi neljää. Hah. Hitto sieltähän saa nykyään hyvää palvelua.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tänään sitten varmistui, ettei Etelä-Korean olympialaisissa 2018 nähdä NHL-pelaajia. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan johda siihen kostonkierteeseen, ettei jatkossa nähdä Etelä-Korealaisia jääkiekkoilijoita NHL:ssä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Eilen kävin töissä juttelee ja avaimetkin palautin kun pari viikkoa olin tavoittamattomissa ja silloin aiemmin saikutin vikan päivän. No pyysivät jatkamaan, mutta sanoin että parin kuukauden brenkkubreikki tekis terää ja katsotaan sitten jos pääsee. Tänään sitten työkkärissä sanoin että pari kuukautta voisin pitää lomaa niin tyttö tarjosi neljää. Hah. Hitto sieltähän saa nykyään hyvää palvelua.
Olet ilmeisen hyvä työssäsi kun noin kaipaillaan, vaikka juttujesi perusteella saikuttelit suunnilleen viikoittain ja olit jatkuvasti krapulassa töissä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyläilyt pienessä kohmelossa on kyllä yhtä helvettiä. Onneksi pääsi nyt kotiin ja peliä katsomaan. Lonkero aukesi sekunnissa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Kyläilyt pienessä kohmelossa on kyllä yhtä helvettiä. Onneksi pääsi nyt kotiin ja peliä katsomaan. Lonkero aukesi sekunnissa.
Itselläni krapula pyrkii vielä kaiken paskan olon lisäksi reippaana hikenä ulos kropasta. Siinä on aika turha edes yrittää peitellä krapulaansa kun hikikarpalot valuvat otsalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
enkö mä viestinyt tähän ketjuun iltapäivällä? en sit vissiin. no souvat. en muista mitä asiaa mulla oli, varmaan jotain tosi tärkeetä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kyläilyt pienessä kohmelossa on kyllä yhtä helvettiä. Onneksi pääsi nyt kotiin ja peliä katsomaan. Lonkero aukesi sekunnissa.
Viime kesänä sain kunnian osallistua kaverin häihin ja kummitytön rippijuhliin ja nimenomaan tuossa järjestyksessä. Kyllä maistui lonkero kun pääsin veljen luokse saunomaan lopulta. Noh, kivoja tapahtumia molemmat juhlat. Mutta jos minulla joku Jedi-voima on, niin se on kyky tempaista itseni liikkeelle oli sitten edellisenä iltana mennyt kuinka myöhään.

Mutta krapulassa lentäminen, se se vasta kenkkua onkin. Etenkin kun lentämisestä en muutenkaan kamalasti pidä. Tosin Nukkumatti yleensä armahtaa jonkin verran.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin viikon verran tiukassa flunssassa ja lorvailin himassa, joten pitäähän loman loppumista juhlistaa. Viinaa ja Stadin yöelämään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olin viikon verran tiukassa flunssassa ja lorvailin himassa, joten pitäähän loman loppumista juhlistaa. Viinaa ja Stadin yöelämään.

Nykyisin kun on tämä virtuaaliaika, niin pitäisikö perustaa Kalsarikänniketjun lisäksi Anniskelutilakänniketju, mihin voi postailla fiiliksiään baareista, rafloista ynnä muista kännimestoista. Lisäksi pussikaljoitteluun kuuluvat ketjut Kännissä luonnossa, Alkoholinnautintaa puistoissa ja Liikenneväylillä juodaan. On niitä muitakin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pidä hauskaa!

Kiitos! Tämä on kyllä enemmänkin rutiinitoimenpide ;) Mutta pidä sinäkin siellä, missä olet!

Nykyisin kun on tämä virtuaaliaika, niin pitäisikö perustaa Kalsarikänniketjun lisäksi Anniskelutilakänniketju, mihin voi postailla fiiliksiään baareista, rafloista ynnä muista kännimestoista. Lisäksi pussikaljoitteluun kuuluvat ketjut Kännissä luonnossa, Alkoholinnautintaa puistoissa ja Liikenneväylillä juodaan. On niitä muitakin.

Kannatetaan!
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Lueskelin tuossa "Mistä muistat edellisen nimimerkin?"-ketjua, ja tuli mieleen, että arvostan helvetisti porukkaa jotka jotka ovat kirjoitelleet tänne jo yli 10-15 vuotta. Oli se sitten enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Moni näistä "vanhoista parroista" näyttää tietävän toisensa, ja heidän kirjoitukset ja kiinnostukset suht hyvin ja se on mielestäni mahtava asia. Toivon, että Jatkis on vielä 15 vuoden päästä pystyssä ja kirjoitan itsekin täällä kaikkea turhaa roskaa. Kai.

Kerjään nyt muiden sympatioita kertomalla, että olen aivan rikki kahden päivän duuneista, mutta onneksi sauna ja olut jeesaavat.

e. Nyt itsekin olen suorittanut velvollisuuden kirjoittaa tähän ketjuun jonne kaikkien on pakko kirjoittaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lueskelin tuossa "Mistä muistat edellisen nimimerkin?"-ketjua, ja tuli mieleen, että arvostan helvetisti porukkaa jotka jotka ovat kirjoitelleet tänne jo yli 10-15 vuotta. Oli se sitten enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Moni näistä "vanhoista parroista" näyttää tietävän toisensa, ja heidän kirjoitukset ja kiinnostukset suht hyvin ja se on mielestäni mahtava asia. Toivon, että Jatkis on vielä 15 vuoden päästä pystyssä ja kirjoitan itsekin täällä kaikkea turhaa roskaa. Kai.

Kerjään nyt muiden sympatioita kertomalla, että olen aivan rikki kahden päivän duuneista, mutta onneksi sauna ja olut jeesaavat.

e. Nyt itsekin olen suorittanut velvollisuuden kirjoittaa tähän ketjuun jonne kaikkien on pakko kirjoittaa.


Niin sanottu vahva sama.

Hyvää olutta ja saunaa!

e. tutkin ja olen kirjoittanut tähän pakkoketjuun 1192 viestiä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lueskelin tuossa "Mistä muistat edellisen nimimerkin?"-ketjua, ja tuli mieleen, että arvostan helvetisti porukkaa jotka jotka ovat kirjoitelleet tänne jo yli 10-15 vuotta. Oli se sitten enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Moni näistä "vanhoista parroista" näyttää tietävän toisensa, ja heidän kirjoitukset ja kiinnostukset suht hyvin ja se on mielestäni mahtava asia. Toivon, että Jatkis on vielä 15 vuoden päästä pystyssä ja kirjoitan itsekin täällä kaikkea turhaa roskaa. Kai.

Kerjään nyt muiden sympatioita kertomalla, että olen aivan rikki kahden päivän duuneista, mutta onneksi sauna ja olut jeesaavat.

e. Nyt itsekin olen suorittanut velvollisuuden kirjoittaa tähän ketjuun jonne kaikkien on pakko kirjoittaa.
Tämä tuskin kuitenkaan koski minua? Vasta 12 vuotta takana ja suurinta osaa vanhoistakaan en tunne. Pitää petrata.

Rikkinäisenä on hyvä olla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Silloin kun olin teini, ajattelin, että sitten kun olen 25 vuotias, olen viisas ja enää ei ole finnejä. Nyt kun olen 40 vuotias, huomaan, että en edellenkään ole viisas ja mulla on yhä finnejä.Vituttaa moinen.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Tämä tuskin kuitenkaan koski minua? Vasta 12 vuotta takana ja suurinta osaa vanhoistakaan en tunne. Pitää petrata.
Pyh. Todnäk. menin lankaan ja tuossa mainitsemassani "Mistä muistat edellisen nimimerkin?"-ketjussa kaikki kirjoittajat ovat lukeneet edellisen nimimerkin viimeisimpiä kirjoituksia ja runoilleet jonkun kivan tekstin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös