katekismus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo, New York Rangers
Luulin aikoinaan pitkään, että Tommi Läntisellä on downin syndrooma.
Itse asiassa vuoden vanhemmat, eli pelataan kauden 1993-94 kokoonpanoilla. Selänne vetelee Jetsissä numerolla 13 jne. En tiedä missä vaiheessa EA alkoi tekemään pelinsä siten että mukana oli ne kokoonpanot jotka oli kauden alussa, esim. NHL96 pelissä pelataan kautta 1994-95 jne.Tuossa versiossa taitaa olla 1994-1995 kauden kokoonpanot, eikö? Shane Doankin perkele meni aloittamaan uransa vasta kaudella 1995-1996.
Aina kun luen iltalehden verkkosivuilta Josefiina Barakan kirjoittamia juttuja, kuvittelen kirjoittajan ulkonäön
tälläiseksi (linkki vie kuvaan naispuoliseen Mortal Kombat-pelissä esiintyvän Tarkatan-rodun edustajaan)
Jännä kyllä tuo kun tulee totaalinen blackout jos juo tarpeeksi. Mihin se muuten perustuu? Varmaan se alkoholi jotenkin vaikuttaa keskushermostoon, mutta tuo muistin katkeaminen on jännä homma.
MTV kirjoitti:Alkoholin aiheuttamalle muistinmenetykselle on olemassa myös toinen teoria. Massachusettsin teknillisen korkeakoulun MIT:n ja Duken yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan syy muistinmenetykseen piilee sinkissä.
Tutkijat huomasivat, että sinkin puute aivoissa vaikuttaa suoraan neuronien kommunikointikykyyn, jolloin muistikuvat heikkenevät. Runsas alkoholinjuonti sen sijaan on syypää sinkin puutteeseen, sillä alkoholi häiritsee sinkin imeytymistä.
PS3:n ohjaimet on kyllä heikkoja tekeleitä. Tai sitten oma pelityylini on aavistuksen aggressiivinen, sillä olen änäriä tahkotessani onnistunut hajottamaan peräti kahdesta ohjaimesta tuon vasemman puolen tatin (eli siis laukaisu-tatin), ja kolmaskin kyllä naksuu siihen malliin että voipi olla että kohta leviää.Itäkeskuksesta ei sitten löytynyt minulle uutta, normaalia PS3-ohjainta. Kai se on sitä, että "osta homo PS4", kun PS3 on menneen talven lumia. Gigantti oli ainoa, josta löytyi jotain, mutta siellä oli vain langallinen ohjain sekä sellainen ihmeellinen, jossa on vasen tatti ja nuolinäppäimet eri perin. En ala sellaista perkele opettelemaan.
Uudelle ohjaimelle tuli käyttöä, kun koira protestoi yksin olemista ja rikkoi ohjaimen. Huomenna pitää suunnata Jätkäsaareen.
Omalla kokemuksella veikkaisin jälkimmäistä. Mulla on ollut kaksi PS3-ohjainta käytössä. Ensimmäinen tuli alkuperäisen PS3:n mukana eli vuonna 2007 ostetun ja hajosi viime vuonna. Kesti siis jotain kahdeksan vuotta. Jännästi kesken änärin pelaamisen L2-nappi putosi pois ja se oli siinä se tarina.PS3:n ohjaimet on kyllä heikkoja tekeleitä. Tai sitten oma pelityylini on aavistuksen aggressiivinen
PS3:n ohjaimet on kyllä heikkoja tekeleitä. Tai sitten oma pelityylini on aavistuksen aggressiivinen, sillä olen änäriä tahkotessani onnistunut hajottamaan peräti kahdesta ohjaimesta tuon oikean puolen tatin (eli siis laukaisu-tatin), ja kolmaskin kyllä naksuu siihen malliin että voipi olla että kohta leviää.
Mutta entäs tämä:PS3:n ohjaimet olivat muotoilultaan huippuja mutta laadultaan melko surkeita.
Liian kylmä lenkkeillä shortseissa....
Miksi ihmeessä sä haet juustotikkuja noin paljon?Ei hitto tän keskellä yötä juustotikkujen hakemisen on loputtava. Siis joka toinen yö paketillinen.