Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 327
  • 68 364

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sain nyt vihdoinkin aikaiseksi puuttua jo kuukausia häirinneeseen naapurin lähes jokailtaiseen tömistelyyn. Viime yönä tuota jatkui jonnekin 3 asti ja eipä pahemmin tullut nukuttua kun aamulla tarvi lähteä töihin.

Luullakseni se kolina tulee siitä kun ovia availlaan, niin niiden annetaan paiskautua seinää vasten. Vaikkei tuota nyt mitenkään tarkoituksella tehtäisikään naapurien kiusaksi, niin tuosta lähtee ihan sietämätön pamaus. Toinen on ilmeisesti parvekkeen oven aukominen ja sulkeminen, kun käyvät iltaisin tupakalla. Senkin oven saa myös hiljaisemmin laitettua kiinni. Askelten äänet kuuluvat myös läpi, jos ei tule ajatelleeksi, että sen kävelemisenkin desibelejä pystyy säätelemään kummasti.

Jätin aamulla lapun ulko-oveen. Saas nähdä onko mitään vaikutusta.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noniin. Näin meillä Suomessa. Eikö ole munaa käydä sanomassa?
Ei sitten ilmeisesti ole. Höh.

Selityksenäni kuitenkin on että en tarkkaan tiedä mistä asunnosta tuo meteli tulee. Yläkerrassa kun ei ole ketään.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on ihan pakko...

Harvoinpa kukaan noin suoraan myöntää olevansa tyhjäpää.
Heh heh, ihan hyvä.

Ei vaan ihan asialliseen sävyyn kirjoitetun lapun kirjoitin. En syytellyt ketään tai mitään, mutta pitää se nyt minusta ymmärtää sitä toistakin puolta että kun tulen esimerkiksi iltavuorosta kotiin 10 jälkeen illalla ja aamulla pitää taas lähteä 7 jälkeen takaisin, niin haluan ihan oikeasti nukkua siinä välissä. Kyllä se vaan rupeaa kiristämään jos vielä yömyöhään kuuluu jotain pauketta. Ihan täysin aiheesta omasta mielestäni puutun tähän asiaan. Ja oikein mielelläni käyn asian lävitse kasvotusten, mutta tosissaan kun en ole aivan varma siitä että mistä asunnosta tuo kolina tulee, niin en ihan randomillakaan viitsi lähteä soittelemaan ovikelloja.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mutta hetkinen... Ensin seurasit minua televisiosta ja sen jälkeen Facebookissa ja...!?!
Täällä lähipusikossa olen nyt. Periskoopin kanssa. Jos näkyy kimallus, kun aurinko osuu periskoopin lasiin, niin tiedät missä olen. Kai nyt ihmisillä saa harrasteita olla vai kaappikellontekokurssilleko sitä vaan pitäisi lähteä!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko joku päässyt jo sängystä ylös? Hitto hirveä krapula. Pakko se vissiin vääntäytyä kaljakauppaan. Tonne metrikselle jos jäis pyllyjä katselemaan. Illalla olis matsikin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vois lähtee Helsinkiin takaisin. Turussa on tylsää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Twitterissä trendaa tänään #neverforget. Ajattelin osallistua keskusteluun mutta Jutia, Globenia tai Tammen munasyndejä ei ole mainittu ollenkaan. Jostain torneista vaan puhuvat. Keksisivät omat häshtäginsä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En mä nyt kyllä jaksa innostua joukkueen häviöstä, vaikken joukkueesta välitäkään. Okei, joskus oon Jokerien häviöstä ollut mielissäni. Naurettavaa. Etenkin kun on kauden alku niin ei sitä nyt voi heitellä ylävitosia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Twitterissä trendaa tänään #neverforget. Ajattelin osallistua keskusteluun mutta Jutia, Globenia tai Tammen munasyndejä ei ole mainittu ollenkaan. Jostain torneista vaan puhuvat. Keksisivät omat häshtäginsä.

Torneista? Ehkä jotain korisjuttua.

Ootteko muuten huomannut, että kevään mm-skabojen aikana on päivä tai pari, kun koko Suomi dokaa mm-skabojen kunniaksi? Se on aika hienoo, että mm-skaboista on lähtenyt tommonen perinne tohon huhti-toukokuun vaihteeseen. Stanley Cupiakin juhlitaan Suomessa kesäkuun toisella puoliskolla. Urheilukansaa ollaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kait tässä selviää huomiseksi. Ei saatana. Joo kapakasta lähdin ja kaupasta hain paketin juustotikkuja himaan. Nyt bussissa. Siis kuka pystyy käymään lätkämatsissa selvin päin? Näyttäkää sen jätkän kuva mulle. No joo päivällä jo kittasin kun jossain mielenosoituksessa kävin. Sekä skinien että refugees welcome -porukan kanssa hihhuloin. Mä en ole koskaan jaksanut miettiä noita politiikkajuttuja. Parempi vaan olla kaikkien kaveri, vähän kuin täällä Jatkoajassakin.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arkivapaat ovat aivan loistavia, erityisesti maanantaiaamuisin. Entisenä vuorotyöntekijänä näitä nykyään kovin harvoin kohdalle osuvia arkipäivävapaita osaa arvostaa todella paljon. Normaalisti huonosti nukutun yön jälkeen istuisin työmaalla jykevä tatti otsassa murehtien loputtoman pitkältä tuntuvaa työviikkoa. Nyt on pitkästä aikaa kiva herätä omia aikojaan maanantaihin, siirtyä sohvalle, pistää kahvi tulemaan ja netti päälle Ville Niemisen tajunnanvirtaa Radio Rockista kuunnellen. Jossain vaiheessa vois ottaa pikku ettoset ja sen jälkeen miettiä, lähtiskö salille vai fillarilenkille vai tekiskö mitään. Illemmalla puubivisailukauden avaus, jonka yhteydessä vois ehkä ottaa toisenkin viinilasin, kun huomennakin vielä vapaata.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä helvettiä juuri luin?

"Äyritien ympäristössä työskenteleviä ei kehärata hyödytä, koska sinne on liian pitkä kävelymatka, hieman yli kilometrin."

Kyllä, kilometrin kävely. Miettikääpä, jos joutuisi KAHDESTI päivässä kävelemään kilometrin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä helvettiä juuri luin?

"Äyritien ympäristössä työskenteleviä ei kehärata hyödytä, koska sinne on liian pitkä kävelymatka, hieman yli kilometrin."

Kyllä, kilometrin kävely. Miettikääpä, jos joutuisi KAHDESTI päivässä kävelemään kilometrin.
Tuo on kyllä aika jäätävä matka. Jos ihmiset saisivat vaikka jonkun taksiavustuksen tuolle matkalle, niin kehäradasta olisi heillekin hyötyä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuo on kyllä aika jäätävä matka. Jos ihmiset saisivat vaikka jonkun taksiavustuksen tuolle matkalle, niin kehäradasta olisi heillekin hyötyä.
Vähintäänkin 5 minuutin välein menevä bussiyhteys. Eihän nyt voi olettaa että ihmiset pystyisivät noin pitkiä matkoja kulkemaan jalan.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt FB:ssä on sitten nämä nuoruuskuvat. Hirvittävää. Olin kännissä melkein aina ja kaverit on kaivelleet kuvia, joissa oon... no... kännissä. Varoitankin nuorisoa, että alkakaa dokata vasta keski-iässä, silloin ei joudu häpeämään. Tai ei sitä tiedä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Missä on juttuseura, missä on panoseura, missä on juomaseura, missä on Seura-lehti silloin kun niitä kaipaisi? No, nyt kaipaan ehkä noista panoseuraa, mutta sekään ei ole kovin akuuttitarve, kunhan kyselen. Ai niin, siksi kirjoitin, kun loppuu netistä lukeminen ja se loppuu siksi, kun ei nykyään jaksa paljoa mikään kiinnostaa. Mielenkiintoisimmat jutut kirjoitan tietysti itse.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Missä on juttuseura, missä on panoseura, missä on juomaseura, missä on Seura-lehti silloin kun niitä kaipaisi? No, nyt kaipaan ehkä noista panoseuraa, mutta sekään ei ole kovin akuuttitarve, kunhan kyselen. Ai niin, siksi kirjoitin, kun loppuu netistä lukeminen ja se loppuu siksi, kun ei nykyään jaksa paljoa mikään kiinnostaa. Mielenkiintoisimmat jutut kirjoitan tietysti itse.

MTV3:n konkurssin venaus -ketjussa oli hyvä linkki, missä selostetaan miksi MTV3 on niin suolesta kuin on. Suosittelen siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy