Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Dionne Pounds on synnyinkaupunkini naisia. Legenda Larry Poundsin tytär. Kotkasta kajahtaa!
Noniin. Näin meillä Suomessa. Eikö ole munaa käydä sanomassa?Jätin aamulla lapun ulko-oveen. Saas nähdä onko mitään vaikutusta.
Ei sitten ilmeisesti ole. Höh.Noniin. Näin meillä Suomessa. Eikö ole munaa käydä sanomassa?
Nyt on ihan pakko...Yläkerrassa kun ei ole ketään.
Heh heh, ihan hyvä.Nyt on ihan pakko...
Harvoinpa kukaan noin suoraan myöntää olevansa tyhjäpää.
Asteikolla 4-10 annan 4+. FB-profiilikuvan perusteella sama.@Käyttäjänimetön minkä kouluarvosanan sä annat mun ulkonäölle noin telkkarin välityksellä nähtynä?
Täällä lähipusikossa olen nyt. Periskoopin kanssa. Jos näkyy kimallus, kun aurinko osuu periskoopin lasiin, niin tiedät missä olen. Kai nyt ihmisillä saa harrasteita olla vai kaappikellontekokurssilleko sitä vaan pitäisi lähteä!Mutta hetkinen... Ensin seurasit minua televisiosta ja sen jälkeen Facebookissa ja...!?!
En. Ikävä kyllä. Pitää jopa ajaa ja siihen ei alkoholi sovi.Ootsä kännissä? Oon kohta Turussa ja lähden Helsinkiin.
Twitterissä trendaa tänään #neverforget. Ajattelin osallistua keskusteluun mutta Jutia, Globenia tai Tammen munasyndejä ei ole mainittu ollenkaan. Jostain torneista vaan puhuvat. Keksisivät omat häshtäginsä.
Tuo on kyllä aika jäätävä matka. Jos ihmiset saisivat vaikka jonkun taksiavustuksen tuolle matkalle, niin kehäradasta olisi heillekin hyötyä.Mitä helvettiä juuri luin?
"Äyritien ympäristössä työskenteleviä ei kehärata hyödytä, koska sinne on liian pitkä kävelymatka, hieman yli kilometrin."
Kyllä, kilometrin kävely. Miettikääpä, jos joutuisi KAHDESTI päivässä kävelemään kilometrin.
Vähintäänkin 5 minuutin välein menevä bussiyhteys. Eihän nyt voi olettaa että ihmiset pystyisivät noin pitkiä matkoja kulkemaan jalan.Tuo on kyllä aika jäätävä matka. Jos ihmiset saisivat vaikka jonkun taksiavustuksen tuolle matkalle, niin kehäradasta olisi heillekin hyötyä.
Vähintäänkin 5 minuutin välein menevä bussiyhteys. Eihän nyt voi olettaa että ihmiset pystyisivät noin pitkiä matkoja kulkemaan jalan.
Missä on juttuseura, missä on panoseura, missä on juomaseura, missä on Seura-lehti silloin kun niitä kaipaisi? No, nyt kaipaan ehkä noista panoseuraa, mutta sekään ei ole kovin akuuttitarve, kunhan kyselen. Ai niin, siksi kirjoitin, kun loppuu netistä lukeminen ja se loppuu siksi, kun ei nykyään jaksa paljoa mikään kiinnostaa. Mielenkiintoisimmat jutut kirjoitan tietysti itse.