Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Säälipudotuspelikierroksen ensimmäiselle TPS - Sport -ottelulle ei vielä kello 16:47 ole avattu ketjua.
Eiks vituta, kun nimi Axl yhdistetään tähän heppuun ja tapaukseen ?
En ole lukenut kyseistä keskustelua, johtuen Sportin faneista, mutta en yllättänyt yhtään tästä tiedosta.Tepsin ja Sportin välisiä playoff-ketjuja lukiessani olen 99,99% varma, että tänään napsahtaa palstalla vähintään muutamia pelikieltoja edellyttäen, että TPS menee jatkoon. Sen verran poruisaa ja räjähdysherkkää tuntuu meno olevan jo nyt.
Paavo Väyrysellä on oikeasti aivot.Mitä eroa on Sportin fanilla ja Paavo Väyrysellä?
Paavo Väyrysellä on oikeasti aivot.
Pikasella vilkasulla useampi ihminen ilmaissut Kentin olevan yksi kaikkein tärkeimmistä bändeistä heille. Mulle tulee lähinnä mieleen Jyrki-ohjelma ja sittemmin ehkä yks, kaks biisiä. Ei myöskään oo bändi joka sois ihan joka kanavalla eli paljon olen missannutkin.
Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa on sivulla 666. JEEEE!
Pikasella vilkasulla useampi ihminen ilmaissut Kentin olevan yksi kaikkein tärkeimmistä bändeistä heille. Mulle tulee lähinnä mieleen Jyrki-ohjelma ja sittemmin ehkä yks, kaks biisiä. Ei myöskään oo bändi joka sois ihan joka kanavalla eli paljon olen missannutkin.
Minulle tulee Kentistä mieleen ensimmäisenä tupakkimerkki, ei musiikki tai bändi.
Jaahas... Axl on pannu Kasmiria. En oo yllättyny.