Tätä samaa olen muuten miettinyt. Edellisessä asuinpaikassani Lidl oli lähikauppani ja ostin noita aina joskus ja maistuivat kyllä varsin mainiosti. Nyt asun taas Lidlin lähellä ja etsin sieltä noita pizzoja, mutta jäivät ainakin toistaiseksi sinne pakastealtaaseen, kun eivät näyttäneet samoilta ja hintakin näytti ihan erilaiselta.Onkohan nuo lidlin pakastepizzat vaihtuneet johonkin huonompaan tavaraan? Joitain vuosia sitten noita tuli harvakseltaan ostettua, kun olivat parhaimman makuisia pakastepitsoja mitä kaupasta sai. Ne paketis olivat joskus tuollaisia, mutta nykyään pakkaus on muuttunut ja oreganoa on ainakin tungettu ikävästi sekaan. Ne salamipitsat taisivat olla parempia kuin nuo, mutta en viitsinyt ostaa kolmea kappaletta pakastepitsoja. Lieköhän nekin sitten vaihtuneet.
Onkohan nuo lidlin pakastepizzat vaihtuneet johonkin huonompaan tavaraan? Joitain vuosia sitten noita tuli harvakseltaan ostettua, kun olivat parhaimman makuisia pakastepitsoja mitä kaupasta sai. Ne paketis olivat joskus tuollaisia, mutta nykyään pakkaus on muuttunut ja oreganoa on ainakin tungettu ikävästi sekaan. Ne salamipitsat taisivat olla parempia kuin nuo, mutta en viitsinyt ostaa kolmea kappaletta pakastepitsoja. Lieköhän nekin sitten vaihtuneet.
Voi perkele. Luin tämän viestin eilen ja vähän naureskelin. Nyt istun itse kauppareissuni jälkeen pytylle ja tajusin, että en osanut itsekään sitä vessapaperia.Jaahas... Kävin äskön kaupassa, tulin kotiin, istahdin paskalle ja nyt tässä paskalla istuessa muistin, että vessapaperi on loppu.
Tämä ja tätä on pakko arvostaa!Vitun huora, mä rakastan sua.
Myös minä muistin ostaa tänään vessapaperia, eli hyvin pyyhkii tässäkin taloudessa.Mä kävin just kaupassa, kun vessapaperi loppui päivällä. Mä muistin myöskin ostaa sitä vessapaperia, lällätilää!
South Parkhan tuota aikoinaan teki aika hyvin tunnetuksi yhdellä jaksollaan, mutta eihän kaikki sitäkään tietenkään seuraa. Aika vittumaiselta vaivalta tuo vaikuttaa.Vitun huora, mä rakastan sua.
Jos olisin Pelicansin kannattaja, voisin väittää tällaisen lällättelyn olevan jo työpaikkakiusaamista.Mä kävin just kaupassa, kun vessapaperi loppui päivällä. Mä muistin myöskin ostaa sitä vessapaperia, lällätilää!
Voi tulla raskaaksi ja synnyttää, thi hih.Mitä kykyjä Ritulla on, mihin yksikään mies maailmassa ei pysty vastaamaan?
Tarkalleen ottaen kyseessä oli "sihisevä kusivittu". Viisaita sanoja, muistan.Joku täällä totesi muinoin, että pillu sihisee kustessa. Nuo sanat ovat jostain syystä jääneet kummittelemaan mieleeni, ja aina välillä sitä tulee tuumattua, että näinhän se on. Miksi aina silloin tällöin huomaan ajattelevani asiaa, sitä en tiedä. Totuuden sanoja ne ovat kumminkin.
Tarkalleen ottaen kyseessä oli "sihisevä kusivittu". Viisaita sanoja, muistan.
Pillu sihisee kustessa. Varma tieto.
Miten Uleåborgir selität naisten pillun suhinan kustessa? Feministiriitti?
Siinähän suhisee itse pillu, eikä kyse ole tietoisesta valinnasta vaan naisen fysiologiasta ts. rasian rakenteesta. Miehen lorottaessa on lorina seuraus valinnasta tähdätä keskelle vesiallasta. Saattaapa siinä mies ajatella, että kun muut kuulevat kovaa lorinaa, niin samalla saan kerrottua senkin, että vehkeeni lähdettää myös siittiöt pitkälle - vehkeen omistaja on erinomaista ainesta lisääntymishommiin.