Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 985
  • 66 849

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis nyt tästä ei tule mitään. Siis oikeasti tästä ei tule mitään. Askel heittää ja puhe sammaltaa. Äsken hain uuden tuopin. Möivät vielä. Nyt tästä ei tule mitään. Ei saatana. Askel heittää. Vielä ehtii pari hakea.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Siis nyt tästä ei tule mitään. Siis oikeasti tästä ei tule mitään. Askel heittää ja puhe sammaltaa. Äsken hain uuden tuopin. Möivät vielä. Nyt tästä ei tule mitään. Ei saatana. Askel heittää. Vielä ehtii pari hakea.

Ostitko kotimaista? Hyvä valinta.
Minä snobbailen ja on varsin noloa tajuta valomerkin iskiessä, että kapakassa ei luostarioluita myytykään, vaikka olen niitä kaksi tuntia nauttinut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ostitko kotimaista? Hyvä valinta.
Minä snobbailen ja on varsin noloa tajuta valomerkin iskiessä, että kapakassa ei luostarioluita myytykään, vaikka olen niitä kaksi tuntia nauttinut.

Mä ehkä tiedän mistä puhut.

Mitä oluisiin tulee niin onhan lager parasta, soljuu ihanasti alas ihan vitun aina. Yritäpä juoda jotain ruskeaa / mustaa paskaa aamuysiltä tiskillä todellisessa kiireessä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Työ. Ja. Elinkeino. Ministeri. Olli. Rehnin. Artikulaatio. On. Jokseenkin. Ärsyttävää. Kuunneltavaa. Sillä. Se. Näyttäisi. Kirjoitettuna. Tältä.

Och. Samma. På. Svenska.

Totta, Olli kuulostaa hieman hitaalta. Ilmeisesti joku puheopettaja on kertonut, että kun puhuu mahdollisimman hitaasti ja selvästi artikuloiden, vaikuttaa älykkäältä.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Sitä, että nykyään saa monesti paljon paremmat kiksit liikunnasta kuin juopottelusta. Eilenkin illalla perjantaina yhdeksän aikaa olin kuntosalilla ja tuntu just siltä, että olen täysin oikeassa paikassa. Ei olis kyllä tippaakaan kiinnostanut lähteä minnekkään kuppilaan istumaan. Oikeastaan näin vanhemmiten saa paljon enemmän irti tuosta liikkunnasta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sitä, että nykyään saa monesti paljon paremmat kiksit liikunnasta kuin juopottelusta. Eilenkin illalla perjantaina yhdeksän aikaa olin kuntosalilla ja tuntu just siltä, että olen täysin oikeassa paikassa. Ei olis kyllä tippaakaan kiinnostanut lähteä minnekkään kuppilaan istumaan. Oikeastaan näin vanhemmiten saa paljon enemmän irti tuosta liikkunnasta.

Erittäin hyvin sanottu siellä takana. Jonkun verran tulee yleensä viikonloppuisin hörpöteltyä, mutta silloin tällöin tulee myös vietettyä myös ns. kuivia viikonloppuja ja silloin salilla käyminen on todella hyvä vaihtoehto. Perjantai- ja lauantai-iltaisin saa melko rauhassa treenata ja kotimatkalla baarien ohi kävellessä on todella hyvä mieli.
 

Jeffrey

Jäsen
Jaahas... Kävin äskön kaupassa, tulin kotiin, istahdin paskalle ja nyt tässä paskalla istuessa muistin, että vessapaperi on loppu.

Enkä edes kuulu heihin, jotka paperia keittiössä käyttävät, vaan siellä on pyyhe.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ostin Savotta ahkion ja sahasin pokasahalla tykynkatkomia puita ja lumikengät jalassa kiskoin pöllit ahkiolla mökin liiterille ja tuli ihana vihreä olo. Moottorit ei päsrisseet ja metsäkaurisyhdyskunta ei häiriintynyt. Pistän Ville Niinistön kuvan mökin seinälle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katoin Ylen sivuilta että jaahas, ketkäs siinä fanipoikain suosikkiseurassa on tänään maaleja viimeistelleet ja huomasin nimen "N. da Silva Santos". Ajattelin, että joku vähemmän tunnettu pelaaja, päässyt säälistä pelaamaan sinne ystävysten sekaan, mutta olikin itse frendi eli Nilmar.

Luis Suarez on Phoebe, ihan selvästi, Phoebehan puri asiakastaan. Nilmarissa on hyvä määrä Guntheria ja Messi on ilmetty Joey.

Vittu se on Neymar. Hänessä on myös Monicaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Rakas siskoni soitti itkien, että hänen miehellä on ongelmia alkoholin kanssa. Ei mitään väkivaltaa, vaan tyhjiä lupauksia kaljan käytön lopetuksesta. Teitenkin soitin sulhaselle ja keskustelin herran kanssa puolisen tuntia, Mies kun on ollut jonkin aikaa työtön ja alkoholi alkaa viedä vapaa-ajan kokonaan. Sulho on loistava kaveri, joten eroa en heille toivo missään tapauksessa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt on sellasia kananmunapieruja, että kylläpä on kiva haistella.
 

sinikettu

Jäsen
Onkohan nuo lidlin pakastepizzat vaihtuneet johonkin huonompaan tavaraan? Joitain vuosia sitten noita tuli harvakseltaan ostettua, kun olivat parhaimman makuisia pakastepitsoja mitä kaupasta sai. Ne paketis olivat joskus tuollaisia, mutta nykyään pakkaus on muuttunut ja oreganoa on ainakin tungettu ikävästi sekaan. Ne salamipitsat taisivat olla parempia kuin nuo, mutta en viitsinyt ostaa kolmea kappaletta pakastepitsoja. Lieköhän nekin sitten vaihtuneet.

Vähän sama homma einesruuissa. Tuli natriumglutamaattigate ja valmisruokien maku pilattiin siinä samalla. Typerät ihmiset eivät ymmärrä, että elleivät valmistajat tunge niihin kaiken maailman lisä- ja makeutus- ja arominvahvistusaineita, niin surkeista raaka-aineista halvalla tuotetut ruuat maistuvat kissankuselle. Eivät nuo milloinkaan mitään erityisen hyvänmakuisia ole olleet, mutta nykyään en viitsi yhtäkään lusikallista suuhuni tuollaisia tunkea.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onkohan nuo lidlin pakastepizzat vaihtuneet johonkin huonompaan tavaraan? Joitain vuosia sitten noita tuli harvakseltaan ostettua, kun olivat parhaimman makuisia pakastepitsoja mitä kaupasta sai. Ne paketis olivat joskus tuollaisia, mutta nykyään pakkaus on muuttunut ja oreganoa on ainakin tungettu ikävästi sekaan. Ne salamipitsat taisivat olla parempia kuin nuo, mutta en viitsinyt ostaa kolmea kappaletta pakastepitsoja. Lieköhän nekin sitten vaihtuneet.
Tätä samaa olen muuten miettinyt. Edellisessä asuinpaikassani Lidl oli lähikauppani ja ostin noita aina joskus ja maistuivat kyllä varsin mainiosti. Nyt asun taas Lidlin lähellä ja etsin sieltä noita pizzoja, mutta jäivät ainakin toistaiseksi sinne pakastealtaaseen, kun eivät näyttäneet samoilta ja hintakin näytti ihan erilaiselta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan nuo lidlin pakastepizzat vaihtuneet johonkin huonompaan tavaraan? Joitain vuosia sitten noita tuli harvakseltaan ostettua, kun olivat parhaimman makuisia pakastepitsoja mitä kaupasta sai. Ne paketis olivat joskus tuollaisia, mutta nykyään pakkaus on muuttunut ja oreganoa on ainakin tungettu ikävästi sekaan. Ne salamipitsat taisivat olla parempia kuin nuo, mutta en viitsinyt ostaa kolmea kappaletta pakastepitsoja. Lieköhän nekin sitten vaihtuneet.

En ole hetkeen Lidlin salamipizzoja ostanut, mutta ainakin ne italiateemaviikolla myytävät kinkku/mozzarella-pizzat ovat pakastepizzaksi syntisen hyviä.

Mutta se, mitä olin tänne tulossa itse kirjoittamaan. Saturday Night Live. Tämä on vähän kuin Sir Penan kaudet HIFK:ssa. Näkee ihan uskomatonta paskaa ja vannoo, että enää seuraavaa ei katso, mutta silti naivisti uskoo, että ehkä seuraavalla kerralla. Nyt katsonut tämä illan jaksosta ehkä vartin alusta ja jumavitunlauta mitä paskaa taas. Ensi viikolla en enää katso.

Ja tuo mainosten määrä jopa uusinnassa. Aloitin katsomisen n. 20 min ohjelman alun jälkeen ja alku- ja kaksien välimainosten pikakelauksen jälkeen olen enää n. 8 minuuttia lähetystä jäljessä.
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista Lidlin pakastepizzoista sen verran, että kannattaa se Inferno sieltä ostaa. Väittivät, että on muka tulista. No jumalauta, sehän oli! Itse tykkään aika tulisesta ruoasta, mutta tuon kohdalla en päässyt edes puoleen väliin pizzaa. Plussaa lätylle siitä, että eipähän ainakaan puske se oregano tai jokin muu paska maku sieltä välistä :D
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Näköjää tulee uusintana joku enbuske jne. Ohjelma.

Puhuvat Saturday Night Livestä. Ilmeisesti saanu paljon kritiikkiä. Näi ekan jakson pakon edessä osittain kylässä ja vittu mitä paskaa. Varsinkin ku miettii mainostuksen panosta.

Ei tollanen vaa sovi Suomee. Putous oli jo täysin kuraa mut nyt on löydetty uus pohja. Tosin tää Salminen Veitola ohjelmaki on perseestä.

Ongelma on se että nämä loppuunkulutetut tyypit on näissä kaikissa. Ekan mainoksen ku näin ni aattelin jos ois jotai uusia mut ei, samat vitun hirviniemet ja vataset.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen järkyttynyt.

Saavun kotiin ja avaan innoissani television, koska maailman paras seura ja maailman paras pelaaja ovat kentällä, mutta televisiosta tuleekin jotain ryssäliigan jääkiekkoa. En voi ymmärtää. Tuntemattomien joukkueiden ottelua siellä näytetään.
 

Ralph

Jäsen
Jaahas... Kävin äskön kaupassa, tulin kotiin, istahdin paskalle ja nyt tässä paskalla istuessa muistin, että vessapaperi on loppu.
Voi perkele. Luin tämän viestin eilen ja vähän naureskelin. Nyt istun itse kauppareissuni jälkeen pytylle ja tajusin, että en osanut itsekään sitä vessapaperia.

Onneksi minulla on sentään talouspaperia, joka menee paremman puutteessa. Kauppaan en uudelleen lähde tänään, huomenna sitten.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hienoa, että raportoidaan suoraan tilanteesta!

Itse paskoin juuri housuihini ja pyyhin WC:n käsipyyhkeeseen käteni.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä kävin just kaupassa, kun vessapaperi loppui päivällä. Mä muistin myöskin ostaa sitä vessapaperia, lällätilää!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pasolinin Salò on hyvä elokuva tuli tästä keskustelusta mieleen, vaikka myönnän, että Pasolinin jutut joskus vituttaa. Laskin äsken, että tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä 5,03 prosenttia on käsialaani. Nyt on tilanne jo muuttunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös