Tuli katsottua tuokin ohjelma ja todella hämmentynyt olo jäi. Juti oli vireessä, mutta muuten oli vaisua. Eihän siellä käsitelty oikeastaan muuta kuin Marja-Liisan uran huonoja hetkiä ja surullisenkuuluisaa Lahti 2001 -skandaalia. En uskalla ajatellakaan Isometsän jaksoa, sillä Lahti on ihan satavarmasti silloinkin esillä.Mertaranta ja Legendat. Juti menee eteenpäin.
Miten mahtaa @KuumaaKamaa lla hiekan roudaus sujua? Stadissa kun on plus yksi.
Taloyhtiön yleiset saunatilat ovat melkoisen suosittu panemisen tyyssija.
Tuu hei pois sieltä lauteiden alta, sut on nähty.
Johnny Cash.
Olen pitänyt sinua tolkun ihmisenä.
Kyllä pukuhuoneessa on tullut harrastettua haureutta useasti, kuten suihkussakin. Saunassakin olisin halunnut useasti, mutta tuntemani naiset eivät ole olleet kamalan innokkaita tuohon paikkaan. Mikähän niissä naisissa oli vialla?
Mulla meinas lähteä taju torilla keväällä 2006. Sen haluaisin kokea uudelleen. Se tunne oli jopa suurempi kuin yksikään yksittäinen orgasmi, ehkä.Saunassa voi lähteä tajunta. Minulle kävi niin vuonna 2006 seksiä harrastaessa.
Mulla meinas lähteä taju torilla keväällä 2006. Sen haluaisin kokea uudelleen. Se tunne oli jopa suurempi kuin yksikään yksittäinen orgasmi, ehkä.
Olihan se ja toistaiseksi viimeinen. Moneen asiaan tottuu, mutta kyllä ne silti hyviltä voi tuntua, vaikka ne olisi kokenut ennenkin.Eikös se ollut kerhon ensimmäinen?
Väärät numerot menivät arpomaan. Laitoin numerot HPK:n tehokkaimpien pelaajien perusteella, jotka pelaavat yhä jengissä ja pelinumero on riittävän pieni. Ei tullut kuin Vojtech Polakin 33 ja Waltteri Hopposen 26 sekä lisänumerona Otto Paajasen seiska. Olisi tullut toinenkin lisänumero oikein, jos Juhani Jasu ei olisi lähtenyt.Pitkästä aikaa on vahva kutina, että tänään lotosta tulee mulle pääpotti. Olen erittäin tyytyväinen valitsimiini numeroin.
Nyt viimeistään voidaan todeta, että ollaan (minä en tietenkään vaan tää suvun vanhempi kaarti, pääsimpähän sanomaan, että mitäs mä sanoin ;) ) täysiä taliaivoja. Äsken käytiin kattomassa jää tilannetta, niin siinä mistä eilen ajettiin oli pelkkää virtaavaa vettä tilalla. Ei voi kun nauraa. Saa loput hiekat jäädä kyllä roudaamati.Miten mahtaa @KuumaaKamaa lla hiekan roudaus sujua? Stadissa kun on plus yksi.