Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 571
  • 66 850

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ja jos vieraissa tahtoo käydä, niin vaihtaa välillä vasempaan käteen.
Oikea olkapääni leikattiin viime viikolla, ja oikealla kädellä ei saa nyt noin kuukauteen tehdä mitään. Ei ole elo vasurin kanssa kyllä samanlaista. Parempia aikoja odotellessa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikea olkapääni leikattiin viime viikolla, ja oikealla kädellä ei saa nyt noin kuukauteen tehdä mitään. Ei ole elo vasurin kanssa kyllä samanlaista. Parempia aikoja odotellessa.

No hyvää kannattaa odottaa, niinhän ne sanoo.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Laitoin tuossa tippumaan yhtä uutta vaaleapaahtoista kahvia ja odottelen sitä, että saan pian nautittavaksi höyryävää kahvia. Mietin tässä parasta aikaa, pitäisikö sitä tänään alkaa juomaan kaappiin jääneitä alkoholijuomia pois. Mokomia nuo tuotetteiden päiväykset, kun suorastaan(ei se lintu) pakottavat juomaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Käydessäni tänään Lidlissä painelin suoraan leipomo-osastolle tarkoituksenani noukkia muutama karjalanpiirakka mukaan. Juuri silloin, kun oli juuri asettamassa pihtejä oikein maukkaan näköisen piirakan ympärille, huomioni kiinnittyi leipähyllyjen takana kaupan keittiössä työskentelevään kassaan ja tarkemmin sanottuna hänen farkkuperseeseensä. Oli meinaan varsin messevä näky. Tuo kyseinen ihmisruumiin osa kuului kaupan kolmanneksi nätimmälle kassaneidille, joten hetken aikaa nautin näkymästä.

Valitettavasti tilanne ympärilläni kuitenkin eli ja minun piti keskeyttää tämä missioni, koska joku keski-ikäinen heppu halusi ottaa pullia viereisestä kaapista.

On tämä rankkaa tämä sinkun elämä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Et kuitenkaan runkannut tai tehnyt muuta tuhmaa? Pelkästään katsoit vain?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä kertaa tyydyin vain katseluun. Liikaa porukkaa ympärillä.

Ens kerralla laitat munan tiskiin ja kysyt, paljos laitetaan? Toinen vaihtoehto on kysyä vaan ihan reippaasti puh. numeroa.

Siitä kyllä olen samaa mieltä, että tämä sinkkuna oleminen on välillä rankkaa puuhaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Koitin keksiä tuosta "asettamassa pihtejä oikein maukkaan näköisen piirakan ympärille" -kohdasta jotain hauskaa aasinsiltaa siihen, että alwahla olisi runkannut farkkupersettä katsoessaan, mutta ei siitä oikein sellaista saa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Koitin keksiä tuosta "asettamassa pihtejä oikein maukkaan näköisen piirakan ympärille" -kohdasta jotain hauskaa aasinsiltaa siihen, että alwahla olisi runkannut farkkupersettä katsoessaan, mutta ei siitä oikein sellaista saa.
Helpoin ja kestävin aasinsilta - sekä samalla matlockmainen looginen selitys tapahtuneelle - on se, että ko. nimimerkki on itsekin nainen. Case closed.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pillu sihisee kustessa. Varma tieto.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En voi kertoa sitä, koska tällöin muutama nimimerkki tulee syyttämään minua vitsin selittämisestä ja täten muiden mielipiteiden määrittelystä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Siis jos sinä kuset jonkun pilluun? Pissaleikit eivät ole minun makuuni suuntaan tai toiseen, joten jätän sihinän vesihiidelle hississä.

Mitenhän tähän nyt vastaisi. Tekisi mieli vastata, että ei, vaan... Tai sitten, että kyllä, sillä... En osaa sanoa, mikä olisi hauskin vaihtoehto.

Tässä on vaihtoehtoisia vastauksia, joista voi itse valita:

- Kyllä, sitä tarkoitin - pillu sihisee kun sinne kusee. Silloin on peniksen oltava sijoittuneena emättimen sisälle.
- Ei, sillä silloin pillusta kuuluu ropinaa ja litinää, ei sihinää. Tällöin kuseminen suoritetaan ulompaa kuin missä itse pillu on.
- Ei, sillä silloin pillusta kuuluu ensin lorinaa ja sitten purskahdus. Tässäkin siitin pitää olla vietynä pillun sisälle.
- Ei, tarkoitin sitä, että pillu sihisee kun sen läpi kusee pillun omistaja. Tämä on vaihtoehdoista ehdottomasti huonoin ja viihdearvottomin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En voi kertoa sitä, koska tällöin muutama nimimerkki tulee syyttämään minua vitsin selittämisestä ja täten muiden mielipiteiden määrittelystä.

Vitsi oli tällä kertaa ihan paska, koska ei se TQfoe ihan oikeasti sinua paljastanut, edes pieni yhteys olisi tarvittu. Se viime vitsisi olikin ihan hauska, ja selitykset myös.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minusta pilluun kuseminen on jossain määrin moraalitonta.

Jos taas keskitytään puhtaasti tekniseen suorittamiseen, niin pilluun viedyllä jäykistyneellä siittimellä kuseksiminen on erinomaittain hankalaa. Tavattomasti pitää tuolloin irvistää ja ähistää jotta edes vaatimattoman noron saisi liikkeelle. Toisaalta on mahdollista ajatella vaikkapa poplaritakkiin sonnustautunutta Kalevi Sorsaa tähdäten erektion laantumiseen, kerkeämmän kusen irtoamisen toivossa.

Sellainenkin dimensio on olemassa, että mies astuu pilluun sisälle ja virtsaa sieltä joko ulospäin tahi syvemmälle pillun syövereihin. Ensinnä kuvatussa tilanteessa hahmotan jonkinmoisen sihinäntapaisen mahdolliseksi. Jälkimmäinen tuottanee epämääräistä mujellusta ja lotinaa, käsin tiskaamisen ääniä muistuttavia ehkäpä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kerran on lipsahtanut, muistaakseni. Kännissä toki ja liraus vain, mutta sekin vissiin lasketaan?

Onkohan tämä muuten se metodi, jolla tulee niitä kusipäisiä mukuloita?

Vai saadaanko kusipäisiä mukuloita vain virtsaamalla rymättyläläisen perunafarmarin siemenperunalaariin? Mukulathan ovat perunoita eivätkä mitään lapsia.

Kiitän Uleåborgiria mielenkiintoisista vaihtoehdoista. Viimeisen vaihtoehdon viihdearvo tietysti kasvaa siitä ajatuksesta, että kuullakseen sihinän täytyy oman korvan olla riittävän lähellä sihinäntuottajaa. Ja jos korva on riittävän lähellä, niin silloin on myös naama, ja ilman hazmat-pukua ei voi välttyä roiskeilta, koska naiset eivät osaa virtsata lähietäisyydeltä yhtä siististi ja täsmäkaarena kuin miehet. Ellei roiskeista sitten tosiaan saa jotain erityistä mielihyvää, mutta se lienee sitten eri asia. Joillakin nousee kusi päähän, joillakin nousee jonkun toisen kusi päähän.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Viimeisen vaihtoehdon viihdearvo tietysti kasvaa siitä ajatuksesta, että kuullakseen sihinän täytyy oman korvan olla riittävän lähellä sihinäntuottajaa. Ja jos korva on riittävän lähellä, niin silloin on myös naama, ja ilman hazmat-pukua ei voi välttyä roiskeilta, koska naiset eivät osaa virtsata lähietäisyydeltä yhtä siististi ja täsmäkaarena kuin miehet.
Liioittelua. Pillun kustessasihiseminen kuuluu usein hyvin voimallisena suljetunkin wc-oven takaa.

Joko kuuloni on kovasti hyvä tai sinun huono, mutta kusisihinää olen kuullut lukemattomissa yhteyksissä läpi vuosikymmenten. Luultavasti kuulen lopun ikääni. Nimittäin arvelen, ettei pillukusen sihinä ole verrattavissa esimerkiksi heinäsirkan siritykseen. Siitähän sanotaan, etteivät ikäihmiset enää välttämättä kuule heinäsirkkain takaraajahankausääniä, johtuen äänen korkeasta taajuudesta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Liioittelua. Pillun kustessasihiseminen kuuluu usein hyvin voimallisena suljetunkin wc-oven takaa.

Joko kuuloni on kovasti hyvä tai sinun huono, mutta kusisihinää olen kuullut lukemattomissa yhteyksissä läpi vuosikymmenten. Luultavasti kuulen lopun ikääni. Nimittäin arvelen, ettei pillukusen sihinä ole verrattavissa esimerkiksi heinäsirkan siritykseen. Siitähän sanotaan, etteivät ikäihmiset enää välttämättä kuule heinäsirkkain takaraajahankausääniä, johtuen äänen korkeasta taajuudesta.

En ole kyllä muistaakseni koskaan kuullut tai ainakaan mitenkään erotellut naisten ja miesten kusemisen eri äänitaajuuksia. Ehkä sinulla sitten on vain erittäin tarkka kuulo, minulla itse asiassa ei ole kovin kaksinen kuulo enää nykyisin. Mistään heinäsirkoista en mitään tiedä, en moisia elukoita erota. Korvien tinnitus pitää siitä viimeistään huolen.

Täytyy sitten vain pyrkiä mahdollisuuksien mukaan tekemään empiirisiä kuulohavaintotestejä pillukusen sihinän suhteen. Katsotaan, kuuluuko parhaassakaan tapauksessa mitään muuta kuin "painu helvettiin siitä kyttäämästä ja korvia höristelemästä kun kusen, senkin friikki!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös